Kompaniya yangiliklari
Matbuot xizmati
Ucell call-markazi: abonentlarga g'amxo'rlik bilan
10APR2020

Ucell call-markazi: abonentlarga g'amxo'rlik bilan



COSCOM (Ucell savdo belgisi) uyali aloqa operatorining call-markazi bilan aloqani qo'llab-quvvatlash va karantin vaqtida muammolarni tezda hal qilish uchun quyidagi usullar orqali bog'lanish mumkin:
— Yagona portal "Shaxsiy kabinet" / "Onlayn Call-markaz" - https://my.ucell.uz/
— Bosh direktorning virtual qabulxonasi - https://vp.ucell.uz/
— Qayta aloqa - http://ucell.uz/uz/feedback
— Ijtimoiy tarmoqlar: https://ok.ru/ucell, https://www.facebook.com/ucell/

Abonentlarga qo'shimcha qulayliklar yaratish uchun alternativ aloqa kanalini Telegram bot yordamchisi "Mening Ucellim" @Ucell_bot ishga tushirdi:
- https://t.me/Ucell_bot;



Karantin davrida abonentlardan Kompaniyaga masofaviy murojaatlar soni sezilarli darajada oshdi.
Shunday qilib, faqat aprel oyining birinchi o'n kunligida oldingi oyning shu davriga nisbatan 20 mingtaga ko'proq so'rovlar ko'rib chiqildi.
Call-markazning samaradorligini oshirish uchun qo'shimcha operatorlar joriy etildi. Yordamga kompaniyaning boshqa bo'linmalaridagi tajribali xodimlarining qismi yo′naltirildi.

Biz Ucell tomonidan joriy etilgan zamonaviy texnologiyalar yordamida hayotning eng yaxshi sifati har joyda mavjud va barcha uchun foydali bo'lishiga intilamiz.

 

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.