Abonentlarga
Xizmatlar
Axborot-ko‘ngilochar xizmatlari
SDS Carrier Solutions

SDS Carrier Solutions

“Hayot testlari” xizmati – bu har xil hayotiy vaziyatlar uchun turli testlar portali.

Abonentlar hayot haqidagi turli savollarga javob topishlari hamda foydali maslahatlarni yoki qiziqarli hayotiy voqealarni o‘z ichiga oluvchi maqolalarni o‘qishlari mumkin.

Portal kontenti har kuni yangilanib boradi. Portalda turli-tuman bo‘limlar mavjud: ayollar, erkaklar, talabalar, haydovchilar, ish odamlari uchun va hokazo.

Bundan tashqari, portal rezyume tayyorlash, bolalarga ta’lim berish, xonadon qoidalari, suhbatlashish, imtihonlarga tayyorlanish va hokazo mavzulardagi maqolalarni o‘qib, dunyoqarashni kengaytirish imkonini beradi.

Portaldan foydalanishning birinchi kuni – bepul.

Ikkinchi kundan boshlab kunlik abonent to‘lovi – 842 so‘m (QQS bilan).
Narxlash 5869 raqamidan kiruvchi ko'rinmas SMS orqali amalga oshiriladi.
Hisobda to‘liq abonent to‘lovini (842 so‘m) yechish uchun mablag‘ yetarli bo‘lmasa, abonentdan bu miqdorning yarmi – 421 so‘m yechib olinadi. Bunda portalning faqat muayyan bir sahifalariga kirish imkoni bo‘ladi.

Xizmatni ulatish/o‘chirish tartibi

Obunani faollashtirish uchun 5868 raqamiga istalgan (СТОП, STOP, STOP1 so‘zlaridan tashqari) matnni SMS tarzida jo‘natish kerak. Faollashtirish so‘roviga javoban abonent ro‘yxatdan o‘tganligini tasdiqlovchi SMS-bildirishnoma, xizmat hamda uning narxi va qoidalari xususida, obunani bekor qilish qoidalari haqida batafsil ma’lumot hamda veb-havolani oladi.

Shuningdek, obuna uchun so‘rovni lifetest.uz portalidan ham yuborish mumkin.

5868 raqamiga SMS-so‘rovlar Eslatma
Istalgan so‘z Obunani faollashtirish so‘rovi
STOP, (СТОП) Obunani bekor qilish so‘rovi
STOP1 Obunani ko‘rinmas tarzda va raqam tizimdan o‘chirilganida bekor qilish so‘rovi

Xizmat nomi Xizmat haqida ma’lumot Xizmat raqami QQS bilan narxi
«Videogudok» Xizmat haqida ma’lumot:
«Videogudok» (Video Ring Back Tone – VRBT) xizmati – bu innovatsion ko‘ngilochar servis bo‘lib, unda har qo‘ng‘iroqda chaqiruvchi tomon zerikarli gudok o‘rniga o‘z smartfoni ekranida chaqiriluvchi tomon o‘rnatgan videoroliklar tomoshasidan bahra olishi mumkin bo‘ladi.

«Videogudok» xizmatiga obuna bo‘lgan har bir abonent Android operatsion tizimli smartfonlarga ilovani https://ucell.page.link/0 havolasi bo‘yicha o‘rnatib olishi va uni faollashtirishi mumkin.
Gudokka videoni o‘z galereyasidan ham, ilovada taklif etilgan turli saytlar (masalan, YouTube va h.k.) videokontentidan ham yuklash mumkin.
Mazkur xizmat Prepaid va Postpaid tizimlari abonentlari uchun ishlab chiqilgan. Videogudokni tomosha qilish uchun har ikkala abonent xizmatga obuna bo‘lishlari, ilovani o‘rnatishlari va internetga ulangan bo‘lishlari lozim.

Obuna narxi: kuniga 842 so‘m. Abonent to‘lovi yechilishi 8091 qisqa raqami orqali amalga oshiriladi.

Xizmatni ulatish / o‘chirish tartibi:
Xizmatni ulatish uchun abonentlar istalgan bir (o‘chirish uchun belgilangan «СТОП», «STOP» kalit so‘zlaridan tashqari) so‘zni xizmatning 8090 qisqa raqamiga SMS-xabar orqali yuborishlari lozim.
Birinchi ulanishda barcha abonentlar xizmatdan 3 (uch) kun bepul foydalanish imkoniga ega bo‘ladilar.

Xizmatni o‘chirish uchun «STOP» yoki «СТОП» so‘zini 8090 servis raqamiga SMS-xabar orqali yuborish lozim.
8090, 8091 842 so‘m/Kunlik obuna
«Hisobla, G‘olib bo‘l!» «Hisobla, G‘olib bo‘l!» bu – foydalanuvchilarga kun va/yoki kalendar oyi mobaynida oddiy matematik misollarni yechgan va ko‘ngilochar kontentni olgan holda sovrinlar yutib olish imkonini beruvchi viktorinadir.

Viktorinada SMS-xabarlarni qo‘llab-quvvatlovchi mobil telefonga ega bo‘lgan istalgan Ucell abonenti ishtirok eta oladi. «Hisobla, G‘olib bo‘l!» viktorinasini faollashtirish uchun abonentlar 9800 qisqa raqamiga istalgan (СТОП, STOP, STOP1, INFO kalit so‘zlaridan tashqari) so‘zni SMS tarzida jo‘natishlari lozim. Faollashtirish so‘roviga javoban, abonentga SMS-bildirishnoma jo‘natiladi; unda ushbu xizmat, narxlari va obunani bekor qilish shartlari haqida batafsil ma’lumot, shuningdek, birinchi savol – viktorinaning birinchi topshirig‘i (oson matematik misol) ham keladi. Abonent misolning javobini o‘sha SMS-xabarning o‘ziga javob tarzida, o‘sha qisqa raqamga jo‘natishi kerak. Masalan, abonentga «2+1*3=?» yuboriladi, abonent to‘g‘ri javob – 5 ni topishi va o‘sha SMSning o‘ziga javoban xizmatning 9800 qisqa raqamiga yuborishi lozim.
Viktorinada ishtirok etish uchun kunlik abonent to‘lovi – QQS bilan 1684 so‘m/kun. Kunlik abonent to‘lovi yechilganida abonent sovrinni yutib olish uchun qo‘shimcha 100 ballni hamda 20 savolga javob berish imkonini qo‘lga kiritadi. Har bir to‘g‘ri javob abonentga 10 ball beradi. Noto‘g‘ri javob ballarni bekor qilmaydi, foydalanuvchi navbatdagi savolni oladi.
Har bir ishtirokchining umumiy reytingi olingan (kunlik to‘lov va har bir to‘g‘ri javob uchun) ballar asosida shakllanadi.
Har bir ishtirokchining kunlik reytingi sutka davomida olingan ballardan tashkil topadi. Kunlik sovrinni bitta ishtirokchi haftada faqat bir marta yutib olishi mumkin.
Har bir ishtirokchining haftalik reytingi joriy hafta mobaynida olingan ballar miqdoridan tashkil topadi. Agar foydalanuvchi haftalik sovrinni yutib olsa, bir oy davomida u takroran sovrin yutib ololmaydi.
Har bir ishtirokchining oylik reytingi joriy oyda olingan ballar miqdoridan iborat bo‘ladi. Agar foydalanuvchi oylik sovrin yutib olsa, keyingi olti oy mobaynida takroran oylik sovrin yutib ololmaydi.
Har bir ishtirokchining yillik reytingi butun vaqt davomida (yil mobaynida) olingan ballardan tashkil topadi.
Agarda ikki yoki undan ortiq abonent bir xil miqdorda ball to‘plasa, u holda ular orasidan savollarga hammadan oldin javob bergani, masalani oldin yechib bo‘lgani g‘olib deb tanlanadi.
Obunani bekor qilganidan so‘ng abonent viktorinani yana bir marta bepul faollashtira oladi; buning uchun 9800 qisqa raqamiga istalgan (СТОП, STOP, STOP1, INFO kalit so‘zlaridan tashqari) so‘zni, shu jumladan, obunadan voz kechishdan oldin olingan so‘nggi savolga javobni ham SMS tarzida jo‘natishi kifoya.
Barcha abonentlar viktorinaga ilk bor ulanishda bir kun bepul ishtirok etish imkonini qo‘lga kiritadilar.
Agar abonent o‘z obunasini to‘xtatsa va keyin qayta ulansa (shu kunning o‘zida), qayta ulanishda uning hisobidan obuna uchun shu kunning o‘zida (qayta) to‘lov yechiladi. Xizmatga obuna uchun to‘lov abonentning xizmat obunasini bekor qilishigacha yoki raqami tizimdan o‘chirilishida yechib boriladi. Kontent-provayder kun davomida bir necha marotaba xizmat uchun mablag‘ yechishga urinadi. Abonent hisobida yetarlicha mablag‘ bo‘lsa, narxlash amalga oshadi. Abonent xizmatdan faqat abonent to‘lovi yechilganida foydalanishi mumkin.

Baxtli soatlar: ushbu vaqt mobaynida to‘g‘ri javob yuborib, abonent odatdagidan 2 karra ko‘proq ball ishlab olish imkoniga ega bo‘ladi. Viktorina ishtirokchilari o‘rnatilgan vaqt oralig‘i haqida faol ishtirokchilar bazasiga SMS-tarqatma jo‘natish orqali xabardor qilinadilar.
O‘rnatilgan vaqt oralig‘ida ishtirokchi tomonidan jo‘natiladigan xabarlar soni cheklanmaydi.
Xizmat qulay bo‘lishi uchun, agar abonent xizmatning to‘liq qiymatini – 1684 so‘mni to‘lay olmaydigan bo‘lsa, unga qisman to‘lash va shunga mos miqdorda savollar va ballar olish imkoni beriladi: 1263 so‘mga – 15 savol va 75 ball, 842 so‘mga – 10 savol va 50 ball, 421 so‘mga – 5 savol va 25 ball. Qisman to‘lov abonent hisobida to‘liq to‘lovni yechish uchun yetarlicha mablag‘ bo‘lmasa kontent-provayder tomonidan yechiladi.

Xizmatga obunani bekor qilish uchun 9800 raqamiga STOP buyrug‘ini jo‘nating; Obunaning holatini tekshirish uchun 9800 raqamiga INFO buyrug‘ini jo‘natish lozim.
Viktorina tashkilotchisi: «SDS Carrier Solutions» MChJ
Viktorinaning amal qilish muddati: 15.01.2020 dan 31.05.2020 gacha.

Batafsil: www.9800.uz
9800, 9801, 9802 1684 so'm/kun.  Xizmatning qulay bo‘lishi uchun, agar abonent xizmatning to‘liq qiymatini – 1684 so‘mni to‘lay olmaydigan bo‘lsa, unga qisman to‘lash va shunga mos miqdorda savollar va ballar olish imkoni beriladi: 1263 so‘mga – 15 savol va 75 ball, 842 so‘mga – 10 savol va 50 ball, 421 so‘mga – 5 savol va 25 ball.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.