Korporatsiyalarga
Korporativ tariflar
Katta biznes uchun
“Gigaman” tarif rejalari tizimida “Ko‘proq internet” aksiyasi

Gigaman” tarif rejalari tizimida “Ko‘proq internet” aksiyasi


“Ko‘proq internet” aksiyasi doirasidagi yangi internet-to‘plamlar bilan chinakam “Gigaman”ga aylaning!

Aksiya 13.07.2020-y. dan 31.12.2020-y. gacha amal qiladi.

Internet-to‘plamlar
  3 Gig 5 Gig 10 Gig 15 Gig 20 Gig 30 Gig
Oylik abonent to‘lovi (so‘m) 36000 48000 69000 99000 120000 180000
Internet-trafik 3 GB 5 GB 10 GB 15 GB 20 GB 30 GB
O‘zbekiston bo‘yicha oylik efir vaqti limiti* 1000
1500
1000
2000
1000
2000
2000
4000
3000
6000
5000
10000
Kiritilgan limit tugaganidan so‘ng bepul internet tezligi 32 kbit/s 32 kbit/s 64 kbit/s 64 kbit/s 64 kbit/s 64 kbit/s
Roumingdagi internet-trafik (MB)** 30 50 100 200 250 500
10 000 so‘mga internet-trafik* - - 5 GB 10 GB 20 GB 50 GB
"Raqamni yashirish" yoki "Sizga qo‘ng‘iroq qilishdi" xizmati Bepul
 
*”Gigaman” tarif rejalari tizimida “Ko‘proq internet” aksiyasi doirasida.
 
Qo‘shimcha ma’lumot

1. Xizmatni Postpaid tizimidagi “Gigaman” tariflarining 10, 15, 20 va 30 Gig tarif rejalarida faollashtirish mumkin.
2. Abonent to‘lovi har oyning 1 sanasida yechilaldi.
3. Birinchi faollashtirishda MBlar mos ravishda oyning oxirigacha qolgan kunlar uchun belgilanadi.
4. Trafikning amal qilish muddati bir kalendar oyiga teng.
5. “Ko‘proq internet” aksiyasi bo‘yicha taqdim etilgan limitlardan abonent tarif rejasidagi asosiy internet-trafikni tugatib “Turbo Button” xizmatini faollashtirganida foydalanishi mumkin.
6. Xizmatni korporativ mijozlar faollashtirishlari uchun, raqamni o‘z nomiga rasmiylashtirgan shaxs kompaniyaga yozma ravishda murojaat qilishi lozim.
7. Kompaniyadagi Jismoniy shaxs, Korporativ VIP va Businessman toifalaridagi jismoniy shaxslar xizmatni belgilashlari uchun *545# so‘rovini jo‘natib chaqiruvni bosishlari, yoki Kompaniya ofisiga murojaat qilib xizmatni faollashtirish uchun tegishli talabnomani to‘ldirishlari lozim.
8. Internet-to‘plamlar avtomatik belgilash funksiyasi bilan faollashtiriladi: avtomatik uzaytirish funksiyasini o‘chirish uchun korporativ mijozlar yozma ravishda Kompaniyaga murojaa qilishlari lozim.
9. Kompaniyadagi Jismoniy shaxs, Korporativ VIP va Businessman toifalaridagi jismoniy shaxslar avtomatik uzaytirish funksiyasini bekor qilish uchun *545# so‘rovini jo‘natib chaqiruvni bosishlari, yoki Kompaniya ofisiga murojaat qilib tegishli talabnomani to‘ldirishlari lozim.
10. Internet-to‘plamlarning avtomatik belgilanish funksiyasi faol bo‘lganida 1 kalendar oyi tugaganidan keyin, hisobda yetarlicha mablag‘ bo‘lsa, tizim yangi oldingi nominaldagi to‘plamni avtomatik tarzda belgilaydi. Bunda oldin xarid qilingan to‘plamdan qolgan trafik nolga teng bo‘lib qoladi. Yangi internet-to‘plam trafigi oxirgi kuni 00:00 va yangi kalendar oyining birinchi sanasi oralig‘ida  belgilanadi. Internetdan foydalanishdan avval qo‘shimcha xarajatlarning oldini olish uchun yangi to‘plam belgilanganligini tekshirib olish lozim.
11. Bloklangan holatda xizmat uchun abonent to‘lovi yechilmaydi va limitlar berilmaydi. Bloklangan holatdan faol holatga o‘tishda keyingi kuni xizmat uchun abonent to‘lovi oyning oxirigacha qolgan kunlar uchun ham yechilib mos tarzda qolgan limitlar belgilanadi. Abonent holati abonent to‘lovi yechilgunigacha 20 kun davomida tekshiriladi.
12. Abonent hisobi ijobiy bo‘lganida, ammo tarif uchun abonent to‘lovini to‘lash uchun yetarli bo‘lmasa, abonent to‘lovi to‘liq hajmda yechilib limitlar to‘liq hajmda belgilanadi. Bunda hisob manfiy holatga keladi.
13. Avtomatik uzaytirish funksiyasi o‘chiq bo‘lib, internet-to‘plam muddati tugasa, trafik qoldig‘i nolga teng bo‘ladi.
14. Internet-to‘plamni joriy oy davomida 1 abonent bir marta faollashtirishi mumkin.
15. "Gigaman" tarif rejalariga "Chiroyli raqam" aksiyasi doirasida ulangan abonentlar ham "Ko'proq internet" aksiyasi doirasida internet-to'plamlardan foydalanishlari mumkin.
16. Internet-to‘plamga kiruvchi trafikdan faqat faol holatda foydalanish mumkin.
17. Xizmat to‘g‘ri ishlashi uchun xizmatni faollashtirish paytida sessiya faol bo‘lsa, unda sessiyani to‘xtatib xizmatni ulash va undan keyin sessiyani yangilash lozim.
18. To‘plam faollashtirilganidan keyin *103#  USSD-so‘rovini terib internet-trafik belgilanganligini tekshirish lozim. Internet-trafik belgilanguniga qadar internet tarif rejasi doirasida belgilangan narxda narxlanadi. Bunday holatlarda Kompaniya shikoyatlarni qabul qilmaydi hamda ko‘rsatilgan xizmatlar uchun qayta hisob-kitobni amalga oshirilmaydi.
 

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.