Ucell menejerlari muammolarni joylarda hal qilishmoqda
10OKT2019

Ucell menejerlari muammolarni joylarda hal qilishmoqda



Hayotingizni yorqinroq, yaqinlaringiz bilan muloqotni esa yanada yoqimli qilish uchun Kompaniyaning menejerlari, texnik-ustalari va xodimlari doimiy ravishda aloqa va xizmat ko'rsatish sifati ustida ishlaydilar. Mijozlarning murojaatlari – biz uchun g'oyalar xazinasi va tarmoqni qulaylashtirishga ilhomlantiruvchi kanal. Shuning uchun sizning fikringiz biz uchun juda muhimdir.

Shu kunlarda "Ucell-Qo'qon" Kompaniyasining savdo va obuna xizmatlari bo'limining boshlig'i Farrux Turdiqulov boshchiligida Kompaniya xodimlari Farg'ona viloyati Furqat tumanidagi “Chilgijida”, “Jangketmon” va “Navbahor” qishloq fuqarolar yig'inlarining abonentlari bilan uchrashdilar.

Xususan, Hamidjon Toshmatov va Farxod Mavlyanov abonentlari Internet tezligini oshirish va 4G o'rnatish iltimosi bilan Kompaniyaga murojaat qilishdi.
Samimiy va ochiq suhbat davomida abonentlarga hozirda tarmoq modernizatsiya jarayonida ekanligi va yangi baza stansiyalar qurilayotgani haqida xabar berildi. Yilning oxirigacha texnik qayta jihozlash natijasida aloqa sifati sezilarli darajada yaxshilanishi kutilmoqda. Shu bilan birga, Furqat tumanida 4G o'rnatish hali rejalashtirilmagan.

Ucell doimo yangi takliflar uchun ochiq va real jarayonlardan habardor bo'lish zarur ekanligiga ishonadi.
Eslatib o'tamiz, 2020 yilda respublikaning barcha hududlarida uyali aloqa texnik modernizatsiyasi kutilmoqda.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.