Ma’lumotlar
FAQ
Abonentlarga xizmat ko‘rsatish

Abonentlarga xizmat ko‘rsatish

FAQ

Prepaid qanday tizim?

Prepaid – bu oldindan to'lanuvchi xizmat tizimi. Ko’rsatilgan xizmatlar uchun to’lov usuli hisoblanib, bunda abonent raqamining o’z hisobiga oldindan kiritgan mablag’i operator xizmatlari (qo’ng’iroqlar, SMS, MMS, Internet va boshqa xizmatlar) uchun sarflanadi. Haqi oldindan to'lanuvchi xizmat tizimi (Prepaid)dan foydalanganda, ko’rsatilgan xizmatlar uchun mablag’ darhol ushlab qolinadi. Abonent raqami hisobidagi mablag’ miqdori pastlab ketsa (0 so‘m), raqam hisob to’ldirilgunga qadar bloklanadi. Sizning raqam qaysi to'lov tizimida amal qilishini bilish uchun *450# raqamiga bepul so'rov yuboring.


  • Ovozli aloqa xizmati va Internet xizmati uchun narxlar qanday belgilanadi?

    Ovozli aloqa uchun narxlarni belgilashda, Kompaniya tarmoqning ishlashi uchun zarur bo‘lgan uskunalarning qurilishi va ekspluatatsiyasiga sarflayotgan xarajatlarini, ovozli kanallar ijarasini, tarmoqni rivojlantirish xarajatlarini, sarflanadigan elektr energiyasini, interkonnekt (operatorlar orasidagi o‘zaro hisob-kitoblar) qiymati to‘lovini, shuningdek, o‘z biznesini yuritayotganligi uchun davlat budjetiga soliqlar hamda barcha zaruriy ajratmalarni to‘lash majburiyatlarini va boshqalarni hisobga oladi. Internet xizmati borasida esa, xarajatlar ro‘yxatiga yana xalqaro Internet kanali ijarasi uchun to‘lovni ham kiritish lozim.

  • Kompaniya xizmatlariga muayyan narxlarni belgilashga ta’sir etuvchi omillar.

    Shuni hisobga olish kerakki, xizmatlarni taqdim etayotib, Kompaniya xizmatlarni ko‘rsatishdan nafaqat daromad oladi, balki tarmoqni rivojlantirishga (asbob-uskunalarni, dasturiy ta’minotni v.b. xarid qilish) yetarlicha yuqori xarajatlar ham qiladi, shuningdek, o‘z biznesini yuritayotganligi uchun davlat budjetiga soliqlar hamda barcha zaruriy ajratmalarni to‘lash bo‘yicha barcha majburiyatlarini ham bajaradi. Mazkur xarajatlarning mavjudligi Kompaniyaga xizmatlar taqdim etish narxlarini pasaytirishga imkon bermaydi.
    Shunga qaramay, ayni paytda Kompaniyada uyali aloqa xizmatlariga turli chegirmalar va imtiyozlarni taqdim etish amaliyoti qo‘llanmoqda; bular haqdagi yangiliklar Kompaniyaning o‘z resurslarida e’lon qilib kelinmoqda.

  • Ucell tarif siyosati.

    Kompaniyaning tarif siyosati aqlga muvofiqlik tamoyillariga asoslanadi va daromad olishga yo‘naltirilgan. Bunda, o‘z biznesini yurgizayotib, Kompaniya xizmatlarni ko‘rsatishdan nafaqat daromad oladi, balki tarmoqni rivojlantirish, xodimlar mehnatiga haq to‘lash uchun yetarlicha yuqori xarajatlar ham qiladi, shuningdek, o‘z biznesini yuritayotganligi uchun davlat budjetiga soliqlar hamda barcha zaruriy ajratmalarni to‘lash bo‘yicha barcha majburiyatlarini ham bajaradi.

    Barcha tarif rejalarida abonent to‘lovi mavjudligi, jumladan, o‘z biznesini yuritayotganligi uchun doimiy va majburiy (elektr energiyasi, kommunal to‘lovlar, yoqilg‘i-moylash materiallari) chiqimlar va boshqa xarajatlar bilan ham izohlanadi.

    Ta’kidlash kerakki, abonent aloqa xizmatlaridan foydalanish yoki foydalanmasligidan qat’i nazar yuqorida ko‘rsatilgan to‘lovlar amalga oshiriladi, Kompaniya tomonidan abonent to‘lovi esa faqat abonent hisobida mablag‘lar mavjud bo‘lganidagina yechiladi.

  • Postpaid qanday tizim?

    Postpaid – bu haqi keyin to'lanuvchi xizmat tizimi. Ko’rsatilgan xizmatlar uchun to’lov usuli hisoblanib, bunda operator avval abonentga o’rtada tuzilgan shartnoma doirasida o’z xizmatini taqdim etadi, so’ng tariflashtirishni amalga oshirib, to’lanadigan hisob natijasini chiqaradi. Tariflash va hisob natijasini chiqarish jarayoni reja va tartib asosida kechadi, u odatda shartnomada kelishilgan muddat (bir oy) hisobida amalga oshiriladi. Abonent shartnomada kelishilgan muddat orasida hisoblab berilgan mablag’ni to’lashi lozim, aks holda unga nisbatan shartnomada ko’rsatilgan jarimalar – raqamni bloklash va shartnomani bekor qilishgacha bo’lgan choralar ko’riladi. Raqamingiz qaysi xizmat ko‘rsatish tizimaga tegishliligini bilish uchun *450# so‘rovini jo‘nating (bloklangan holatda bepul).

  • Agar men MMS jo‘natgan bo‘lsam va MMS jo‘natilmagan ⁄ yetkazilmaganligi haqida xabar olsam, mening hisobimdan pul mablag‘i yechiladimi?

    Ha. Xar bir yuborilgan MMS'lar uchun hisobingizdan to‘lov puli yechiladi.

  • Men Prepaid tizimining abonentiman. O‘z qo‘ng‘iroqlarim haqidagi batafsil ma’lumotlarni qanday qilib olishim mumkin?

    O‘z qo‘ng‘iroqlaringiz haqidagi batafsil ma’lumotlarni olish uchun siz turgan joyningizdagi Ucell markaziy ofisiga murojaat etishingiz zarur. Qo‘ng‘iroqlar haqidagi batafsil ma’lumotlar faqatgina shartnoma tuzgan mijozga uning pasporti va shartnomani taqdim etgandagina beriladi.

  • Boshqa mobil operatorlar abonentlariga *125*raqam# so‘rovini yuborish mumkinmi?

    Ha, O‘zbekistondagi barcha mobil operatorlar abonentlariga *125*raqam# so‘rovini yuborish mumkin.

  • Men Prepaid tizimining abonenti bo‘la turib, shartnomani qayta rasmiylashtirishim mumkinmi?

    Ha, Prepaid tizimidagi abonentlar uchun shartnomani qayta rasmiylashtirish xizmati taqdim etiladi.

  • Men Prepaid tizimining abonentiman. Men o‘z hisobimdan boshqa Ucell abonenti hisobiga pul mablag‘ini o‘tkazishim mumkinmi?

    Ha. Hamma Ucell abonentlari "Mobil yordam" xizmatidan foydalanishi mumkin.

    Eslatma: "Mobil yordam" xizmati o‘z hisobingizdan boshqa Ucell abonentlarning hisobiga pul mablag‘larini o‘tkazish va boshqa abonentga pul mablag‘ini o‘tkazish haqida so‘rov jo‘natish imkoniyatini beradi.

  • Meni telefon apparatimni o‘g‘irlashdi. Nima qilishim kerak?

    Haqi oldindan to’lanadigan xizmat tizimi abonentlariga:

    Agar SIM-kartangiz yo‘qolsa siz shu zahoti Ucellning mijozlarni qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishingiz (8123, +998 93 180 00 00) va raqamingizni 5 kunga bloklash uchun “Vaqtinchalik bloklash” xizmatidan foydalanishingiz mumkin. Qo‘llab-quvvatlash xizmatining operatori bilan bog‘langaningizdan keyin, siz yo‘qolgan raqamingizni, FISh ni, tug‘ilgan sanangizni, pasportnigiz ma’lumotlarini va propiska yoki ro‘yxatga olingan joyingizni aytishingiz lozim bo‘ladi. Xizmat bepul taqdim etiladi. Qolaversa siz raqamingizdan ijozatsiz foydalanishni oldini olish uchun kompaniya shaxsiy ofisiga pasportingiz bilan kelib uni bloklashingiz mumkin.
    Muqobil tarzda, SIM-kartangiz ishdan chiqqan , yo‘qolgan yoki o‘g‘irlangan hollarda Ucell ofislariga murojaat etmasdan turib “Zaxiradagi SIM-karta” xizmati yordamida siz o‘zingiz SIM-kartangizni istalgan payt almashtirishingiz mumkin.

    Haqi keyin to’lanadigan xizmat tizimi abonentlariga:

    SIM-kartangiz yo’qolgan holda, beruxsat foydalanishning oldini olish maqsadida raqamni bloklashtirish uchun, qo‘ng‘iroqlarni qabul qiluvchi Markazga qo’ng’iroq qilishingiz yoki Kompaniyaning o’z ofisiga kelishingiz kerak.

    Haqi oldindan to’lanadigan xizmat tizimi abonentlarining SIM-kartalari qo‘ng‘iroqlarni qabul qiluvchi Markazga qo’ng’iroq qilish yo’li bilan bloklashtirilmaydi.

  • SIM-kartani almashtirish bahosi qancha?

    SIM kartalarni Ucell mijozlarga xizmat ko'rsatish va sotuv markazlarida qayta-tiklash mumkin. "SIM-kartani qayta tiklash" xizmati Prepaid tizimi abonentlari uchun 2105 so‘m, Postpaid tizimi abonentlari uchun 8420 so‘mni tashkil etadi. Narxlar QQS bilan ko'rsatilgan.

  • Chet eldan qong‘iroqlarni qabul qilish Markaziga qanday qilib qo‘ng‘iroq qilish mumkin.

    Xalqaro rouminga bo‘la turib qong‘iroqlarni qabul qilish Markaziga qo‘ng‘iroq qilish uchun quyidagi raqamlarni terish lozim:

    + (998 – davlat kodi) (93 – operator kodi) (180 00 00)

    E’tibor bering, chet elga chiquvchi qo‘ng‘iroqlarni amalga oshirish uchun "Xalqaro avtomatik rouming" xizmati yoqilgan bolishi zarur. Ucell qong‘iroqlarni qabul qilish Markaziga rouming xizmatidan foydalanib qo‘ng‘iroq qilinsa, to‘lov rouming-operator tarifi asosida to‘lanadi.

  • Ucell sotuv markazlarini manzillari haqida ma’lumotni qayerdan olishim mumkin?

    Ucell sotuv markazlarining manzillari haqida ma’lumotlarni "Qanday qilib bizni topish mumkin" bo‘limida olish mumkin.

  • Men boshqa shaharga ketishni mo‘ljallamoqdaman. Rouming xizmatini yoqtirish uchun boshqa shaharda joylashgan Ucell sotuv markaziga murojaat qila olamanmi?

    Ha. Siz boshqa shaharda joylashgan Ucell sotuv markazlariga murojaat etgan holda, "Xalqaro avtomatik rouming" xizmatini yoqtirishingiz mumkin.

  • Ucell sotuv markazlarida O‘zR pasportidan tashqari qaysi hujjatlar asosida xizmatlar ko‘rsatiladi?

    Ucell sotuv markazlarida horijiy pasport yoki haydovchilik guvohnoma asosida xizmat ko‘rsatish imkoniyati mavjud. Shu yerda e’tibor bering, yuqorida ko‘rsatilib o‘tilgan hujjatlar asosida ba’zi xizmatlar ko‘rsatilmaydi (masalan, egasini almashtirish). Horijiy passport yoki haydovchilik guvohnomasi asosida taqdim etiladigan xizmatlar ro‘yhati haqida to‘liq ma’lumotni qong‘iroqlarni qabul qilish Markazida aniqlab olish mumkin.

  • Men telefon apparatimni yo‘qotdim (albatta SIM-karta bilan birga). Eski telefon raqamimni saqlab qolishim mumkinmi?

    O‘z raqamingizni tiklash uchun Ucell xizmat ko‘rsatish Markaziga kelish va "SIM-kartani almashtirish" xizmatidan foydalanish lozim. Shu o‘rinda raqam saqlanib qolinadi. Mijoz o‘zi bilan shaxsini tasdiqlovchi hujjat olib kelishi kerak. Ushbu xizmat pullik.

    Vaqtinchalik raqamni blok holatiga tushirish uchun Siz tun va kun davomida ishlaydigan Ucell ma’lumotnoma xizmatiga quyidagi raqamlar orqali murojaat etishingiz mumkin (+99893) 180 00 00, 181 0000.

  • Agar shartnoma asosida SIM-karta egasi bo‘lmasam, ammo ushbu SIM-kartadan aynan men foydalansamda, men SIM-kartani almashtirishim mumkinmi?

    Siz SIM-kartani tiklay olmaysiz, chunki siz ushbu SIM-karta egasi hisoblanmaysiz. Xizmatlar shartnoma tuzgan va shaxsini tasdiqlovchi hujjat taqdim etgan shaxsga ko‘rsatiladi.

  • Men PIN-kodni uch marotaba noto‘g’ri kiritdim, hozir esa SIM-kartam blok holatiga tushib qoldi. Nima qilishim kerak? SIM-kartaning kodlari berilgan konvert yo‘qolgan. Ushbu ma’lumotlarni tiklash mumkinmi?

    Ha. PIN-kodni tiklash uchun xizmat ko‘rsatuvchi Markazga yoningizda shaxsingizni tasdiqlovchi hujjatlar (masalan, pasport (Postpaid va Prepaid tizimidagi abonentlar uchun) yoki haydovchilik guvohnomasi (faqatgina Postpaid abonentlar uchun) bilan murojaat etishi lozim. Ma’lumotlar faqatgina telefon raqam egasiga taqdim etiladi.

  • Men pasportimni almashtirdim. Yangi pasport ma’lumotlarimni sizga xabar qilishim kerakmi?

    Ha. Har qanday ma’lumotlarga o‘zgartirishlar kiritilganda Kompaniyani xabardor qilish lozim.

  • Men tuzilgan shartnomaning nushasini yo‘qotib qo‘ydim. Shartnoma nushasini tiklash imkoniyati bormi?

    Shartnomani tiklash uchun Siz yoningizda o‘z pasportingizga ega bo‘lgan holda xizmat ko‘rsatish Markaziga murojaat etishingiz lozim.

  • Qanday qilib o‘z raqamimni boshqa odamga qayta rasmiylashtirishim mumkin? Va buning uchun ofisga kelishim shartmi?

    Boshqa shaxsga telefon raqamimdan foydalish huquqini berish uchun, ya‘ni raqamni boshqa abonentga qayta rasmiylashtirish uchun shartnoma egasi va qabul qiluvchi tomon yonida shaxsini tasdiqlovchi hujjatlar bilan (O‘zR fuqorosining pasporti) hamda boshqa shaxsga rasmiylashtirilayotgan hamma hisob raqamlarida hech qanday qarzsiz Ucell sotuv markaziga kelishi lozim. Xizmat bahosi – 12630 so‘m.

  • Qanday qilib o‘z qo‘ng‘iroqlarim haqidagi batafsil ma’lumotlarni olishim mumkin?

    Quyida keltirilgan usullardan foydalangan holda, siz o‘zingiz hohlagan vaqt mobayni uchun hisobingiz haqida batafsil ma’lumot olishingiz mumkin:

    • Siz albatta Kompaniyaning Xizmat – Markaziga o‘zingiz kelishingiz lozim. O‘zingiz bilan shaxsingizni tasdiqlovchi hujjatga (masalan, pasport yoki haydovchilik guvohnoma) ega bo‘lishingiz lozim. O‘z qo‘ng‘iroqlaringiz haqidagi batafsil ma’lumotlarni olish uchun yoki "Elektron manzil orqali qo‘ng‘iroqlar haqidagi batafsil ma’lumotlarni taqdim etish" xizmatini (ushbu xizmat faqatgina Postpaid abonentlari uchungina taqdim etiladi) yoqtirish.
    • Shaxsiy kabinetdan foydalangan holda.
  • Men telefon raqamdan foydalanaman, lekin bu raqam egasimasman. Qo‘ng‘iroqlarim haqidagi batafsil ma’lumotlarni olishim mumkinmi?

    Yo‘q. Ushbu xizmat faqatgina shartnoma tuzgan shaxsga shaxsini tasdiqlovchi hujjat ko‘rsatilgandagina tadqim etiladi.

  • Men qanday qilib shoshilinch yordam raqamini terishim mumkin?

    Uyali telefon apparatingizdan 112 raqamini terishingiz lozim. Radio to‘lqin tarmog‘ida siz qutqaruv Xizmati operatori bilan bog‘lanasiz. Qo‘ng‘iroq bepul bo‘lib, SIM-karta blok holatida ham va telefon appratida SIM-karta mavjud bo‘lmagan taqdirda ham, qo‘ng‘iroqni amalga oshirish mumkin.

  • O‘z hisob raqamimdagi pul qoldig‘ini qanday qilib bilsam bo‘ladi?

    Quyidagi usullardan foydalangan holda, o‘z hisob raqamingizdagi qoldig‘ni tekshirishingiz mumkin:

    • O‘z uyali telefon apparatingizdan *100# buyruqni tering (faqat Prepaid abonentlari uchun) yoki *110# buyruqni (faqat Postpaid abonentlari uchun);
    • Ucell qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish Markaziga 8123 raqami orqali murojaat eting.
  • Tez yordamni chaqirish uchun 03 raqamiga uyali telefon apparatidan qo‘ng‘iroq qila olmayapman. Nima qilishim kerak?

    Uyali aloqa telefonlarining ko‘p turlari ikki honali 01,02,03,04 raqamlarni terish imkoniyatini bermaydi, shuning uchun favqulodda yordam xizmatining raqamlarini quyidagi yollar bilan terish tavfsiya etiladi:

    - 101 – Yong‘in havfsizligi xizmati
    - 102 – Militsiya
    - 103 – Tez yordam
    - 104 – Gaz havfsizligi xizmati
    1050 – Qutqaruv xizmati 

    Favqulodda yordam xizmatlariga qo‘ng‘iroq bepul va hatto salbiy balans holatida ham amalga oshirish imkoniyati bor.

  • Ko‘p vaqt davomida o‘z telefonimdan foydalanmadim. Ushbu raqamdan foydalanmaganda, bu raqam qancha vaqt davomida saqlanadi?

    Telefon raqamning hisobida pul mablag‘i o‘zgargan vaqtdan boshlab yoki hisobida pul mablag‘i tugagan davrdan boshlab raqam 90 kun davomida saqlanadi.

  • SIM-kartamni yo‘qatib qo‘ydim. Bu holatda nima qilishim kerak?

    Postpaid.

    SIM-karta yoki sizning uyali telefoningiz yo‘qotilganda Siz Ucell qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish Markaziga qo‘ng‘iroq qilib, sizning telefon raqamingizdan noqonuniy foydalanishmasligi uchun blok holatiga tushirishingiz zarur. Hamda, raqamni tezkor blok holatiga tushirish uchun shartnoma egasi shaxsini tasdiqlovchi hujjat bilan yaqin atrofda joylashgan Ucell sotuv markaziga murojaat etishi mumkin.

  • Mening telefon raqamim to‘lovlarni to‘lamaganligim sababli o‘chirilgan. Qancha vaqt mobaynida mening raqamim saqlanib turadi?

    Xizmatlar to‘htatilgan davrdan boshlab 90 kun davomida raqam saqlanib turadi. Xizmatlar to‘htatilgandan keyin 91 – kunida Kompaniya shartnomani bekor qiladi.

  • Qanday qilib telefon raqamimni o‘zgartirishim mumkin?

    Mavjud raqamni faqatgina Ucell xizmatlar ko‘rsatish Markazida almashtirish mumkin.

    Agar telefon raqam jismoniy shaxs nomiga rasmiylashtirilgan bo‘lsa, yoningizda pasport yoki haydovchilik guvohnomasiga ega bo‘lishingiz lozim.

    Yuridik shaxs nomiga rasmiylashtirilgan raqamni o‘zgartirish uchun korxona muhri bilan tasdiqlangan hat – faks jo’natish lozim. Hatda o‘zgartirilishi lozim bo‘lgan telefon raqamlar ko‘rsatilgan bo‘lishi kerak.

  • Boshqa tarmog‘ abonentiga qilinayotgan qo‘ng‘iroq hisobga olinadimi (misol uchun, Fransiyaga) agar shu paytda men tomondan chaqirilayotgan abonentga vaqtinchalik xizmat ko‘rsatilmayotgan bo‘lsa (avtoxabarchi shu haqida xabar berganda). Shu kabi qo‘ng‘iroqlarga qat’iy baho belgilanadimi?

    Qo‘ng‘iroq chaqirilayotgan tarmog‘ avtoxabarchisi B-javob xabarini berganda (muvaffaqiyat bilan chaqiruv qo‘ng‘irog’i ulanganligini tasdiqlovchi xizmat xabari) tariflanadi. Bundan tashqari, ushbu xabar qo‘ng‘iroq yo‘naltirilgan tranzit tarmog‘larni ham yuzaga keltiradi.

  • Balansimda abonent to’lovini to’lash uchun yetarli miqdordagi mablag’ bo’lmasa, ushbu to’lov yechiladimi? Ushbu holatda tarif rejada tayinlangan daqiqalar belgilanadimi?

    Abonent to’lovi yechilayotgan vaqtda balansingizda ushbu to’lovni amalga oshirish uchun etarli bo’lmagan miqdordagi mablag’ qo’lgan bolsa, abonent to’lovi bir martda to’liq miqdorda yechiladi va balansingiz minus holatiga kiradi. Tarifda belgilangan daqiqalar esa to’la miqdorda belgilanadi va aktiv holatga o’tkaningizdan so’ng amal qiladi.


Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Internet-sozlamalar

Telefoningizda Internet-sozlamalarning to`liq tafsiloti

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.