Abonentlarga
Yangiliklar
2020
12
09
Ucell abonentlari uchun «Maslahatchi» servisining ishga tushirilishi!

Ucell abonentlari uchun «Maslahatchi» servisining ishga tushirilishi!

«Maslahatchi» servisi – bu Kompaniya mutaxassisi bilan bog‘lanish va qiziqtirgan savollar bo‘yicha maslahat olish imkonidir.
Ushbu servis yordamida Siz Kompaniya yangiliklari, aksiyalari, xizmatlari va yangi takliflari haqidagi ma’lumotlarni bilib olishingiz mumkin. Shuningdek, Siz o‘z mobil raqamingiz, unda ulangan xizmatlar xususida savol berishingiz hamda tarif rejasi bo‘yicha tavsiyalar olishingiz imkoni mavjud.
Mazkur servisdan foydalanish uchun Siz 8126 qisqa raqamiga qo‘ng‘iroq qilishingiz lozim, mutaxassis bilan samarali bog‘langandan so‘ng Sizning hisobingizdan 842 so‘m miqdorida to‘lov yechib olinadi.

Ish kunlari va soatlari: dushanbadan yakshanbagacha, 9:00 dan 18:00 gacha.

«Maslahatchi» servisi haqi oldindan to‘lanuvchi xizmat ko‘rsatish (Prepaid) tizimining barcha abonentlari uchun amal qiladi. 
Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.