“Uchar internet” tarif rejasi
Abonentlarga
Tariflar
“Uchar internet” tarif rejasi

“Uchar internet” tarif rejasi

Cheksiz internetli tarif rejasi!

Cheksiz*
YouTube, Telegram, Facebook va Whatsapp uchun oylik internet-trafik limiti

Cheksiz**
Oylik internet-trafik limiti

*Abonentga 3 GB maksimal tezlikda taqdim etiladi, keyin internet tezligi keyingi abonent to‘lovi yechilgunicha 64 kbit/s gacha qilib belgilanadi.
**Abonentga 2 GB maksimal tezlikda taqdim etiladi, keyin internet keyingi abonent to‘lovi yechilgunicha 64 kbit/s gacha qilib belgilanadi.


Oylik abonent to‘lovi:
22 000 so‘m

Limitlarni tekshirish:

Tarif rejaga o‘tish: 

  • Limitdan tashaqari narxlar
    Limitdan tashaqari narxlar
    O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMS narxi 80 so‘m.
    O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi daqiqa narxi 80 so‘m
    O‘zbekiston bo‘yicha MMS 210,5 so‘m
    Xalqaro SMS 505,2 so‘m
    Xalqaro MMS 1263 so‘m
    1 MB internet (abonent to‘lovi yechilmasa) 450 so‘m
  • Bilish muhim!

    1. Tarif rejasi faqat haqi oldindan to‘lanuvchi (Prepaid) xizmat ko‘rsatish tizimi abonentlari uchun.
    2. A’lo kayfiyat, Active 45, Active 70, Active 100, Super Tantana, Drive tarifidan o‘tish narxi – 2105 so‘m.
    3. “Uchar internet” tarifidan A’lo kayfiyat, Active 45, Active 70, Active 100, Super Tantana, Drive, Special 35, Special 55, Special 80, Special 125 tariflariga o‘tish narxi – 0 so‘m.
    * "Uchar internet" tarif rejasidan "COSMO" tariflariga va aksincha o'tish vaqtincha mumkin emas.
    4. “Uchar internet” tarifi aboneentlari *222# so‘rovi orqali Restart va Reset xizmatlaridan foydalanishlari mumkin. Hisob to‘ldirilgandan keyin abonent to‘lovi yechilmasa, Restart ximzatidan foydalanishni maslahat beramiz.
    5. Yangi ulanishda/o‘tishda oylik abonent to‘lovi va limitlar to‘liq yechiladi/belgilanadi.
    6. “Uchar internet” tarifida limitlarning belgilanishi va abonent to‘lovining yechilishi:
         • Oylik abonent to‘lovi har oyda kalendar oyining 1-sanasiga bog‘lanmagan holda yechiladi: agar abonent tarif rejasiga 24-sanada ulansa/o‘tsa, u holda keyingi oylik abonent to‘lovi keyingi oyning 24-sanasida yechiladi. Agar abonent 31-sanada ulangan/o‘tgan bo‘lsa, u holda keyingi oylik abonent to‘lovi 30-sanada, fevral oyining 28/29-sanasida, agarda keyingi oy 31 kunlik bo‘lsa, unda 31-sanasida yechiladi.
         • Tarif rejasi doirasida oylik abonent to‘lovining yechilishi hamda oylik limitlarning belgilanishi har oyda soat 00:00 dan 08:00 gacha bo‘lgan vaqtda (yechilish vaqti qat’iy belgilanmagan) amalga oshadi. Tarif rejasiga ulanish yoki o‘tish sanasi bir oylik davrda oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi hisoblanadi. Oylik abonent to‘lovining yechilishi uchun abonent raqami Faol holatda bo‘lishi kerak. Agar abonent raqami Bloklangan holatda bo‘lsa, u holda oylik abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar belgilanmaydi.
         • Agar oylik abonent to‘lovini yechish paytida abonent hisobida oylik abonent to‘lovi qiymatidan kam mablag‘ qolgan bo‘lsa, u holda abonent to‘lovi bir marta to‘liq hajmda yechiladi; bunda abonent raqami salbiy holatga o‘tib, tarifda ko‘zda tutilgan limitlar to‘liq hajmda belgilanadi. Abonent raqami faol holatga o‘tishi bilan limitlardan foydalanish mumkin bo‘ladi.
         • Agar oylik abonent to‘lovini yechish paytida abonent raqami bloklangan holatda bo‘lsa, oylik abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar belgilanmaydi. Bunday holatda abonent raqami faol holatga o‘tganida, oylik abonent to‘lovi quyidagicha yechiladi:
         • Agar Kompaniya tizimi abonent to‘lovini yechishga urinmasidan AVVAL abonent raqami faol holatga o‘tgan bo‘lsa – navbatdagi tunda, soat 00:01 dan to 08:00 gacha bo‘lgan davrda (yechilish vaqti aniq belgilanmagan) yechiladi. Abonent to‘lovini yechishga urinish yuqorida ko‘rsatilgan muddat davomida bir marta amalga oshiriladi.
         • Agar Kompaniya tizimi abonent to‘lovini yechishga uringanidan SO‘NG abonent raqami faol holatga o‘tgan bo‘lsa – undan keyingi tunda, soat 00:01 dan to 08:00 gacha bo‘lgan davrda (yechilish vaqti aniq belgilanmagan) yechiladi. Abonent to‘lovini yechishga urinish yuqorida ko‘rsatilgan muddat davomida bir marta amalga oshiriladi.
    7. Limitlar belgilanguniga qadar, MBlar limitdan tashqari narxda narxlanadi.
    8. Tushunmovchiliklarning oldini olish maqsadida, agar bloklangan holatdan chiqqandan so‘ng, hisobda abonent to‘lovidan kam mablag‘ bo‘lsa, *222# USSD-so‘rovi yordamida «Restart» xizmatini faollashtirishni tavsiya etamiz. Mazkur xizmat samarali faollashtirilganidan so‘ng abonent hisobidan oylik abonent to‘lovi yechiladi va tarif rejasi doirasidagi limitlar belgilanadi; oylik davr va limitlarning amal qilish muddati esa «Restart» xizmati oxirgi marta samarali faollashtirilgan kunidan bir oy keyingi sanadan o‘rnatiladi.
    9. Oylik abonent to‘lovi yechilganidan so‘ng abonentning tarif rejasiga muvofiq limitlar belgilanadi. Yechilgan oylik abonent to‘lovi tarif rejasi bo‘yicha oylik abonent to‘lovining keyingi yechilishi sanasini o‘zgartirmaydi, limitlarning amal qilish muddati ham surilmaydi. Limitlarning amal qilish muddati ham o‘zgarmaydi. Tushunmovchiliklarning oldini olish uchun tarif rejalari doirasidagi limitlardan foydalanishdan avval limitlari belgilanganligini *868# USSD-so‘rovi yordamida albatta tekshirib olishni tavsiya etamiz. Limitlar belgilanguniga qadar qo‘ng‘iroqlar, SMSlar va internet MBlari limitdan tashqari ko‘rsatilgan narxlarda narxlanadi.
    10. “Qadrdonlar!” sodiqlik dasturi “Uchar internet” tarif rejasi abonentlari uchun amal qiladi.
    11. “Reset” opsiyasi abonentlarga alohida oylik limitlarni yangilash imkoniyatini beradi: umumiy internet-trafik limitini va YouTube, Telegram, Facebook va Whatsapp uchun internet-trafikni.
    12. Tarif rejalari doirasida taqdim etilgan limitlar roumingdagi abonentlar uchun amal qilmaydi.
    13. “Uchar internet” tarif rejasi abonentlari boshqa ochiq tarif rejalarga *120# va Shaxsiy kabinet orqali o‘tishlari mumkin.
    14. “Qulay daqiqalar” va “Raqamni saqlab qolish” xizmatlaridan foydalanish mumkin.
    15. “Internet Mega BOOM”, “Maksimal internet”, “ Soatbay internet”, “TAS-IX uchun internet-to‘plamlar”, “Tungi internet” «Tarmoq ichida 0», “VIP”, “Trafik+” xizmatlari hamda “Qulay”, «Tarmoq ichida qulay», «O‘zbekiston bo‘yicha qulay» xizmatlar to‘plamlari amal qilmaydi.
    16. “Uchar internet” tarif rejasiga o‘tish holatida quyidagilar nolga teng bo‘lib qoladi:
         • Aksiyalar, tarif rejalari, xizmatlar doirasida yoki bonus tarzida belgilangan tarmoqdan tashqari va O‘zbekiston bo‘yicha qo‘ng‘iroqlar uchun daqiqalar;
         • "Qulay" xizmatlar to‘plamlari va tarif rejalari doirasidagi SMSlar;
    17. “Uchar internet” tarifidan boshqa ochiq tarifga o‘tishda MBlar qoldig‘i foydalanish uchun mavjud bo‘lmaydi.
    18. “Uchar internet” tarif rejasiga o‘tishda avvalgi tarif rejasi va avval faollashtirilgan xizmatlar doirasidagi MB limitlaridan foydalanib bo‘lmaydi.
    19. “Uchar internet” tarif rejasidagi abonent qo‘shimcha internet-to‘plamlarni yoki xizmatlarni faollashtirsa, unda mazkur xizmatlar doirasidagi MB limitlaridan “Uchar internet” tarif rejasida foydalanib bo‘lmaydi.
    20. Mazkur tarifda "chiroyli raqam" ulatishda, hisobni to'ldirgandan keyin *868# USSD-so'rovi yordamida abonent to'lovi yechilganligi hamda limitlar belgilanganligini tekshirish lozim.
    21. «Ucell Amediateka» xizmatini ulatgandan so‘ng internet-trafik ortiqcha sarflanishining oldini olish uchun, qurilmada ma'lumot uzatishni o‘chirish orqali internet-sessiyani to‘xtatish va keyin internet-sessiyani yangidan faollashtirish lozim.
    22. *Abonentga YouTube, Telegram, Facebook va Whatsapp uchun 3 GB maksimal tezlikda taqdim etiladi, keyin internet tezligi keyingi abonent to‘lovi yechilgunicha 64 kbit/s gacha qilib belgilanadi.
    23. **Abonentga 2 GB maksimal tezlikda barcha yo‘nalishlar uchun taqdim etiladi, keyin internet keyingi abonent to‘lovi yechilgunicha 64 kbit/s gacha qilib belgilanadi.
  • Reset qo‘shimcha opsiyasi
    1. “Reset” opsiyasi *222# USSD orqali faollashtiriladi.
    2. “Reset” xizmatidan faol holatda foydalanish mumkin.
    3. “Reset” opsiyasini faollashtirish narxi - 10 000 so‘m.
    4. “Reset” opsiyasini faollashtirishda, xizmat uchun to‘lov yechilib olinganidan so‘ng, abonentga keyingi abonent to‘lovi yechilgunicha tarif rejasi doirasida yangi limitlar (har bir yo‘nalish uchun alohida) belgilanadi.
    5. Agar “Reset” xizmatini faollashtirishda hisobingizda opsiya uchun abonent to‘lovidan kam miqdorda mablag‘ qolgan bo‘lsa, unda xizmat uchun to‘lov to‘liq yechib olinib, bunda hisob salbiy bo‘lib, abonent to‘lovi evazi uchun limitlar oyning oxirigacha qolgan kunlar uchun belgilanadi. Abonent faol holatga o‘tishi bilan limitlardan foydalanish mumkin bo‘ladi.
  • “Uchar internet” tarif rejasi uchun “Restart” xizmatining shartlari
    1. 1. “Restart” xizmatidan “Uchar internet” tarif rejasi abonentlari foydalanishlari mumkin.
    2. “Restart” xizmati *222# USSD-so‘rovi orqali faollashtiriladi.
    3. “Restart” xizmatidan faol holatda foydalanish mumkin.
    4. “Restart” xizmati abonentga mustaqil tarzda tarif rejasi shartlari bo‘yicha oylik abonent to‘lovini faollashtirish va oylik limitlarni olish imkonini beradi. Restart xizmatini faollashtirganidan so‘ng abonentning oylik davri mazkur xizmatning so‘nggi samarali faollashtirilgan kuniga muvofiq yangilanadi.
    5. “Restart” xizmatini faollashtirganidan so‘ng abonent hisobidan to‘liq oylik abonent to‘lovi yechiladi va abonentning tarif rejasi oylik abonent to‘lovi doirasida to‘liq oylik limitlar belgilanadi. Keyinchalik abonentdan oylik abonent to‘lovi abonentning yangi oylik davriga muvofiq yechiladi. Oylik abonent to‘lovining yechilishi va oylik limitlarning belgilanishi abonentning tarif rejasi shartlariga muvofiq amalga oshiriladi.
    6. Agar “Restart” xizmatini faollashtirish paytida abonent hisobida abonent to‘lovi qiymatidan kam mablag‘ qolgan bo‘lsa, u holda oylik abonent to‘lovi bir marta to‘liq hajmda yechiladi; bunda abonent hisobi qarzga kiradi va oylik abonent to‘lovida ko‘zda tutilgan limitlar to‘liq hajmda taqdim etiladi. Abonent raqami faol holatga o‘tishi bilan bu limitlardan foydalanish mumkin bo‘ladi.
    7. “Restart” xizmati samarali faollashtirilganida, limitlarning amal qilish muddati va oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi sifatida mazkur xizmat faollashtirilganidan 1 oy keyingi sana o‘rnatiladi.
    8. “Restart” xizmati samarali faollashtirilganida, abonentga 1 oy muddatli yangi oylik davr belgilanadi.

Raqam tanlash

Istalgan telefon raqamni tanlang va band qiling!

Raqam tanlash

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Ofisni to'pish

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.