Abonentlarga
Xizmatlar
Asosiy xizmatlar
Qo‘ng‘iroqlarni man etish

Qo‘ng‘iroqlarni man etish

Aloqa xizmatlarini man etish sizga uyali telefoningizdan ma‘lum turdagi qo‘ng‘iroqlarga va SMSlarga (kiruvchi, chiquvchi, xalqaro chiquvchi qo‘ng‘iroqlar va SMSlar, faksimil xabarlar uzatish va boshqa) cheklov o‘rnatish va bekor qilishda yordam beradi.

Unutmang, barcha turdagi qo‘ng‘iroqlarni man etishni o‘rnatish va bekor qilishni telefoningiz menyusi (Call Barring) yordamida ham amalga oshirishingiz mukin.


Maxsus parol yordamida bu xizmatni boshqarishingiz mumkin. Avtomatik ravishda o‘rnatilgan parol – 0000. Uni telefoningiz menyusi orqali yoki telefoningiz klaviaturasida mahsus buyruqlarni bajarib o‘zgartirishingiz mumkin:

eski parol yangi parol yangi parol yoki eski parol yangi parol yangi parol

Tushunmovchiliklarning oldini olish maqsadida, biz sizga quyidagilarni qattiq tavsiya qilamiz:
  1. boshlang‘ich parolni o‘zgartirish, parol va kodlarni ishonchli joyda saqlash;
  2. xavfsizlik yuzasidan parol va kodlarni begona shaxslarga bermaslik;
  3. pulli SMSlarni (kontent xizmatlarni ham) o‘chirib qo‘yish.
Cheklov turi O‘rnatish Bekor qilish
Barcha chiquvchi qo‘ng‘iroqlar
va SMSlarni, faksimil xabarlar
uzatishni man etish
parol parol
Xalqaro chiquvchi qo‘ng‘iroqlar
va SMSlarni, faksimil xabarlar
uzatishni man etish
parol parol
O‘zbekistondan boshqa
barcha mamlakatlarda
boshqa GSM tarmog‘idan
xalqaro chiquvchi qo‘ng‘iroqlar
va SMSlarni, faksimil xabarlar
uzatishni man etish
parol parol
Barcha kiruvchi qo‘ng‘iroqlar
va SMSlarni, faksimil xabarlar
uzatishni man etish
parol parol
Abonent boshqa GSM tarmog‘ida
bo‘lganida kiruvchi qo‘ng‘iroqlar
va SMSlarni, faksimil xabarlar
uzatishni man etish
parol parol

Muhim!
  • «Qo‘ng‘iroqlarni man etish» xizmati «Kirish qo‘ng‘iroqlarini boshqa raqamga yo‘naltirish» xizmati yoqiq bo‘lganida ishlamaydi.
  • Bir vaqtda faqat bitta kiruvchi va bitta chiquvchi yo‘nalish uchun cheklovlar o‘rnatilishi mumkin. Yangi cheklovning o‘rnatilishi shu yo‘nalishdagi avvalgi cheklovning bekor qilinishiga olib keladi.
Tavsiya etilgan xizmatlar

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.