tarmoq ichida 15000 daqiqa
tarmoqdan tashqarida 3000 daqiqa
O‘zbekiston bo‘yicha 15000 SMS
3000 MB Internet-trafik
Abonent to‘lovi faqat hisobda yetarli mablag‘ bo‘lganida yechiladi
Limitlar qoldig‘ini USSD orqali tekshirish – *102# va *104#
02.07.2018y. dan tarif reja yangi ulanishlar va o‘tish uchun yopildi.
Abonent to‘lovi, oyiga*
|
126300 so‘m |
---|---|
Tarmoq ichidagi qo‘ng‘iroqlar uchun daqiqalarning oylik limiti**
|
15000
|
Tarmoqdan tashqaridagi qo‘ng‘iroqlar uchun daqiqalarning oylik limiti**
|
3000
|
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMS-xabarlarning oylik limiti**
|
15000
|
Oylik Internet-trafik limiti**
|
3000
|
kiruvchi qo‘ng‘iroqlar | 0 so‘m |
Limitdan tashqari 1 daqiqa narxi
|
|
tarmoq ichidagi chiquvchi qo‘ng‘iroqlar*
|
95 so‘m |
tarmoqdan tashqari chiquvchi qo'ng'iroqlar*
|
125 so‘m |
Limitdan tashqari 1ta chiquvchi SMS-xabar narxi
|
|
tarmoq ichida*
|
80 so‘m |
tarmoqdan tashqari chiquvchi SMS*
|
80 so‘m |
xalqaro
|
421so‘m |
Limitdan tashqari 1ta chiquvchi MMS-xabar narxi
|
|
O‘zbekiston bo‘yicha
|
84.2 so‘m |
xalqaro
|
1263 so‘m |
Limitdan tashqari 1 Mb Internet-trafik narxi
|
|
Ucell Internet - 2G, 3G, 4G/LTE*
|
350 so‘m
|
"Omadli+" tarif rejasiga o‘tish uchun abonent hisobida kamida 126300 so‘m bo‘lishi kerak.
"Omadli+" tarifiga o‘tishda yoki yangi ulanish paytida tarif bo‘yicha abonent to‘lovining yechilishi hamda tarif doirasida daqiqa/SMS/MBlar limitining belgilanishi kalendar oyining oxirigacha qolgan kunlar soniga mos tarzda amalga oshiriladi. Limit belgilanguniga qadar qo‘ng‘iroqlar, SMS va Internet limitdan tashqari ko‘rsatilgan tarif bo‘yicha narxlanadi.
Birinchi abonent to‘lovining yechilishi hamda limitlar belgilanishi ulanishdan keyin birinchidan o‘n yettinchi kungacha (abonent ulangan paytga qarab), abonent hisobida mablag‘ yetarli bo‘lgan paytda amalga oshiriladi. Tizim 17-kuni faqatgina soat 08:00 gacha abonent to‘lovini yechishga urunishni amalga oshiradi. Belgilangan limitlar joriy oyining oxirgi kuniga qadar amal qiladi.
*"Omadli+" tarifida oylik bepul daqiqa, SMS va MB belgilanishi va abonent to‘lovining yechilishi har oyning birinchi kuni (soat 00:00 dan – 08:00 gacha bo‘lgan davrda) amalga oshadi. Buning uchun hisobda oylik abonent to‘lovining to‘liq yechilishi uchun mablag‘ yetarli bo‘lishi kerak. Agar oyning birinchi kuni hisobning oylik abonent to‘lovining to‘liq yechilishi uchun mablag‘ yetarli bo‘lmasa, u holda oyining 1-dan to 16-chi kunigacha, o‘zingizga qulay bo‘lgan vaqt hisobingizni to‘ldirish imkoniyatiga egasiz. Qachonki hisobingiz kerakli mablag‘ga to‘ldirilgach, abonent to‘lovi yechiladi va daqiqa, SMS hamda megabaytlar to‘liq hajmda belgilanib, ular kalendar oyining oxiriga qadar amal qiladi. E’tibor qiling – abonent to‘lovi faqatgina raqamingiz hisobi to‘ldirilganida raqamingiz faol holatda bo‘lsagina yechiladi. Agar raqamingiz blok holatiga o‘tgan bo‘lsa, avval raqam hisobini ikki marta to‘ldirish tavsiya etiladi: Birinchi to‘ldirish - raqamni faol holatga o‘tkazish uchun, ikkinchi to‘ldirish – abonent to‘lovini yechish uchun. Ikki to‘lov summasi abonent to‘lovini yechish uchun yetarli bo‘lishi kerak.
Kalendar oyining 17-kunidan abonent to‘lovi yechilishi uchun va daqiqalar, SMS hamda MB belgilanishi uchun soat 00:00 dan 07:59 gacha bo‘lgan davrda faqatgina bitta urunish amalga oshiriladi va belgilanish vaqti qayd qilinmagan. Abonent to‘lovi muvaffaqiyatli yechilishi uchun va tegishli limitlar joriy kalendar oyining kunida yechilishi uchun soat 00:00 da hisobingizda 126 300 so'm yoki ko‘proq mablag‘ bo‘lishini lozim. Agar abonent to‘lovi yechilishi kerak bo‘lgan paytda hisobda mablag‘ yetarli bo‘lmasa, hatto abonent hisobi 08:00 qadar to‘ldirilsa ham Kompaniya tizimi to‘lovni yechish uchun boshqa urunishni amalga oshirmaydi. Hatto abonent raqamining hisobida yechish uchun mablag‘ yetarli bo‘lsa ham kalendar oyining 17-kuni 08:00 dan keyin va oyning oxirigacha abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar belgilanmaydi.
** Tarif doirasidagi daqiqa/SMS/MBlar limiti abonent to‘lovi yechilganidan keyin to‘liq hajmda belgilanadi va kalendar oyining oxiriga qadar amalda bo‘ladi. Taqdim etilgan limitlar keyingi kalendar oyiga o‘tmaydi.
Anglashilmovchiliklarning oldini olish uchun, bepul limitdan foydalanishdan avval daqiqa, SMS va Internet-trafik limitining belgilanganligini tekshirib ko‘rishni tavsiya etamiz. Limit belgilanguniga qadar qo‘ng‘iroqlar, SMS va Internet limitdan tashqari ko‘rsatilgan tarif bo‘yicha narxlanadi.
Oylik abonent to‘lovi hisobdan yechilishining imkoni bo‘lmagan hollarda tarmoq ichidagi va tarmoqdan tashqari qo‘ng‘iroqlar, SMS, shuningdek Internet uchun oylik MB limiti taqdim etilmaydi va bu xizmatlar limitdan tashqari ko‘rsatilgan tarif bo‘yicha narxlanadi.
"Omadli+" tarifidagi abonentlar, agar abonent tomonidan hech qanday pulli harakatlar amalga oshirilmasa yoki hisobi to‘ldirilmasa, oxirgi abonent to‘lovi yechilganidan 60 kun keyin bloklangan holatga o‘tadilar. Tarif bo‘yicha taqdim etilgan limitga kiruvchi daqiqa, SMS va MBlardan foydalanish pulli harakat hisoblanmaydi va abonentning faol holati saqlanib qolishiga sabab bo‘la olmaydi.
Abonent hisob raqamining "Mobil avans" va "Mobil o'tkazma" hizmatlari, hamda hisobni korrektirovkalash orqali to‘ldirilishi abonent hisobini to‘ldirilishi sifatida qabul qilinmaydi.
"Omadli+" tarifi faqat Prepaid tizimi abonentlari uchun amal qiladi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!