Ma’lumotlar
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi operatori bilan bog‘lanib, Siz quyidagi imkoniyatlarga ega bo‘lasiz;

  • Amaldagi tarif rejalar, aksiyalar va xizmatlar haqida ma‘lumot olish;
  • Aloqa bo‘yicha texnik yordam so‘rash va Kompaniya xizmatlariga bog‘liq savollarga javob topish;
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi
Bog‘lanish
raqamlari
Ishlash tartibi
Ucell abonentlari uchun
8123
24 soat davomida
Boshqa mobil operatorlarining abonentlari uchun
+998(93)1800000
+998(93)1810000
Shahar telefonlari uchun
0 (593) 1800000
0 (593) 1810000
O‘zbekiston Respublikasi bo‘yicha, viloyat, shahar tarmoqlaridan shaharlararo tarifikasiyasiz mijozlarni qo‘llab - quvvatlash markazi bilan bog‘lanishingiz uchun quyidagi raqamlarga qo‘ng‘iroq qilishinghiz mumkin:
 
Viloyat
Bog‘lanish raqamlari
Andijon
0 (593) 4108123 
Namangan
0 (593) 4007123 
Farg‘ona
0 (593) 9808123 
Jizzax
0 (593) 9408123 
Samarqand
0 (593) 7208123 
Qashqadaryo
0 (593) 5258123 
Surxandaryo
0 (593) 7908123 
Navoi
0 (593) 9508123
Buxoro
0 (593) 9608123 
Xorazm
0 (593) 9228123 
Qoraqalpog‘iston
0 (593) 9208123 

Shuningdek quyidagi xizmatlar orqali ham murojat qilishingiz mumkin:


Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markaziga murojaat etilganida abonentlarni identifikatsiyalash tartibi

Hurmatli Abonentlar!

E’tibor qaratishingizni so‘raymizki, Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi (Call-center)ga murojaat etishda, quyidagi hollarda abonentlarni identifikatsiyalash (shaxsini aniqlash) tartibi majburiy hisoblanadi:

Xarajatlar haqida ma’lumot olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FIO;
    • abonentning tug‘ilgan sanasi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FIO;
    • abonentning tug‘ilgan sanasi;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

Xizmatlarni faollashtirish/o‘chirtirish, shuningdek tarif rejasini almashtirish uchun:
  • Abonent faqat shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilishi va quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FIO;
    • abonentning tug‘ilgan sanasi;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.
Bir Abonent/Mijoz nomiga rasmiylashtirilgan raqamlar haqidagi mavjud ma’lumotni olish uchun, shu raqamlardan biridan qo‘ng‘iroq qilish va quyidagi ma’lumotlar orqali identifikatsiyalash talab etiladi:
  • ma’lumoti so‘ralayotgan raqamdan qo‘ng‘iroq;
  • abonent raqami;
  • abonent FIO;
  • tug‘ilgan sanasi;
  • pasport seriyasi va raqami*.
*Agar abonent pasportini almashtirgan va bu haqda Ucell kompaniyasini ogohlantirmagan bo‘lsa, u holda ulangan raqamlar haqidagi ma’lumot faqat eski pasport ma’lumotlari asosida taqdim etiladi.

PIN/PUK kodlar haqida ma’lumot olish uchun:
  • Abonent qaysi raqamdan qo‘ng‘iroq qilishidan qat’i nazar, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FIO;
    • abonentning tug‘ilgan sanasi;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

DJ xizmati holatini o‘zgartirish, gudok o‘rniga qo‘yiladigan galereyadagi mavjud musiqalarni almashtirish/belgilash, musiqalarning avtomatik ravishda o‘rnatilishini bekor qilish, shuningdek Internet sozlamalarini olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiyalash talab etilmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FIO;
    • abonentning tug‘ilgan sanasi;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami.

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markaziga murojaat etishda, quyidagi hollarda abonentlarni identifikatsiyalash talab etilmaydi:
  • xizmatlar, aksiyalar, tariflar va yangiliklar haqida ma’lumot olishda;
  • abonent aloqa yoki Internet sifatining pastligidan shikoyat qilib murojaat etganida, shuningdek Kompaniya faoliyatiga taalluqli boshqa masalalar bo‘yicha talabnomani rasmiylashtirishda.

Agar erkak kishi murojaat etayotgan bo‘lsa, tafsilotlari so‘ralayotgan raqam esa ayol kishi nomiga rasmiylashtirilgan (yoki aksincha holat) bo‘lsa, u holda operatorlar hech qanday ma’lumotni taqdim etish huquqiga ega emaslar. Shuningdek, qaysi xizmat ko‘rsatish tizimiga (Postpaid yoki Prepaid) mansub bo‘lishidan qat’i nazar, operator quyidagi ma’lumotlarni oshkor etishiga yo‘l qo‘yilmaydi:
  • abonentning pasport ma’lumotlari;
  • kiruvchi/chiquvchi qo‘ng‘iroqlar/SMS-xabarlarning raqamlari va vaqtlari haqidagi batafsil ma’lumot;
  • GPRS-sessiyalarning batafsil vaqtlari, shuningdek voqealarning sanasi va vaqti.

Murojaat qoldirish

Taklif, murojaat yoki shikoyatingizni qoldiring

Internet-sozlamalar

Telefoningizda Internet-sozlamalarning to`liq tafsiloti

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!