Korporatsiyalarga
Korporativ tariflar
Katta biznes uchun
“Welcome GIGAMAN” aksiyasi

“Welcome GIGAMAN” aksiyasi





Gigaman tarif rejalari tizimida bayramona aksiya. Gigaman tarif rejalariga ulanishda va o‘tishda siz ko‘proq daqiqalar, MB va SMSga ega bo‘lasiz.

Aksiya 19.12.2019-y. dan 31.08.2020-y. gacha amal qiladi

So’rov yuborish uchun forma:

Xabar uzunligi - 1024 simvol.
* To‘ldirishi kerak
Aksiya bo‘yicha limitlar

Tarif rejasi 3 Gig 5 Gig 10 Gig 15 Gig 20 Gig 30 Gig
Oylik abonent to‘lovi (so‘m) 36100 48100 69100 99100 120100 180100
Internet-trafik, GB 3
4
5
7
10
14
15
20
20
30
30
45
O‘zbekiston bo‘yicha oylik daqiqalar limiti* 1500
2000
2000
2500
2000
3000
4000
6000
6000 
10000
10000
15000
Roumingdagi internet-trafik (MB)** 30 50 100 200 250 500
O‘zbekiston bo‘yicha oylik SMS limiti +100 +200 +500 +1000 +1000 +1500
Qo‘shimcha ma’lumot

  1. Oylik limitlar va tarif bo‘yicha limitlar faqat joriy davr uchun tarif bo‘yicha oylik abonent to‘lovi samarali yechilganidan keyingina belgilanadi;
  2. Welcome GIGAMAN aksiyasi bo‘yicha taqdim etilgan limitlardan, agar abonent kiritilgan internet-trafik limitini sarflab bo‘lganidan so‘ng tarif rejasida Turbo Button xizmatini faollashtirsa foydalanish mumkin bo‘ladi;
  3. Bir oy ichida ulanishda yoki o'tishda, abonent to'lovining yechilishi hamda tarif bo'yicha limitlarning belgilanishi oyning oxirigacha qolgan kunlar uchun amalga oshiriladi, aksiya bo'yicha limitlar mos holatda (qolgan kunlar uchun) taqdim etiladi;
  4. Mijoz hisobi musbat holatda bo‘lsa, lekin abonent to‘loviga yetarli miqdorda mablag‘ bo‘lmasa, abonent to‘lovi to‘liq hajmda yechiladi va limitlar to‘liq hajmda taqdim etiladi. Bunda mijozning raqami hisobi qarzga kirib qoladi;
  5. Tarif shartlariga ko‘ra limitlar 00:00 dan to 08:00 gacha bo‘lgan muddatda belgilanadi va trafik tarif shartlariga ko‘ra sarflanadi;
  6. Mijoz raqami Bloklangan holatda bo‘lsa, abonent to‘lovi yechilmaydi. Raqam Bloklangan holatdan Faol holatga o‘tgach, abonent to‘lovi to‘liq hajmda yechiladi va limitlar to‘liq hajmda taqdim etiladi. Raqam holatini tekshirish tizim tomonidan 15 kun mobaynida, toki to‘lov samarali yechilgunicha amalga oshiriladi;
  7. Aksiya doirasidagi oylik limitlarning amal qilish muddati – kalendar oyi.
  8. Aksiya doirasidagi limitlarning ishlatilmagan qoldig‘idan yangi davrda foydalanib bo‘lmaydi.
  9. Aksiya bo‘yicha limitlarni tekshirish – *100#.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.