Kompaniya yangiliklari
Matbuot xizmati
"Ucell-EVEREST". Yangi cho'qqilarni zabt etib
04FEV2020

"Ucell-EVEREST". Yangi cho'qqilarni zabt etib



O'tgan haftaning oxirida “AMIRSOY” majmuasida Ucell direktorlari, bo'lim boshliqlari va hududiy bo'limlar rahbarlari ishtirokida “Ucell-EVEREST” sayyor biznes konferentsiyasi bo'lib o'tdi. Kun tartibida Kompaniyaning 2019 yildagi faoliyati yakunlari va 2020 yilga mo'ljallangan asosiy vazifalar muhokama qilinadi.

Biznes-konferentsiya davomida Kompaniya faoliyatining natijalari sarhisob etildi, bo'limlarning 2020 yil uchun rejalari va strategiyalari muhokama qilindi.

Abdurahmon Abduraxmanov, bosh direktorning birinchi o'rinbosari hozirgi bozor ulushi va abonent bazasining ko'rsatkichlari haqida aytib o`tdi:
– Bugun biz Namangan, Samarqand, Jizzax va Navoiy viloyatlaridagi abonentlar soni bo'yicha birinchi o'rinni egallab turibmiz. Ammo ish qilishimiz kerak bo'lgan joylar soni hali ko'p. 2020 yilga mo'ljallangan reja, birinchi navbatda, bozor ulushining o'sishi va daromadliligini ta'minlash.



Nodirxon Zohidov, bosh direktorning texnik masalalar bo'yicha o'rinbosari tarmoqni rivojlantirish rejalari haqida gapirdi:

–  O'tgan yili biz 4G tarmog'ini barcha mintaqalarda kengaytirdik; ikkita metro stantsiyasida aloqa o'rnatdi va 5G ni ishga tushirdi. Bu yaxshi ko'rsatkichlar, ammo ishlarimiz juda ko`p. Bu yil to'rtinchi avlod tarmog'ining qamrovini oshirish va metroda uyali aloqa bilan ta'minlash ishlari davom ettiriladi.



Alisher Hamidov, bosh direktorning savdo va xizmatlar bo'yicha o'rinbosari:

–   Birgalikda olib borilgan sa'y-harakatlar, maxsus tariflarni yaratish natijasida o'tgan yili biz ko'plab abonentlarni, shu qatorda chet el fuqarolarini ham jalb qildik. UzEx platformasida birinchi bo'lib raqamlarni sota boshladik. Bu yil asosiy ustuvor vazifa nafaqat mintaqada, balki har bir shaharda etakchi bo'lish. Bizning bo'limimiz savdo nuqtalari sonini ko'paytirish va ularning ish sifatini yaxshilashga alohida e'tibor qaratadi.



Farhod Nurmuxamedov, bosh direktorning marketing va biznesni rivojlantirish bo'yicha o'rinbosari:

– Etakchi bo'lish uchun biz avvalambor abonentlarning xohish-istaklarini inobatga olishimiz kerak. Bizning oldimizda kontentni boshqarish jarayonini avtomatlashtirish va mamalakat bo`yicha Internetning eng yaxshi sifatini ta'minlash vazifasi turibdi. 2020 yilga mo'ljallangan rejalar yangi tariflar, qiziqarli takliflar va aktsiyalarni joriy etish orqali raqobatdoshlikni oshirish.



Aziz Karimov, Xodimlarni boshqarish departamenti direktori:

– 2020 yilda bo'lim oldida yagona milliy mehnat tizimiga asoslangan xodimlarning elektron ma'lumotlar bazasini yaratish vazifasi turibdi. Ischilar to'g'risidagi barcha axborot online bazasiga kiritilishi va elektron ish kitoblari yaratilishi kerak. Bundan tashqari, bu yil xodimlar zaxirasini yaratish va mexnat samaradorligini oshirish bo'yicha ish olib boramiz. Har bir xodim uchun individual maqsadlar belgilanadi.

2020 yildagi asosiy ko'rsatkichlar (KPI) bo'yicha yakuniy hisobotni xodimlarni baholash bo'limi boshlig'i Otabek Ataxanov taqdim etdi. Hisobotda rejalashtirilgan ko'rsatkichlar va har bir bo'limning 2020 yildagi muvaffaqiyati batafsil namoyish etildi.



Dastur bo`yicha jamoani birlashtirish va umumiy muammolarni guruhlarda hal qilish ko'nikmalarini shakllantirishga qaratilgan tadbir bo'lib o'tdi.
Norasmiy muhit, toza havo va tog'lar sayyor biznes-konferentsiyaning ajoyib qo'shimchasiga aylandi va bo'limlar o'rtasidagi aloqalarni mustahkamlashga yordam berdi.

 
Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.