Ma’lumotlar
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi operatori bilan bog‘lanib, Siz quyidagi imkoniyatlarga ega bo‘lasiz:

  • Amaldagi tarif rejalar, aksiyalar va xizmatlar haqida ma‘lumot olish;
  • Kompaniya xizmatlari haqida ma’lumotlar, maslahat va tavsiyalar taqdim etish;
  • Raqam faoliyatiga ta’sir etuvchi sozlash, texnik va profilaktik ishlarning o‘tkazilishi haqida ma’lumot taqdim etish;
  • Tarif rejasini almashtirish;
  • Xizmatlarni faollashtirish/bekor qilish, kontent-xizmatlarni o‘chirish;
  • Abonent raqamlarining ro‘yxatini taqdim etish;
  • Yo‘qotilgan/o‘g‘rilangan raqamni bloklash;
  • SMS sozlamalarini yuborish, ma’lumotnoma SMSlarni yuborish;
  • Kompaniya faoliyatiga doir talab va takliflarni qabul qilish.
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi
Bog‘lanish
raqamlari
Ishlash tartibi
Ucell abonentlari uchun
8123
24 soat davomida
Boshqa mobil operatorlarining abonentlari uchun
+998(93)1800000
+998(93)1810000
Shahar telefonlari uchun
93 1800000
93 1810000
O‘zbekiston Respublikasi bo‘yicha, viloyat, shahar tarmoqlaridan shaharlararo tarifikasiyasiz mijozlarni qo‘llab - quvvatlash markazi bilan bog‘lanishingiz uchun quyidagi raqamlarga qo‘ng‘iroq qilishinghiz mumkin:
 
Viloyat
Bog‘lanish raqamlari
Andijon
93 4108123 
Namangan
93 4007123 
Farg‘ona
93 9808123 
Jizzax
93 9408123 
Samarqand
93 7208123 
Qashqadaryo
93 5258123 
Surxandaryo
93 7908123 
Navoi
93 9508123
Buxoro
93 9608123 
Xorazm
93 9228123 
Qoraqalpog‘iston
93 9208123 

Shuningdek quyidagi xizmatlar orqali ham murojaat qilishingiz mumkin:


Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markaziga murojaat etilganida abonentlarni identifikatsiyalash tartibi

Hurmatli Abonentlar!

E’tibor qaratishingizni so‘raymizki, Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi (Call-center)ga murojaat etishda, quyidagi hollarda abonentlarni identifikatsiyalash (shaxsini aniqlash) tartibi majburiy hisoblanadi:

Xarajatlar haqida ma’lumot olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiyalash talab etilmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

Xizmatlarni faollashtirish/o‘chirtirish, shuningdek tarif rejasini almashtirish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.
Bir Abonent/Mijoz nomiga rasmiylashtirilgan raqamlar haqidagi mavjud ma’lumotni olish uchun quyidagi ma’lumotlar orqali identifikatsiyalash talab etiladi:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiyalash talab etilmaydi. 
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

PIN/PUK kodlar haqida ma’lumot olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

DJ xizmati holatini o‘zgartirish, gudok o‘rniga qo‘yiladigan galereyadagi mavjud musiqalarni almashtirish/belgilash, musiqalarning avtomatik ravishda o‘rnatilishini bekor qilish, shuningdek Internet sozlamalarini olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiyalash talab etilmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FIO;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markaziga murojaat etishda, quyidagi hollarda abonentlarni identifikatsiyalash talab etilmaydi:
  • xizmatlar, aksiyalar, tariflar va yangiliklar haqida ma’lumot olishda;
  • abonent aloqa yoki Internet sifatining pastligidan shikoyat qilib murojaat etganida, shuningdek Kompaniya faoliyatiga taalluqli boshqa masalalar bo‘yicha talabnomani rasmiylashtirishda (xarajatlar, asosiy va qo‘shimcha xizmatlar ishlashi bilan norozilik bundan mustasno).

Operatorlar hech qanday ma’lumotni taqdim etish huquqiga ega emaslar. Shuningdek, qaysi xizmat ko‘rsatish tizimiga (Postpaid yoki Prepaid) mansub bo‘lishidan qat’i nazar, operator quyidagi ma’lumotlarni oshkor etishiga yo‘l qo‘yilmaydi:
  • abonentning pasport ma’lumotlari;
  • kiruvchi/chiquvchi qo‘ng‘iroqlar/SMS-xabarlarning raqamlari va vaqtlari haqidagi batafsil ma’lumot;
  • GPRS-sessiyalarning batafsil vaqtlari, shuningdek voqealarning sanasi va vaqti.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.