Kompaniya yangiliklari
Matbuot xizmati
"Ucell-Samarqand" mintaqaviy ofisi karantin sharoitida
11AVG2020

"Ucell-Samarqand" mintaqaviy ofisi karantin sharoitida



     Mamlakatda karantin choralari joriy etilgandan so'ng, Kompaniya rahbariyati uyali aloqa operatorini pandemiyada sharoitida ishlashi uchun uzoq muddatli strategiyani ishlab chiqdi. Asosiy maqsad: ham xodimlar, ham abonentlar xavfsizligi. Shu bilan birga, Samarqand viloyatidagi 1003359 Ucell mijozlari uchun xizmat sifatini pasaytirmaslik, barcha tayanch stantsiyalarni yaxshi holatda saqlash juda muhim edi. Bu yerda men har bir xodimga g'amxo'rlik qilgani uchun Kompaniya rahbariyatiga o'z minnatdorchiligimni bildirmoqchiman.
 
     Samarqand viloyatida, kompaniyaning barcha mintaqaviy bo'linmalari kabi, karantin sharoitida yanada qattiqlashgan sanitariya me'yorlarini ta'minlash uchun quyidagilar joriy etildi:
  • Kompaniyaning barcha ofislarida teplovizorlar va qo'lni dezinfeksiya qilish sanitariya moslamalari qo’yilgan;
  • dezinfeksiyalash tunnellari o’rnatilgan;
  • barcha xodimlar shaxsiy himoya vositalari bilan ta'minlangan;
  • to'g'ridan-to'g'ri abonentlar bilan ishlaydigan xodimlar himoya kiyimlari bilan ta'minlangan; 
  • ofislarda kuniga to'rt marta ho'l tozalash ishlari olib borilmoqda;
  • bir qator xodimlar masofaviy ishlash sharoitiga o'tkazilgan.
     Samarqand viloyat hududiy ofisida 237 ta savdo shahobchalari mavjud bo'lib, ular karantin davrida savdoni oshirish uchun imkon qadar harakat qilishmoqda. O'n ikkita dilerlar va to'rtta skuterlar SIM-kartalarni va boshqa xizmatlarni viloyatning chekka hududlariga yetkazib berishmoqda.
 
     Korporativ mijozlar bilan faol ish olib borilmoqda: xizmat ko'rsatish, ulanish, SIM-kartalarni yetkazib berish va boshqa xizmatlarni ko'rsatish.
Har kuni texnik qismda qator ishlar amalga oshirilmoqda: tayanch stantsiyalarga texnik xizmat ko'rsatish, monitoring va yuzaga kelgan nosozliklarni bartaraf etish.
     Karantin cheklov shartlari bilan, Ucell-Samarqand oyiga 3000 dan ortiq abonentlarga xizmat ko'rsatmoqda.
Savdoni qo'llab-quvvatlash tomonidan 30 mingdan ortiq obuna shartnomalari qabul qilinadi va tekshiriladi.



     Pandemiya holatida aloqa sifati va Internet tezligi bo’yicha yanada ko'proq murojaatlar qabul qilinmoqda, ayniqsa viloyatning chekka aholi punktlaridan juda ko’p murojaatlar qabul qilinmoqda.
     Mamlakat va butun dunyodagi vaziyat shuni ko'rsatadiki, xizmat ko'rsatish sohalarining aksariyati onlayn rejimga o'tmoqda va bizning sektorimiz ushbu davrda katta rol o'ynaydi.
     Texnologiyalar rivojlanmoqda, abonentlar o'z telefonlarini yanada zamonaviy qurilmalarga o'zgartirmoqdalar.
     Ta'limning barcha sohasi yuqori sifatli va arzon Internet kerak bo'lgan onlayn darslarga o'tmoqda.
     Samarqand shahridagi barcha o'quv muassasalari ham masofaviy onlayn ta'lim tizimiga o'tmoqdalar. O’quvchilarning aksariyati yuqori sifatli Internet kerak bo'lgan chekka aholi punktlarida istiqomat qilishadi.



     Endilikda Kompaniyamiz uchun chekka hududlarga yangi texnologiyalarni joriy etish juda muhim, chunki Internetga talab kuchaymoqda.
Kompaniya Samarqand viloyatida yangi texnologiyalarni joriy etishda Urgut, Taylyak, Payarik, Kushrabot, Bulungur va Jambay kabi zich joylashgan hududlarga e'tibor qaratish zarurligini aniq tushunishi kerak.
 
Bugungi kunda Ucell uyali aloqa operatorlari orasida bozor ulushi bo'yicha yetakchi hisoblanadi. Ammo, texnologiyalarni rivojlantirmasdan, biz 4G texnologiyali yuqori sifatli Internet bilan ta'minlaydigan boshqa uyali aloqa operatorlariga yetakchilikni boy berishimiz mumkin. Yetakchilikni boy berish orqali, biz sifatli abonentlarni, ularning ishonchini va foydani yo'qotamiz.
 
Kamol Muhamadiev
“Ucell-Samarqand” mintaqaviy bo’lim direktori

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.