Kompaniya yangiliklari
Kompaniya haqida

1996 – 2006. Tashkil topishi

1996-yilning aprel oyida “COSCOM” MChJ XK “MCT Telecom Corp.” (99.2%) va mahalliy hamkor (0.8%) o‘rtasidagi qo‘shma korxona sifatida tashkil etilgan.
GSM 900/1800 standartida zamonaviy uyali aloqa tizimini rivojlantirish korxonaning asosiy faoliyat yo‘nalishi hisoblanadi.
Birinchi tarmoq Samarqand shahrida ishga tushirilgan bo‘lib, keyinroq butun mamlakatni qamrab oldi.

1997-yilda “COSCOM” Xalqaro GSM Uyushmasiga a’zo bo‘ldi.

1998-yilda “COSCOM” Rossiya GSM tarmoq operatorlari Uyushmasiga a’zo bo‘ldi.

1998-yilda “COSCOM” Kompaniyasi birinchilardan bo‘lib O‘zbekistonda o‘z foydalanuvchilariga xalqaro avtomatik rouming xizmatini taklif qildi.

2002-yilda “Thuraya” yo‘ldosh operatori bilan shartnoma tuzildi, bu bilan Kompaniya abonentlariga tarmoq qamroviga ega bo‘lgan dunyodagi 100 dan ortiq mamlakatlarda rouming tizimidan foydalanish imkoniyatini berdi.

2004-yilda Kompaniya yana bir bora innovatsiyalar sohasida birinchilardan bo‘lib O‘zbekistonda Prepaid tizimini ishga tushirdi va ISO 9001-2000 xalqaro sertifikatini qo‘lga kiritdi.

2004-2008. “Telia Company”

2004-yil iyul oyida telekommunikatsiya bozorida Yevropaning yetakchi ishtirokchilaridan biri bo‘lgan “Telia Company” shved-fin kompaniyasi “COSCOM” MChJ XKning asosiy aksioneriga aylandi. “Telia Company” 1993-yilda GSM-texnologiyasi ochilishining ishtirokchisi edi.

2008-yilda “COSCOM” MChJ XK radiokommutatsiya qurilmalarini to‘liq zamonaviylashtirish, 3G tizimini ishga tushirish hamda abonentlarga yangi va zamonaviy xizmatlarni taklif qilish bo‘yicha rejalarni amalga oshirishni boshladi.
  
Asosiy e’tibor Kompaniya abonentlari uchun yangi takliflarni ishlab chiqish va O‘zbekistonning eng chekka hududlarida istiqomat qiluvchi insonlar Kompaniya xizmatlaridan foydalanishi uchun tarmoq qamrovini kengaytirish ishlariga qaratildi.         

2008 – 2018. Ucell savdo belgisi

2008-yil iyun oyida “COSCOM” MChJ XK o‘zining savdo belgisini to‘liq qaytadan joriy etdi va “COSCOM” brendi o‘rniga yangi Ucell savdo belgisi paydo bo‘ldi.
Ucell Kompaniyasi Skandinaviya mamlakatlari va Boltiq bo‘yi, Ispaniya va Yevroosiyoning rivojlanayotgan bozorlarida, shu jumladan Rossiya va Turkiyada telekommunikatsiya xizmatlarini taqdim etuvchi “Telia Company” guruhiga kirardi.

2011-yil 16-iyundan boshlab Ucell Kompaniyasi Telia Kompaniyasining shimoliy Yevropa va Yevroosiyoda faoliyat yurituvchi sho‘ba korxonalari bilan birgalikda yagona savdo belgisi ostida keng ko‘lamli mahsulot va xizmatlarini taqdim etdi, shuningdek Yevropadagi eng yirik operatorlardan birining tajribasi va texnik innovatsiyalarini o‘z abonentlariga havola qildi.

2012- yil. 2012-yilning boshida aksiyalari Telia Kompaniyasiga tegishli bo‘lgan kompaniyalarning abonentlari soni deyarli 200 millionni tashkil etdi.

Hozirgi kunda

2018-yil 5-dekabrda Telia Kompaniyasi Ucell Kompaniyasidagi (“COSCOM” MChJ XK) o‘z ulushini O‘zbekiston Respublikasi xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish va raqobatni rivojlantirish Davlat Qo‘mitasiga sotganligi haqida e’lon qildi.
AQSh Adliya Vazirligiga ushbu bitim haqida tegishli ravishda ma’lum qilindi.

“O‘zbektelekom” AKning chakana savdoni boshqarish markazining direktori lavozimini egallagan hamda mamlakatimizning telekommunikatsiya sohasida rahbarlik lavozimlarida ko‘p yillik tajribaga ega bo‘lgan, ya’ni “Uzmobile” milliy mobil aloqa operatori direktori va “O‘zbektelekom” AKda, shu jumladan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Axborot tizimlari va telekommunikatsiyalar masalalari Axborot-tahlil departamentida bir qator rahbarlik lavozimlarini egallab kelgan Vladimir Kravchenko “COSCOM” MChJning (“Ucell” savdo belgisi) bosh direktori vazifasini bajaruvchi etib tayinlandi.

2019- yil. 2018-yil dekabr oyida mulkchilik o‘zgarganidan keyin o‘tgan davr ichida jamoa bir qator ijobiy natijalarga erishdi.
2019-yilning birinchi yarim yilligida o‘tgan yilning shu davri bilan qiyoslaganda ijobiy o‘zgarishlar kuzatilmoqda.
SIM-kartalar savdosi 14,3% ga oshdi.
Abonentlar bazasi 8% ga o‘sdi va bugungi kunda 7,6 million abonentni o‘z ichiga oladi.
Abonentlardan kelib tushgan tushim 2% ga oshdi.

Abonentlar uchun qulay sharoit yaratish maqsadida beshta yangi tarif rejalari joriy etildi.
Barcha segment abonentlari uchun yigirmadan ortiq xizmat va aksiyalar joriy etildi, ya’ni bolalar yoshidagi abonentlar uchun, Internetdan faol foydalanuvchi abonentlar uchun hamda ko‘proq muloqot qilishni ma’qul ko‘ruvchi abonentlar uchun.
Taqdim etilayotgan xizmat va tarif rejalarning iste’molga oid xususiyatlari yaxshilanishi iste’mol hajmining oshishiga olib keldi: 2019-yilning birinchi yarim yilligida ovozli trafik 2018-yil bilan qiyoslaganda 20% ga oshdi, internetdan foydalanish esa ikki baravardan ko‘proqqa oshdi.

Ucellning 2G tarmog‘i O‘zbekiston hududining 97% ni qamrab oldi.
Kompaniyaning 3G tarmog‘i mamlakatning 72,6% ni qamrab oldi.
4G tarmog‘i yirik shaharlarda 34,7% gacha, mamlakat bo‘ylab  o‘rtacha 9,4% ni qamrab oldi. 

2019-yil 25-sentabr. Har yili o‘tkaziladigan “ICT Expo” ko‘rgazmasi doirasida “Ucell” Kompaniyasi birinchi marotaba O‘zbekistonda 5G tarmog‘ini kengaytirish loyihasini amalda joriy etish bosqichini ramziy ravishda ishga tushirib, 5G tijorat qurilmasining ishlashini namoyish etdi. Yana bir kutilmagan xushxabar bu Kompaniya abonentlari uchun Toshkent metropoliten stansiyalarida mobil aloqadan foydalanish mumkinligi bo‘ldi.

Xizmatlar litsenziyalangan.
AA №0006634 sonli Litsenziya O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi tomonidan berilgan.
Manzil: O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahar, 100031, V.Vohidov ko‘chasi, 118.
Tel.: (+998 93) 1800000
E-mail: inform@ucell.uz

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.