Abonentlarga
Tariflar
«Tantana» maxsus tarif rejalari tizimi

Har kuni muloqot bayrami!

Tantana


500 DAQIQA
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi qo‘ng‘iroqlarning oylik limiti

500 SMS
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMSlarning oylik limiti


Oylik abonent to‘lovi:
15 000 so‘m/oy

Katta Tantana


750 DAQIQA
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi qo‘ng‘iroqlarning oylik limiti

750 SMS
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMSlarning oylik limiti


Oylik abonent to‘lovi:
20 000 so‘m/oy

Super Tantana


1 500 DAQIQA
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi qo‘ng‘iroqlarning oylik limiti

1000 SMS
O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMSlarning oylik limiti


Oylik abonent to‘lovi:
30 000 so‘m/oy

Tarifga o‘tish:

*120# USSD-so‘rovi

Tarif rejalari doirasidagi limitlar qoldiqlarini tekshirish:

*102# - daqiqalar va SMSlar

2019-yil 11-noyabrdan "Supertantana" tarifi yangi ulanishlar uchun mavjud emas.
  • Narxlash
    Tarif rejasining nomi Tantana Katta Tantana Super Tantana
    Oylik abonent to‘lovi 15 000 so‘m 20 000 so‘m 30 000 so‘m
    O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi qo‘ng‘iroqlarning oylik limiti 500 750 1 500
    O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMSlarning oylik limiti 500 750 1 000
    Yo‘nalishlar bo‘yicha narxlash:
    O‘zbekiston bo‘yicha chiquvchi SMS narxi (berilgan limitdan tashqari) 80 so‘m
    Tarmoq ichidagi qo‘ng‘iroqlar uchun chiquvchi daqiqa narxi (berilgan limitdan tashqari) 95 so‘m
    Tarmoqdan tashqari qo‘ng‘iroqlar uchun chiquvchi daqiqa narxi (berilgan limitdan tashqari) 125 so‘m
    1 MB internet narxi 350 so‘m
    O‘zbekiston bo‘yicha MMSlar 210,5 so‘m
    Xalqaro SMSlar 505,2 so‘m
    Xalqaro MMSlar 1263 so‘m
  • Qo‘shimcha shartlar
    • Tarif rejalariga Kompaniyaning xizmat ko‘rsatish ofislarida va dilerlik nuqtalarida yangidan ulanish mumkin.

    • «Tantana» tizimidagi tarif rejalariga o‘tish narxi:
    «Tantana» tarif rejasiga - 0 so‘m («Katta Tantana», «Super Tantana» «A’lo kayfiyat», «Superkayfiyat» tarif rejalaridan, «Active» tariflaridan - 2 105 so‘m);
    «Katta Tantana» tarif rejasiga - 0 so‘m («Super Tantana», «Superkayfiyat» tarif rejalaridan, «Active» tariflaridan- 2 105 so‘m);
    «Super Tantana» tarif rejasiga - 0 so‘m («Active» tariflaridan - 2 105 so‘m);

    • «Tantana» tizimi tarif rejalarida oylik abonent to‘lovining yechilishi va limitlarning belgilanishi:
    - Oylik abonent to‘lovi har oyda kalendar oyining 1-sanasiga bog‘lanmagan holda yechiladi: agar abonent tarif rejasiga 24-sanada ulansa/o‘tsa, u holda keyingi oylik abonent to‘lovi keyingi oyning 24-sanasida yechiladi. Agar abonent 31-sanada ulangan/o‘tgan bo‘lsa, u holda keyingi oylik abonent to‘lovi 30-sanada, fevral oyining 28/29-sanasida, agarda keyingi oy 31 kunlik bo‘lsa, unda 31-sanasida yechiladi.
    - Tarif rejasi doirasidagi oylik limitlar faqat joriy davr uchun tarif bo‘yicha oylik abonent to‘lovi samarali yechilganidan keyingina belgilanadi. Tarif rejasi doirasidagi oylik limitlarning amal qilish muddati – 1 (bir) oy. Bu 1 oy tarif rejasiga o‘tilgan/ulanilgan kundan to navbatdagi oylik abonent to‘lovi yechiladigan kungacha bo‘lgan davrni o‘z ichiga oladi. Oylik limitlardan abonentlar faqat Faol holatdagina foydalana oladilar.
    Tarif rejasi doirasidagi limitlarning foydalanilmagan qoldig‘idan yangi davrda foydalanib bo‘lmaydi: agar abonent tarif rejasiga oyning 24-sanasida ulangan/o‘tgan bo‘lsa, u holda joriy davr uchun abonent to‘lovi samarali yechilganida tarif doirasidagi limitlardan abonent keyingi oyning 23-sanasigacha foydalana oladi. Agar abonent, masalan, oyning 31-sanasida ulangan bo‘lsa, u holda abonent limitlardan keyingi oyning so‘nggi kunigacha, masalan 29-sanasigacha, fevral oyining 27/28-sanasigacha, agarda keyingi oy 31 kunlik bo‘lsa, unda 30-sanasigacha foydalana oladi.
    - Tarif rejasi doirasida oylik abonent to‘lovining yechilishi hamda oylik limitlarning belgilanishi har oyda soat 00:00 dan 08:00 gacha bo‘lgan vaqtda (yechilish vaqti qat’iy belgilanmagan) amalga oshadi. Tarif rejasiga ulanish yoki o‘tish sanasi bir oylik davrda oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi hisoblanadi. Oylik abonent to‘lovining yechilishi uchun abonent raqami Faol holatda bo‘lishi kerak. Agar abonent raqami Bloklangan holatda bo‘lsa, u holda oylik abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar belgilanmaydi.
    - Agar oylik abonent to‘lovini yechish paytida abonent hisobida oylik abonent to‘lovi qiymatidan kam mablag‘ qolgan bo‘lsa, u holda abonent to‘lovi bir marta to‘liq hajmda yechiladi; bunda abonent raqami qarzga kiradi va tarifda ko‘zda tutilgan limitlar to‘liq hajmda belgilanadi. Abonent raqami Faol holatga o‘tishi bilan limitlardan foydalanish mumkin bo‘ladi.
    - Agar oylik abonent to‘lovini yechish paytida abonent raqami Bloklangan holatda bo‘lsa, oylik abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar belgilanmaydi. Bunday hollarda abonent raqami Faol holatga o‘tgach, oylik abonent to‘lovi navbatdagi tunda, soat 00:01 dan to 08:00 gacha bo‘lgan davrda (yechilish vaqti aniq belgilanmagan) yechiladi; bunda abonent raqami Bloklangan holatdan chiqqanidan so‘ng yechilgan oylik abonent to‘lovi tarif rejasi bo‘yicha navbatdagi oylik abonent to‘lovining yechilish sanasini o‘zgartirmaydi. Tushunmovchiliklarning oldini olish uchun tarif rejasi doirasidagi limitlardan foydalanishdan avval oldindan *102# USSD-so‘rovi yordamida limitlar belgilanganligini tekshirib olishni tavsiya etamiz. Limitlar belgilanguniga qadar qo‘ng‘iroqlar va SMSlar limitdan tashqari ko‘rsatilgan narxlarda narxlanadi.

    • Tarifga yangi ulanishda/o‘tishda, agar abonent balansi musbat holatda bo‘lsa, oylik abonent to‘lovi va limitlar to‘liq hajmda (qolgan kunlar uchungina emas) yechiladi va belgilanadi.

    • «Tantana» tizimidagi tarif rejalari abonentlari uchun «Qadrdonlar» sodiqlik dasturi shartlari amal qiladi.

    • Tarif rejalaridagi limitlar doirasida taqdim etilgan daqiqalar axborot-ko‘ngilochar xizmatlarga hamda xalqaro yo‘nalishlardagi qo‘ng‘iroqlarga sarflanmaydi.

    • Tarif rejalari doirasida taqdim etilgan limitlar roumingdagi abonentlar uchun amal qilmaydi;

    • «Tantana» tizimidagi tarif rejalari abonentlari boshqa ruxsat etilgan tarif rejalariga *120#, *877# va *717# USSD-so‘rovlari, Shaxsiy Kabinet, shuningdek 8123 IVR-xizmati orqali o‘tishlari mumkin;

    • «Tantana» tizimidagi tarif rejalari abonentlari uchun «Sizga qo‘ng‘iroq qilishdi», «Tungi Internet», «Qulay daqiqalar» va «Raqamni saqlab qolish» xizmatlari amal qiladi.

    • «Tantana» tizimidagi tarif rejalari abonentlari uchun «Tarmoq ichida 0», «VIP» xizmatlari va «Tarmoq ichida qulay», «O‘zbekiston bo‘yicha qulay» xizmatlar to‘plamlari amal qilmaydi.

    • «Tantana» tarif rejalaridan «Kayfiyat» tizimidagi («Superkayfiyat» tarif rejasidan tashqari) tarif rejalariga o‘tishda O‘zbekiston bo‘yicha qo‘ng‘iroqlar uchun berilgan daqiqalar limiti qoldig‘i «tarmoqdan tashqari» yo‘nalish bo‘yicha amal qiladi.

    • «Tantana» tarif rejalari abonentlari «Yengil hafta» tarif rejasiga o‘ta olmaydilar.

     Tarif reja narxlar ro‘yhatini yuklab olish
  • «Restart» xizmati
    1.Restart xizmati «Kayfiyat», Active va «Tantana» tariflar tizimlaridagi abonentlar uchun amal qiladi.
    2.Restart xizmati *222# USSD-so‘rovi yordamida faollashtiriladi.
    3.Restart xizmatidan raqami faol holatda bo‘lgan barcha abonentlar foydalana oladilar.
    4.Restart xizmati tarif rejasi shartlari bo‘yicha oylik limitlarni faollashtirish imkonini taqdim etadi. Abonent ushbu xizmatni muvaffaqiyatli faollashtirganidan so‘ng, hatto joriy davr uchun oylik abonent to‘lovini to‘lamagan bo‘lsa ham, undan kunlik abonent to‘lovi yechilmaydi.
    5.Restart xizmatini faollashtirganidan so‘ng abonent hisobidan to‘liq oylik abonent to‘lovi yechiladi va abonentning tarif rejasi oylik abonent to‘lovi doirasida to‘liq oylik limitlar belgilanadi.
    6.Restart xizmatini muvaffaqiyatli faollashtirganida abonentning tarif rejasi va xizmatlari («Qulay daqiqalar» xizmatidan tashqari) doirasida belgilangan limitlar (tarmoq ichidagi va tarmoqdan tashqari/O‘zbekiston bo‘yicha daqiqalar, SMSlar) qoldiqlari, shuningdek tarif rejalari hamda «Internet-o‘tkazma» xizmati doiralaridagi internet-trafik bekor qilinadi.
    7.Restart xizmati muvaffaqiyatli faollashtirilganida, limitlarning amal qilish muddati va oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi sifatida mazkur xizmat faollashtirilganidan 1 oy keyingi sana o‘rnatiladi.
    8.Restart xizmati muvaffaqiyatli faollashtirilganida, «Kayfiyat» va «Active» tarif rejalari abonentlaridan endi kunlik abonent to‘lovi yechilmaydi, keyinchalik ushbu abonentlardan faqat oylik abonent to‘lovi yechiladi.
    9.Restart xizmatini faollashtirgan abonentlarda oylik davr Restart xizmati oxirgi marta muvaffaqiyatli faollashtirilgan kundan bir oy keyinga belgilanadi.
    10.Agar oylik abonent to‘lovini yechish paytida abonent hisobida abonent to‘lovi qiymatidan kam mablag‘ qolgan bo‘lsa, u holda oylik abonent to‘lovi bir marta to‘liq hajmda yechiladi; bunda abonent hisobi qarzga kiradi va oylik abonent to‘lovida ko‘zda tutilgan limitlar to‘liq hajmda taqdim etiladi. Abonent raqami Faol holatga o‘tishi bilan bu limitlardan foydalanish mumkin bo‘ladi.
    11.Tarif bo‘yicha oylik abonent to‘lovining yechilishi hamda daqiqalar va megabaytlarning belgilanishi har oyda soat 00:00 dan 08:00 gacha bo‘lgan davrda (yechilish vaqti aniq belgilanmagan) amalga oshadi. Restart xizmatining oxirgi marta muvaffaqiyatli faollashtirilish sanasi oylik davrda oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi hisoblanadi. Oylik abonent to‘lovining yechilishi uchun abonent raqami Faol holatda bo‘lishi lozim.
    12.Agar abonent raqami bloklangan holatda bo‘lsa, u holda oylik abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar belgilanmaydi. Abonent raqami faol holatga o‘tganida oylik abonent to‘lovi quyidagicha yechiladi:
    1. Darhol – agar hisob to‘ldirilganidan so‘ng abonent balansi tarif bo‘yicha oylik abonent to‘loviga teng yoki undan oshiq bo‘lib qolsa. Oylik abonent to‘lovi yechilganidan keyin abonentning tarif rejasiga muvofiq limitlar belgilanadi. Yechilgan oylik abonent to‘lovi tarif rejasi bo‘yicha oylik abonent to‘lovining keyingi yechilishi sanasini o‘zgartirmaydi, limitlarning amal qilish muddati ham surilmaydi.
    2. Navbatdagi tun, soat 00:00 dan 08:00 gacha (echilish vaqti aniq belgilanmagan) – agarda hisob to‘ldirilganidan so‘ng abonent raqami faol holatga o‘tgan, ammo mablag‘ tarif bo‘yicha oylik abonent to‘lovining yechilishi uchun yetarli bo‘lmasa. Oylik abonent to‘lovi yechilganidan keyin darhol abonentning tarif rejasiga muvofiq limitlar belgilanadi. Yechilgan oylik abonent to‘lovi tarif rejasi bo‘yicha oylik to‘lovining keyingi yechilishi sanasini o‘zgartirmaydi, limitlarning amal qilish muddati ham surilmaydi. Tushunmovchiliklarning oldini olish maqsadida, agar bloklangan holatdan chiqqandan so‘ng hisobdagi mablag‘ tarif rejasi bo‘yicha oylik abonent to‘lovi hajmidan kam bo‘lsa, *222# USSD-so‘rovi yordamida Restart xizmatini faollashtirishni tavsiya etamiz. Mazkur xizmat samarali faollashtirilganidan so‘ng abonent hisobidan oylik abonent to‘lovi yechiladi va tarif rejasi doirasidagi limitlar belgilanadi; oylik davr va limitlarning amal qilish muddati esa Restart xizmati oxirgi marta samarali faollashtirilgan kunidan bir oy keyingi sanadan o‘rnatiladi.
    Eslatib o‘tamiz, tarif doirasidagi limitlardan faqat faol holatdagina foydalanish mumkin.
    13.Restart xizmatini o‘z tarif rejasini haqi oldindan to‘lanuvchi boshqa bir tarif rejasiga almashtirgan holda o‘chirish mumkin.
    14.Tarif rejasi doirasidagi limitlardan foydalanishdan avval, daqiqalar, SMSlar va internet-trafik limitlari belgilanganligini tarif rejalarning shartlariga muvofiq *102#; *103# USSD-so‘rovlari yordamida oldindan tekshirib olishni tavsiya etamiz. Limitlar belgilanguniga qadar qo‘ng‘iroqlar va internet tarif rejalarida limitdan tashqari narxlanishi shartlariga muvofiq narxlanadi.
     
  •  

Raqam tanlash

Istalgan telefon raqamni tanlang va band qiling!

Raqam tanlash

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Ofisni to'pish

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.