Abonentlarga
Xizmatlar
Asosiy xizmatlar
"Mening raqamlarim" xizmati

"Mening raqamlarim" xizmati

O‘zingizning pasportingizga qaysi raqamlar rasmiylashtirilganligini unutib qo‘ydingizmi? Ucell Sizga o‘z raqamlaringiz haqida, shu jumladan ularning holati va hisobi xususida batafsil ma’lumotlarni olishga yordam beradi!

Xizmatdan foydalanish:

So‘rovlar miqdori cheklangan – kuniga 2 so‘rov..

Xizmat bepul.


Batafsil
Endi Siz *360# qisqa raqamiga so‘rov yuborib, bu ma’lumotni tez va osonlik bilan olishingiz mumkin. Javoban Sizga quyidagicha xabar keladi:

"Pasportingizga rasmiylashtirilgan raqam(lar) ro‘yxati:
"raqam" - "status" (aktiv/bloklangan); “hisob XXX”.
Agar siz pasportingizni almashtirgan bo‘lsangiz, Ucell Kompaniyasiga xabar berishingizni iltimos qilamiz. www.ucell.uz/ek9"

*Rasmiylashtirilgan raqam(lar) faqatgina, so‘rov yuborilgan abonent raqami rasmiylashtirilgan pasport ma’lumotlariga ko‘ra taqdim etiladi.
Qo'shimcha ma'lumot
Agar Siz pasportingizni almashtirgan bo‘lsangiz, bu haqda Kompaniyani ogohlantirishingiz ("COSCOM" MChJ tarmog‘ida PREPAID tizimidagi uyali radiotelefon aloqasi xizmatlarini taqdim etish haqidagi Shartnomaga asosan) va o‘z shahringizdagi istalgan Ucell Sotuv va Abonentlarga xizmat ko‘rsatish nuqtalaridan biriga kelishingiz zarur. Bunda o‘zingiz bilan yangi pasportingizni olib kelishingiz va abonent ma’lumotlariga o‘zgarishlar kiritish uchun ofis xodimiga uni taqdim etishingiz lozim.

Xizmat Prepaid tizimidagi barcha abonentlar uchun amal qiladi.

Ucell. Hayotni yaxshilik sari o‘zgartirib! 
Tavsiya etilgan xizmatlar

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.