Abonentlarga
Xizmatlar
Asosiy xizmatlar
Hisobni tekshirishda interfaol imkoniyatlar

Hisobni tekshirishda interfaol imkoniyatlar

Endi hisobingizni tekshirishda qo‘shimcha xizmatlarni ulashingiz mumkin.

Haqi oldindan to‘lanuvchi xizmat ko‘rsatish tizimi (Prepaid) abonentlari yangi funksiya yordamida hisobni tekshirayotib, xizmatni ulata oladilar.

*100# terib, abonentlar biror xizmatni faollashtirish taklifini olishlari mumkin.


Tasodifiy faollashtirishning oldini olish uchun, xizmatlarning faollashtirilishi 2 bosqichda amalga oshadi:

  1. Hisobni tekshirishda, abonent taklif oladi. Uning tafsilotlarini bilish uchun abonent javob tarzida «1» yuborishi kerak. Shundan so‘ng xizmat haqida qo‘shimcha ma’lumot va uni ulatish imkoniyati paydo bo‘ladi.
  2. Agar abonentga ushbu ma’lumot yetarli bo‘lsa, shu xizmatni ulatishga tayyor bo‘lsa, u yana bir marta javob tarzida «1» yuborishi lozim. Shundan keyingina xizmat faollashadi.

* Agarda abonent xizmat haqida to‘liq ma’lumot olishni istasa, u Kompaniyaning rasmiy saytiga kirishi lozim.
* Agar abonent xizmatning ulanishiga rozi bo‘lmasa, u javob tarzida «0» yuborishi yoki «Bekor qilish» tugmachasini bosishi kerak.  
* Bordiyu abonent ataylab yoki xatolik tufayli javob tarzida «1»dan boshqa har qanday raqamni yuborsa, xizmat faollashtirilmaydi.
* *100# qisqa USSD-raqamini terish yordamida xizmatni faollashtirishda, abonent ushbu xizmatdan foydalanish shartlariga to‘laligicha rozilik beradi.

Ucell. Hayotni yaxshilik sari o‘zgartirib!

Рекомендуемые услуги

Raqam tanlash

Istalgan telefon raqamni tanlang va band qiling!

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.