Korporatsiyalarga
Internet
1 GBdan 64 GBБgacha Internet
“Gigamaniya” internet-to‘plamlari

“Gigamaniya” internet-to‘plamlari

Ortiqcha to‘lovlarsiz “aqlli” internet-to‘plamar!

O‘zbekistonda ilk bor “aqlli” “Gigamaniya” internet-to‘plamlari. Endi faqat gigabaytlar va faqat qulay narxlarda! Va bu hali hammasi emas.
“Gigamaniya” internet-to‘plamlarining asosiy afzalliklarini quyidagilar tashkil etadi:
  1. Qulay narx;
  2. “Smart Internet” qo‘shimcha xizmati bilan hech qanday limitdan tashqari narxlanishlar bo‘lmaydi;
  3. Trafikning har bir kvanti 1 kb ni tashkil qiladi!

So’rov yuborish uchun forma:

Xabar uzunligi - 1024 simvol.
* To‘ldirishi kerak

Sizning ixtiyoringizda 30 kun amal qiladigan 6 ta internet-to‘plam taqdim etiladi, ilg‘or foydalanuvchilar uchun esa – maxsus 60 kun amal qiluvchi katta to‘plamlar bor.

“Gigamaniya” internet-to‘plamlarida “Smart Internet” xizmati bepul taqdim etiladi! Endi, internet-to‘plam ulaganingizda limitdan tashqari narxlanishlardan qayg‘urishga hojat yo‘q. Qo‘shimcha “Smart internet” xizmati trafik tugashi bilan internet tarmog‘ini bloklaydi, keyin istasangiz yangi internet-to‘plam xarid qilishingiz yoki limitdan tashqari narxda internetdan foydalanishingiz mumkin.
  • Faollashtirish, o‘chirish va holatni tekshirish - *535#
  • USSD yordamida trafik qoldig‘ini tekshirish - *107#
To‘plamlar haqida
To‘plam
Narxi
(so‘m)
MBlar hajmi
100 % Tungi trafik*
(00:00-08:00)
50% 4G trafik*
Amal qilish muddati
1 GB
29000
1024
1024
512
30 kun
2 GB
37000
2048
2048
1024
3 GB
50000
3072
3072
1536
4 GB
67000
4096
4096
2048
6 GB
96000
6144
6144
3072
8 GB
113000
8192
8192
4096
16 GB
189000
16384
16384
8192
60 kun
32 GB
231000
32768
32768
16384
64 GB
273000
65536
65536
32768

*Faqatgina “Ko‘proq internet” Yangi yil aksiyasi doirasida. 

Bilish muhim! Aksiya doirasida taqdim etilgan bonuslar jamlanmaydi va joriy oy mobaynida yangi to‘plam belgilanganida, to‘plamning o‘zi yoki muddatini avtomatik uzaytirish funksiyasi o‘chirilganida bonusli GBlar nolga teng bo‘ladi.

Gigamaniya va Smart Business internet to’plamlari bir vaqtning o’zida aktiv holatda bo’lsa, ulardan biri o’chirilganda, “Ko’proq internet” aksiyasi doirasida taqdim etilgan barcha bonusli GBlar nolga teng bo‘ladi.

Foydalanish shartlari
  • Xizmat faqat keyin to‘lanadigan xizmat ko‘rsatish tizimi abonentlari uchun amal qiladi;
  • Kompaniya korporativ abonentlariga xizmatni yoqish uchun, tegishli raqamlar qayd etilgan shaxs nomidan kompaniyaga yozma murojaat taqdim etilishi lozim;
  • “Jismoniy shaxs” va “Korporativ VIP” toifasidagi jismoniy shaxslar xizmatni ulatish uchun *535# so‘rovini jo‘natishlari yoki kompaniya ofislaridan biriga murojaat qilib, xizmatni ulatish bo‘yicha tegishli ariza to‘ldirishlari lozim;
  • Oylik internet-to‘plamlar avtomatik tarzda belgilanish funksiyasi bilan yoqiladi;
    • Avtomatik tarzda belgilanishni o‘chirish uchun korporativ mijozlar yozma ravishda kompaniyaga yozma murojaat taqdim qilishlari lozim.
    • Jismoniy shaxslar avtomatik tarzda belgilanishni o‘chirish uchun *535# so‘rovini jo‘natishlari yoki kompaniya ofisiga murojaat qilib, funksiyani o‘chirish uchun tegishli talabnoma to‘ldirishlari lozim.
  • Ortiqcha xarajatlarning oldini olish maqsadida, internetdan foydalanishdan avval yangi internet-to‘plam belgilanganligini tekshirish zarur;
  • Avtomatik tarzda belgilanish funksiyasi faol vaqtida xizmat yoqilganidan keyin 30/60 kun o‘tib (sotib olingan to‘plamga muvofiq), abonent hisobida yetarli mablag‘ bo‘lsa, tizim oldin xarid qilingan hajmdagi to‘plamni yangidan belgilaydi. Bu holda avval xarid qilingan to‘plamdan qolgan trafik nolga tenglashtiriladi. Yangi internet-to‘plam trafigi xizmat ulanganidan yoki avtomatik tarzda belgilangandan keyingi 31-kuni, yangi to‘plam uchun mablag‘ yechib olinganidan so‘ng soat 00:00 dan boshlab belgilanadi.
  • Avtomatik tarzda belgilanish funksiyasi ochirilgan bo‘lsa, internet-to‘plam faollashtirilgan kundan 30/60 kun (sotib olingan to‘plamga muvofiq) o‘tgach, trafik qoldig‘i nolga tenglashtiriladi;
  • Avtomatik tarzda uzaytirish funksiyasi o‘chirilganda, qo‘shimcha “Smart Internet” xizmati amal qilmaydi.
  • Joriy internet-to‘plamning muddati tugamasidan oldin internet-to‘plam qayta ulansa, yangi internet-to‘plamning trafigi oldingi sarflanmay qolgan trafik qoldig‘iga qo‘shiladi;
  • Trafik tugagach,agar “Smart Internet” xizmati ulangan bo’lsa, internet avtomatik tarzda bloklanadi;
  • Istalgan tizimdagi abonent o‘z xohishiga binoan *535# so‘rovi yordamida limitdan tashqari narxlarda to‘plam amal qilish muddati tugagunicha internetni blokdan chiqarishi mumkin;
  • Trafikning amal qilish muddati, so‘nggi ulangan to‘plamning amal qilish muddatiga teng bo‘ladi. Bunda avtomatik belgilash funksiyasi so‘nggi belgilangan internet-to‘plam shartlariga binoan ishlaydi;
  • Internet-to‘plamdagi trafikdan faqat raqam Faol holatda bo‘lganidagina foydalanish mumkin;
  • Xizmat to‘g‘ri taqdim etilishi uchun, agar faollashtirish payti internetdan foydalanayotgan bo‘lsangiz, internet-sessiyani to‘xtatib, xizmatni faollashtirishingiz va sessiyani yangidan boshlashingiz lozim;
  • To‘plam faollshtirilganidan so‘ng, internet-trafik qoldig‘ini *107# orqali tekshiring va internet-to‘plam xarid qilinganiga ishonch hosil qiling. To‘plam xarid qilingunga qadar, internet uchun to‘lov, sizning tarif rejangiz shartlariga asosan amalga oshiriladi. Shuni eslatib o‘tamizki, agar bunday vaziyat yuzaga keladigan bo‘lsa, kompaniya taqdim etilgan xizmatlar bo‘yicha shikoyatlarni qabul qilmaydi va hisob-kitoblarni qayta ko‘rib chiqmaydi.
Diqqat!
Agar abonent hisobida yetarli mablag‘ bo‘lmasa, 20 kun davomida tizim oldin xarid qilingan to‘plamni qaytadan faolashtirishga urinadi. Abonent to‘lovi muvaffaqiyatli yechilgan holda trafik to‘liq miqdorda belgilanadi, uning amal qilish muddati esa keyingi avtomatik tarzda belgilanish sanasiga qadar qolgan kunlar soniga teng bo‘ladi.

Qo‘shimcha xizmatlarni faollashtirish yoki o‘chirish uchun ariza shaklini to‘ldirishingiz va korporativ mijozlarga xizmat ko‘rsatish bo‘limiga kelishingiz lozim.
Agarda Sizda qo‘shimcha savollar tug‘ilgan bo‘lsa, ularga javobni FAQ bo‘limida topishingiz mumkin.

Agar o‘zingizni qiziqtirgan savolni ro‘yxatdan topmagan bo‘lsangiz, bizga 8111 (faqat Ucell abonentlari uchun), (+998 93) 382-09-09, 184-09-00 raqamlari bo‘yicha qo‘ng‘iroq qiling yoki corporate@ucell.uz manziliga yozing. Bizning faks: (+998 71) 252-10-00.

Sizni korporativ mijozlarimiz qatorida ko‘rishdan mamnunmiz!

Raqam tanlash

Istalgan telefon raqamni tanlang va band qiling!

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.