Kompaniya haqida
Matbuot ofisi

Matbuot ofisi

Bizning kompaniyamiz shaffof kommunikatsiyalar hamda barcha qiziquvchi tomonlar – mijozlar, hamkorlar, yetkazib beruvchilar, aksionerlar, hukumat vakillari, davlat tashkilotlari va OAV bilan ochiq muloqot tamoyillariga amal qiladi.

Barcha qiziquvchi shaxslarga Ucell faoliyati haqidagi ma’lumotlarni taqdim etish uchun biz Kompaniyaning rasmiy saytida «Matbuot ofisi» bo‘limini tashkil etdik.

Yangiliklarimizni ilk manba orqali kuzatib boring.
 

Hurmat ila,

Ucell Kompaniyasining Matbuot ofisi

 


Press-relizlar
Matbout xizmati raqamlari

Matbout xizmati raqamlari

Agar Siz Kompaniyamiz faoliyati yoki olib borilayotgan loyihalarimiz bilan qiziquvchi jurnalist yoki blogger bo'lsangiz quyida keltirilgan raqamlar orqali biz bilan bog'laning.

  • Kamilla Biktimirova
  • Korporativ kommunikatsiyalar bo‘yicha direktor
  • Tamila Kurmakaeva
  • Korporativ Aloqalar bo’yicha mutaxasis
  • Zuxra Fayziyeva
  • Korporativ Aloqalar bo’yicha mutaxasis
  • Umeda Maksadova
  • Ichki Aloqalar bo’yicha mutaxasis
Raqam tanlash

Istalgan telefon raqamni tanlang va band qiling!

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.