Abonentlarga
Yangiliklar
2022
1 2 3 11 12 >
24IYN2022
24.06.2022

«Mahalla» va «Yengil hafta» tarif rejalarining abonentlari diqqatiga

«Mahalla» va «Yengil hafta» tarif rejalarining abonentlari diqqatiga

24IYN2022
24.06.2022

Prepaid tizimi abonentlari uchun “Kombo” xizmatlar to‘plamlarining hamda “Kayfiyat” tariflar tizimi uchun maxsus to‘plamlarning yopilishi

Prepaid tizimi abonentlari uchun “Kombo” xizmatlar to‘plamlarining hamda “Kayfiyat” tariflar tizimi uchun maxsus to‘plamlarning yopilishi

23IYN2022
23.06.2022

«Mobi Tel Inform» kontent-provayderining 0971 raqamidagi xizmatning narxi o‘zgarishi

«Mobi Tel Inform» kontent-provayderining 0971 raqamidagi xizmatning narxi o‘zgarishi

21IYN2022
21.06.2022

“Avtomobil va daryo transport Agentligining xizmatlari”ning va “Kafil Sug‘urta” promo aksiyasining yopilishi

“Avtomobil va daryo transport Agentligining xizmatlari”ning va “Kafil Sug‘urta” promo aksiyasining yopilishi

20IYN2022
20.06.2022

Yangi interaktiv ovozli yordamchi!

Yangi interaktiv ovozli yordamchi!

1 2 3 11 12 >
Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.