Korporatsiyalarga
Xizmatlar
Doimiy aloqa
"Raqamni saqlab qolish" xizmati

"Raqamni saqlab qolish" xizmati


""Raqamni saqlab qolish" xizmati bilan Siz Kompaniya xizmatlaridan uzoq muddat foydalanmagan holda osongina o‘z abonent raqamingizni saqlab qolish imkoniyatiga ega bo‘lasiz.

Abonent to‘lovi – 63.15 so‘m/kun

Ma’lumot
  • Chiquvchi qo‘ng‘iroqlar – bloklangan;
  • Kiruvchi qo‘ng‘iroqlar – bloklangan;
  • Abonent to‘lovi – 63.15 so‘m/kun.
  • Hisoblardagi limitlarning qoldig‘i ularning amal qilish muddati tugashi bilan nolga teng bo‘ladi.
  • “Raqamni saqlab qolish” xizmatini faollashtirish – bepul.
Bilish muhim
  • Haqi keyin to‘lanadigan xizmat ko‘rsatish (Postpaid) tizimi abonentlari faqat Korporativ mijozlarga xizmat ko‘rsatish bo‘limiga kelib, talabnoma shaklini to‘ldirib xizmatni faollashtirishlari mumkin.
  • Agar mijoz hisobi ijobiy holatda bo‘lsa, ammo xizmat uchun to‘lovni yechish uchun mablag‘ yetarli bo‘lmasa, unda abonent to‘lovi to‘liq hajmda yechilib, hisob holati salbiy bo‘ladi. Salbiy hisob holatida bo‘lishning maksimal muddati – 30 kun, keyin uyali radiotelefon aloqasi xizmatlarini taqdim etish shartnomasiga muvofiq  raqam o‘chiriladi.
  • Bloklangan holatda abonent to‘lovi yechilmaydi, raqam bloklangan holatdan faol holatga o‘tishi bilan, keyingi kuni abonent to‘lovi yechiladi. Abonent holati to‘lov samarali yechilgunicha 30 kun davomida tekshiriladi.
  • Rouming-xizmatlar faol bo‘lganida “Raqamni saqlab qolish” TRga o‘tib bo‘lmaydi.
  • "Raqamni saqlab qolish" xizmatini faollashtirishda raqam tarif rejasi o'zgaradi. "Raqamni saqlab qolish" xizmatini o'chirib, qayta abonent raqamini faollashtirishda tarif rejasini qayta tanlash lozim. Abonent to'lovi tarif rejasining shartlariga muvofiq yechiladi.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.