Abonentlarga
Roumerlarga
Horijga safar qilayotgan abonentlar uchun

Horijga safar qilayotgan abonentlar uchun

Rouming - Online - Bu xalqaro avtomatik rouming xizmati bo‘lib, "COSCOM" MChJ XK bilan rouming-hamkorlik kelishuviga ega bo'lgan va CAMEL tehnologiyasini ta'minlaydigan uyali aloqa operatorlari tarmog‘ida Prepaid tizimi abonentlariga o'z mobil telefon raqamlarini ishlatishga imkoniyat beradi.

Bu xizmatning qulayliklari:

  • xizmatdan istalgan ijobiy miqdorda foydalanishingiz mumkin;
  • real vaqt oralig‘da narxlar tariflanadi;
  • to‘lov kartalari orqali o‘z vaqtida hisobingizni to‘ldirishingiz mumkin;
  • real vaqt oralig‘ida hisobingizni tekshirishingiz mumkin.

Rouming - Online

"Rouming - Online" xizmatiga ulanish

Ucell "Rouming-Online" xizmatining ikki turini taklif etadi:

 "Chegarasiz rouming" – O‘zbekistonga chegaradosh mamlakatlardan tashqari (Qozog‘iston, Tojikiston, Qirg‘iziston, Afg‘oniston va Turkmaniston) Ucellning barcha Camel rouming-hamkorlari hududida, aloqadan foydalanish imkonini beradi. O'zbekistonga chegaradosh hududlarda roumingning rejalashtirilmagan faollashuvining oldini olish uchun, "Chegarasiz rouming" xizmatini faollashtirishni maslahat beramiz. Prepaid tizimining barcha abonentlariga "Chegarasiz rouming" xizmati yoqtirildi. 

 "Dunyo bo‘ylab rouming" - xizmati Ucellning barcha Camel rouming-hamkorlari tarmog'ida roumingdan foydalanish imkonini beribgina qolmay, O'zbekistonga chegaradosh hududlarida ham xizmatdan foydalanish mumkin bo'ladi. Bu rouming turini *155*1# raqamiga bepul so'rov jo'natish orqali yoqtirishingiz mumkin. 

Rouming xizmatining faollashgani haqidagi ma'lumotga ega bo'lish uchun *155*4# raqamiga so'rov yuborish kerak.  

Rouming-Online xizmatini bekor qilish uchun *155*3# raqamiga so'rov yuborish kerak bo'ladi.

*155# raqamiga yuborilgan so'rov narxi - $0.

 Rouming tariflari haqida batafsil.

Qo‘ng‘iroq qilish tartibi

O‘zbekistondan tashqarida bolganlarida chiqish qo‘ng‘iroqlarini terish qoidalar:

  • Rouming-operatorlari tarmog‘idan O‘zbekistonga: +998 (shahar ⁄ operator kodi) (abonent raqami)
  • Ucell abonenti raqamiga: +998 93 (abonent raqami) yoki +998 94 (abonent raqami)
  • Xalqaro raqamga: + (mamlakat kodi) (shahar ⁄ operator kodi) (abonent raqami)
Aloqa bo‘yicha muammolar bo'lsa

Aloqa bo‘yicha muammolar mavjud bo‘lsa, nimalar qilish kerak.

Eng avvalo, telefoningiz Ucell rouming xamkori tarmog‘iga to‘g‘ri sozlanganliga e‘tibor bering. Telefoningiz Ucell rouming xamkori tarmog‘iga sozlana olmasa, uni o‘zingiz sozlashingiz lozim bo‘ladi. Sozlash qoidalari mobil telefoningizning ko‘rsatmalar kitobchasida yoki apparatingizning menyusida ko‘rsatilgan.

Telefoningizni mustaqil ravishda sozlay olmasangiz, unda O‘zbekistondagi abonent xizmatiga qo‘ng‘iroq qilib, muammoingiz haqida xabar qilishingiz lozim.

Ucell ning 24 soatlik abonentlarga xizmat ko‘rsatish xizmati raqamlariga murojaat qiling: +998 93 1800000, +998 93 1810000 va biz savollaringizga javob beramiz.


Murojaat qoldirish

Taklif, murojaat yoki shikoyatingizni qoldiring

Internet-sozlamalar

Telefoningizda Internet-sozlamalarning to`liq tafsiloti

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.