Abonentlarga
Yangiliklar
2022
06
20
Yangi interaktiv ovozli yordamchi!

Yangi interaktiv ovozli yordamchi!

Hurmatli abonentlar!

Sizlarga yangi interaktiv ovozli yordamchini taqdim etishdan mamnunmiz!
Endi, 8123 raqami bo‘yicha Ucell aloqa markaziga qo‘ng‘iroq qilganda, operator bilan bog‘lanishni kutmasdan, Siz quyidagi imkoniyatlarga ega bo‘lasiz:

Quyidagilarni bilib olish:
• O‘z tarif rejangiz;
• O‘z raqamingiz hisobi va holati;
• Abonent to‘lovining yechilish sanasi va tarif bo‘yicha limitlar qoldig‘i.

Quyidagi ma’lumotlarni olish:
• O‘z raqamingizda yoqilgan xizmatlar haqida;
• Ucell sodiqlik dasturlari bo‘yicha maqomingiz, afzalliklaringiz va to‘plagan promobirliklaringiz haqida;
• Kompaniyaning boshqa tariflari va xizmatlari haqida.

Raqamni boshqarish:
• Tarifni almashtirish;
• Xizmatga ulanish yoki uni o‘chirish.


Yuqorida sanab o‘tilgan barcha xizmatlar Ucell haqi oldindan to‘lanuvchi tizim abonentlariga, aloqa markaziga qo‘ng‘iroq amalga oshirilgan raqam bo‘yicha taqdim etiladi.
Ucell abonentlari uchun 8123 raqamiga qo‘ng‘iroq bepul. 

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.