Abonentlarga
Internet
Ma'lumot
Ko‘p so‘raladigan savollar

Ko‘p so‘raladigan savollar

3G
FAQ

3G nima?

3G atamasi yuqori tovush sifati, hamda Internetdan va multimedia xizmatlaridan yuqori tezlikda foydalanish imkoniyatini beruvchi keyingi (uchinchi) avlod standartidagi mobil aloqa xizmatlarini tavsiflash uchun ishlatiladi. Uchinchi avlod (3G) mobil tarmoqlari ikkinchi avlod (2G) tarmoqlaridan ma’lumot uzatishning kattaroq tezligi hamda ko‘rsatilayotgan xizmatlarning keng tanlov imkoniyati va yuqori sifati bilan farqlanadi.

  • 3G amalga kiritilgandan so‘ng qanday yangi xizmatlar paydo bo‘ldi?

    Uchinchi avlod tarmoqlari amalga kiritilgandan so‘ng, quyidagi xizmatlar mavjud bo‘ldi:

    • "Video-qo‘ng‘iroq" – videotasvirlarni uzatish tufayli suhbatdoshni telefon suhbati mobaynida ko‘rish imkoniyatidir. Mobil muloqot ko‘rish imkoniyatini bermoqda!
    • "3G Internet" – Internetga GPRS ⁄ EDGE ga nisbatan yuqoriroq tezlikda kirishni ta‘minlaydi.
  • 3G Internet qanday tariflanadi?

    1Mb uzatilgan ⁄ qabul qilingan ma’lumot narxi, "3G Internet" xizmatidan foydalanilganda – abonent tarif rejasiga bog’liq.

    20.10.2020 yilgacha Internet xizmatidan foydalanishda narxlanadigan ma'lumotlarning birinchi kvotasi 128 KB ni tashkil qiladi. Kvotaning keying hajmi 64 KB.
    20.10.2020 yildan Internet xizmatidan foydalanishda narxlanadigan ma’lumot kvotasi – 16 Kb.

  • 3G tarmoqlarida ma’lumotlar qanday tezlikda yetkaziladi?

    Uchinchi avlod tarmoqlarida ma’lumotlarni uzatish tezligini bosqichma-bosqich 7Mbit ⁄ s gacha oshirish ko‘zda tutilgan.

  • 3G Internetni qanday ulash mumkin?

    Xizmat ulashni talab qilmaydi, va Ucellning barcha abonentlariga ulangan. Faqat "Ucell Internet" xizmati bilan ishlash uchun mobil telefoningizni sozlashingiz kerak.

  • 3D dagi qo‘ng‘iroq oddiy GSM tarmog‘idagi qon‘g‘iroqdan qanday farqlanadi?

    Muhim farqlari yo‘q. Shuni aytish mumkinki, 3G da ovoz uzatish sifati yaxshiroq, hamda 3G da video-qo‘ng‘iroqlarni amalga oshirish imkoniyati mavjud.

  • Xizmat bilan ishlash uchun telefonni avtomatik sozlash mumkinmi?

    Telefoningiz uchun avtomatik sozlamalarni so‘rov orqali qabul qilish uchun 5555 raqamiga 2 soni bilan SMS yo‘llang. 5555 raqamiga SMS yo‘llashning narxi – $ 0. Agar sizning telefon modelingiz uchun sozlamalar qandaydir sabablarga ko‘ra kelmasa, ulanishni quyidagi sozlamalardan foydalanib, mustaqil sozlashingiz mumkin:

    • Sozlamalarning nomi: Ucell Internet
    • Access Point Name ⁄ Kirish nuqtasi: internet
    • Login ⁄ Foydalanuvchi ismi: (bo‘sh)
    • Password ⁄ Kalitso‘z: (bo‘sh)
    • Home page ⁄ Bosh sahifa: www.ucell.uz
  • Agar telefonni yoki cho‘ntak kompyuterini mustaqil sozlay olmasam, nima qilishim kerak?

    Agar telefoningiz MMS, WAP, GPRS-Internet avtomatik sozlamasini qo‘llamasa yoki telefonni yoki cho‘ntak kompyuterini mustaqil sozlashda qiyinchiliklarga duch kelsangiz, sizga yaqin bo‘lgan Ucell xizmat ko‘rsatish shaxobchasiga yoki ofisiga yordam uchun murojjat eting va u yerda kerakli sozlamalarni amalga oshirib berishadi.

  • Xizmatga qanday ulanish mumkin?

    Xizmat yoqishni talab qilmaydi. Agar mobil telefoningiz 3G ni qo‘llamasa, telefonda 3G ⁄ GSM dan bir vaqtda foydalanish rejimini tanlashingiz yetarli va u xizmat ko‘rsatish doirasida bo‘lganda avtomatik tarzda 3G tarmog‘ini tanlab boradi. Agar qandaydir sababga ko‘ra bu narsa sodir bo‘lmasa, mobil telefoningiz menyusida 3G ⁄ GSM rejimini tanlashni qo‘lda amalga oshirishingiz lozim. 2G tarmog‘iga qo‘lda amalga oshiriladigan sozlamalar yordamida qaytishingiz mumkin. Batafsil ma’lumot uchun mobil telefoningizdan foydalanish yo‘riqnomalarini ko‘ring.

  • Telefonim 3G ni qo‘llashini qanday bilishim mumkin?

    Uyali telefoningiz texnik tavsifnomasida bu haqida oqishingiz yoki yaqin atrofdagi Ucell xizmat ko‘rsatish shaxobchasi yoki ofisiga maslahat uchun murojaat qilishingiz mumkin.

  • 3G ni qo‘llovchi telefonim hozirgi vaqtda 3G tarmog‘ini ishlatayotganini qanday bilishim mumkin?

    Telefonlarning ko‘pgina rusumlarida, 3G tarmog‘ida bo‘lganingizda, signal darajasi ko‘rsatkichi ("antenna") yonida "3G" belgisi paydo bo‘ladi. Bu hozirgi paytda telefoningiz 3G tarmog‘ini ishlatayotganini bildiradi. Telefon rusumingiz 3G tarmog‘idan foydalanishini qanday ko‘rsatishini bilish uchun telefoningizning qo‘llash bo‘yicha yo‘riqnomasiga murojaat qiling.


Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.