Abonentlarga
Xizmatlar
Asosiy xizmatlar
Chaqiruvni saqlab turish/kutish

Chaqiruvni saqlab turish/kutish

Chaqiruvni saqlab turish xizmati sizga suhbatingiz davomida boshqa insonning qo‘ng‘irog‘ga javob berish imkonini beradi.

Shuningdek Ucell sizga taklif etayotgan “Chaqiruvni saqlab turish ⁄ kutish” xizmati yordamida birinchi yo‘nalishni uzmasdan, mobil telefoningizdan boshqa uyali aloqa operatorlari raqamlariga, shahar yoki xalqaro tarmoq raqamlariga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin.


Xizmatni yoqib ⁄ o‘chirish

Ushbu xizmatni yoqib ⁄ o‘chirishda telefoningiz menyusi yoki telefoningiz klaviaturasidan foydalanib quyidagi mahsus harakatlarni bajarishingiz kerak:

  • – Chaqiruvni saqlab turishni yoqish;
  • – Chaqiruvni saqlab turishni o‘chirish.
Qo‘ng‘iroqni qabul qilish

Agar siz "Chaqiruvni saqlab turish ⁄ kutish" xizmatini yoqtirgan bo‘lsangiz va suhbat davomida telefoningiz qo‘ng‘roq ovoziga o‘hshamagan qisqa tovushni eshitsangiz, demak sizda yana bir qo‘ng‘iroq bor.

Ikkinchi qo‘ng‘iroqni qanday qabul qilish kerak:

  • suhbatni yakunlash tugmachasini bosib, Birinchi suhbatni nihoyasiga yetkazib, so‘ng ikkinchi qo‘ng‘iroqqa javob berishingiz mumkin;
  • ikkinchi suhbatdosh bilan so'zlashuv davomida birinchi suhbatni uzmasdan uni chaqiruvni saqlab turish holatiga o‘tkazishingiz mumkin. Buning uchun telefoningizda "" tugmasini bosing. Ikkinchi yo‘nalish ulanib, birinchi suhbatdoshingiz qo‘ng‘iroqni saqlab turish ⁄ kutish holatiga o‘tadi. Ikkinchi suhbatdoshingiz bilan so‘zlashuvni yakunlab, birinchi suhbatingizga qaytishingiz mumkin;

Ikkinchi abonent bilan so‘zlashuvingiz davomida uni uzmasdan birinchi suhbatdoshingizga qaytmoqchi bo‘lsangiz, unda telefoningizda "" tugmasini bosing, ikkinchi yo‘nalishdan qo‘ng‘iroq qilayotgan abonent kutish holatiga o‘tkaziladi:

  • "" tugmasini bosib, ikkinchi suhbatdoshingizni kutish holatiga o‘tkazib, bunda birinchi yo‘nalish yana faol holatiga o‘tadi;
  • birinchi suhbatdoshingiz bilan so‘zlashuvingiz davomida ikkinchi yo‘nalishga javob berishni hohlamasangiz, unda "0" tugmasini bosing va ikkinchi abonent "band " degan tovushni eshitadi.
Ikkinchi qo‘ng‘iroq qilish

“Chaqiruvni saqlab turish ⁄ kutish” xizmati yordamida birinchi yo‘nalishni uzmasdan, mobil telefoningizdan boshqa uyali aloqa operatorlari raqamlariga, shahar yoki xalqaro tarmoq raqamlariga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin.

Buning uchun:

  • telefoningiz menyusidan "saqlab turish" buyrug‘ini yoki "" tugmasini bosing. Shundan keyin, birinchi suhbatdoshingiz "kutish" holatiga o‘tadi;
  • so‘ng qo‘ng‘iroq qilmoqchi bo‘lgan telefon raqamini terib, "chaqiruv" tugmasini bosing;
  • qong‘irog‘ingizga javob olganingizdan so‘ng, siz "" tugmasini bosib boshqa suhbatga qaytishingiz mumkin;
  • aktiv ulanishni to‘htatish uchun "" raqamini tering, bunda "kutish" holatida turgan suhbatdoshingiz yana ulanadi.

Qo‘ng‘iroqni saqlab turish va kutib turish holatidagi har ikkala yo‘nalish uchun to‘lov alohida ravishda siz tanlagan Ucell tarif rejasi va amaldagi xalqaro va shaharlararo qo‘ng‘iroqlar tariflariga binoan narxlanadi.

Tavsiya etilgan xizmatlar
Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.