Abonentlarga
Yangiliklar
2018
09
12
7575 servis raqami bo‘yicha «Ko‘ngilochar Ucell video-ovozli portali» xizmatini taqdim etish shartlaridagi o‘zgarishlar

7575 servis raqami bo‘yicha «Ko‘ngilochar Ucell video-ovozli portali» xizmatini taqdim etish shartlaridagi o‘zgarishlar

Hurmatli abonentlar,

Endi hatto hisobingizda mablag‘ yetarli bo‘lmasa ham siz «Ko‘ngilochar Ucell video-ovozli portali»dan foydalana olasiz.
Ushbu sodiqlik dasturi IVR-portalning doimiy foydalanuvchisi bo‘lgan abonentlar uchun INTECH provayderi bilan hamkorlikda ishlab chiqilgan.
Sodiqlik dasturi faqat 3 (uch) kundan oshiq vaqt mobaynida IVR-portal foydalanuvchisi bo‘lgan, 3 (uch) martadan oshiq mablag‘ yechilgan holda IVR-portalda xizmatlardan foydalanayotgan abonentlar uchungina amal qiladi.
Sodiqlik dasturi xizmatning 50%dan oshiq chegirma bilan taqdim etilishi orqali IVR-portaldan imtiyozli foydalanish shartlarini o‘z ichiga oladi. Bunda abonentga hech bir funksional cheklovisiz, barcha servislardan (xizmatlardan) foydalanish imkoni taqdim etiladi.
Agarda xizmat obunasi uchun to‘lov vaqtida hisobingizda mablag‘ (294.7 UZS) yetarli bo‘lmasa, u holda sizda INTECH provayderining sodiqlik dasturini olish hamda 7575 servis raqami bo‘yicha «Ko‘ngilochar Ucell video-ovozli portali» xizmatidan 50%dan oshiq chegirma bilan (126,3 UZS evaziga) foydalanish imkoni paydo bo‘ladi.
Sodiqlik dasturi bir martalik tarzda taqdim etiladi va uni ketma-ket ikki martadan oshiq amalga oshirib bo‘lmaydi. Xizmatlarning yana 50%lik chegirma bilan taqdim etilishi bir necha bor samarali narxlanishdan so‘ng amalga oshirilishi mumkin.

Sodiqlik dasturi bo‘yicha narxlanish 9122 raqamidan kiruvchi ko‘rinmas SMS vositasida amalga oshiriladi.
Raqam tanlash

Istalgan telefon raqamni tanlang va band qiling!

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.