Chaqiruvni saqlab turish xizmati sizga suhbatingiz davomida boshqa insonning qo‘ng‘irog‘ga javob berish imkonini beradi.
Shuningdek Ucell sizga taklif etayotgan “Chaqiruvni saqlab turish ⁄ kutish” xizmati yordamida birinchi yo‘nalishni uzmasdan, mobil telefoningizdan boshqa uyali aloqa operatorlari raqamlariga, shahar yoki xalqaro tarmoq raqamlariga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin.
Ushbu xizmatni yoqib ⁄ o‘chirishda telefoningiz menyusi yoki telefoningiz klaviaturasidan foydalanib quyidagi mahsus harakatlarni bajarishingiz kerak:
Agar siz "Chaqiruvni saqlab turish ⁄ kutish" xizmatini yoqtirgan bo‘lsangiz va suhbat davomida telefoningiz qo‘ng‘roq ovoziga o‘hshamagan qisqa tovushni eshitsangiz, demak sizda yana bir qo‘ng‘iroq bor.
Ikkinchi qo‘ng‘iroqni qanday qabul qilish kerak:
Ikkinchi abonent bilan so‘zlashuvingiz davomida uni uzmasdan birinchi suhbatdoshingizga qaytmoqchi bo‘lsangiz, unda telefoningizda "" tugmasini bosing, ikkinchi yo‘nalishdan qo‘ng‘iroq qilayotgan abonent kutish holatiga o‘tkaziladi:
“Chaqiruvni saqlab turish ⁄ kutish” xizmati yordamida birinchi yo‘nalishni uzmasdan, mobil telefoningizdan boshqa uyali aloqa operatorlari raqamlariga, shahar yoki xalqaro tarmoq raqamlariga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin.
Buning uchun:
Qo‘ng‘iroqni saqlab turish va kutib turish holatidagi har ikkala yo‘nalish uchun to‘lov alohida ravishda siz tanlagan Ucell tarif rejasi va amaldagi xalqaro va shaharlararo qo‘ng‘iroqlar tariflariga binoan narxlanadi.
Xizmatni ulash narxi -
Agar siz Ucell abonenti bo‘lsangiz, siz tanlangan xizmatni yoqishingiz mumkin.
Buning uchun raqamingiz yoki bir martalik parol kiritib maqsadingizni tasdiqlang
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Xizmatni faollashtirish muvaffaqiyatli bo‘ldi
Bir martalik parol ko‘rsatilgan raqamga SMS orqali jo‘natildi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!