Abonentlarga
Xizmatlar
Portallar va ilovalar
“My Ucell” Telegram-bot yordamchisi!

"My Ucell" Telegram-bot yordamchisi!

"My Ucell" Telegram-botini ulang, keyin USSD-kodlar va qisqa raqamlarni eslab yurishingizga hojat bo‘lmaydi!

Bizning "My Ucell" Telegram-botimiz yordamida siz:


  Hisobingizni, shuningdek megabaytlar, daqiqalar va SMSlar qoldig‘ini tekshirishingiz;

  3, 7 yoki 30 kunlik tafsilotlarni olishingiz;
"My Ucell" Telegram boti yordamchisi orqali qo'ng'iroqlar tafsilotini yuklab olish imkoniyati vaqtincha mavjud emas.

  Qo‘shimcha xizmatlarni ulatishingiz va o‘zingiz avval ulatgan xizmatlar ro‘yxatini tekshirishingiz;

  Internet-to‘plamlar xarid qilishingiz;

  Tarifingizni o‘zgartirishingiz va joriy tarif rejangiz haqida ma’lumot olishingiz mumkin.

  Kompaniyaning abonentlarga xizmat ko'rsatish bo'limiga murojaat yuborish.




Sizlarga "My Ucell" (@ucell_bot) Telegram-botini taqdim etishdan mamnunmiz!

"My Ucell" Telegram-boti – bu hisobni, daqiqalar, megabaytlar va SMSlar qoldig‘ini tekshirish, tafsilotlarni olish, xizmatlarni yoqish va o‘chirish singari ko‘plab harakatlarni sevimli messenjerdan chiqmasdan turib amalga oshirishning oddiy va qulay usulidir.

"My Ucell" Telegram-botini ulash uchun quyidagilarni amalga oshirish lozim:
  1. Telegram messenjeriga kirish
  2. Qidiruv joyiga @ucell_bot ("My Ucell") deb yozish yoki https://t.me/Ucell_bot havolasi bo‘yicha o‘tish
  3. "My Ucell" botiga kirish va «start» tugmachasini bosish
  4. Ro‘yxatdan o‘tish.
Eslatma:
  • "My Ucell" Telegram-botidan foydalanish mutlaqo bepul.
  • Telegram-bot orqali pulli xizmatlarni ulatishda yoki tarifni almashtirishda kompaniya narxlar ro‘yxatiga ko‘ra abonent hisobidan mablag‘ yechiladi.
"My Ucell" Telegram-botidan foydalanish bo‘yicha ommaviy ofertaga havola
 
Savol berish
My Ucell Telegram-bot yordamchisini ulab, savolingizni uydan chiqmasdan Kompaniyaga yuborishingiz mumkin! #UydaQoling

Ish kunlari va soatlari: dushanbadan yakshanbagacha, 9:00 dan 18:00 gacha.

My Ucell Telegram-bot yordamchisi orqali kompaniyaga murojaatlarni ko'rib chiqish muddati 3 kalendar kunigacha yetishi mumkin. Zaruriyat bo'lganida, abonent bilan qayta bog'lanib, xabarnoma muddati haqida xabar beriladi.

My Ucell Telegram-bot yordamchisi xizmati barcha haqi oldindan to'lanuvchi xizmat ko'rsatish (Prepaid) tizimi abonentlari uchun amal qiladi.
 
Qo‘ng‘iroqqa buyurtma berish
 
«My Ucell» Telegram-bot yordamchisi orqali «Qo‘ng‘iroqqa buyurtma berish» servisi bilan, Siz kompaniya mutaxassisiga o‘z savollaringizni berishingiz mumkin.

Servisdan foydalanish uchun Siz «My Ucell» Telegram-bot yordamchisida «Qo‘ng‘iroqqa buyurtma berish» bandini tanlashingiz va servisdan foydalanishni tasdiqlashingiz lozim. So‘rovga javob tarzida siz so‘rovingiz qabul qilinganligi haqidagi tasdiqni olasiz, keyin sizga kompaniya mutaxassisi qo‘ng‘iroq qiladi va siz Kompaniya yangiliklari, aksiyalari, xizmatlari, yangi imkoniyatlari haqida ma’lumot olishingiz mumkin bo‘ladi. Shuningdek, siz o‘z mobil raqamingiz, ulatilgan xizmatlar haqida savol berishingiz va tarif rejasi bo‘yicha tavsiyalar olishingiz mumkin.

Bitta samarali so‘rov narxi – 631.5 so‘m

Servis dushanbadan yakshanbagacha, soat 9:00 dan 18:00 gacha ishlaydi.

Xizmat faqat Prepaid tizimi abonentlari uchun amal qiladi.

Eslatma!
Hurmatli abonent!

So‘rovingiz qabul qilingach, +998931800000 telefon raqamidan kompaniya mutaxassisining qo‘ng‘irog‘ini kutishingiz kerak bo‘ladi. Agar siz mutaxassis qo‘ng‘irog‘iga javob bermasangiz, yoki raqamda kirish qo‘ng‘iroqlari taqiqlangan bo‘lsa, yoki telefon xizmat doirasidan tashqarida bo‘lsa, unda ish kuni davomida 30 daqiqa ichida qo‘ng‘iroq qilish uchun 3 ta urinish amalga oshiriladi, so‘rov 17:30 dan keyin qabul qilingan hollarda urinishlar ish kunining so‘nggi daqiqalarigacha amalga oshiriladi.

30 daqiqa davomida faqat bitta so‘rov jo‘natish imkoniyati mavjud. Mablag‘ har bir tasdiqlangan (yuborilgan) so‘rov uchun yechiladi.

Agar servis shartlarida ko‘rsatilgan muddat ichida sizdan javob qabul qilinmasa, unda «Qo‘ng‘iroqqa buyurtma berish» xizmati doirasidagi so‘rovingiz yopiladi, sarflangan mablag‘ingiz esa qaytarib berilmaydi.

Yoqtirilgan xizmatlar, hisob-kitoblar va amalga oshirilgan amaliyotlar (qo‘ng‘iroqlar, SMS, MMS, GPRS-sessiyalar va shu kabilar) haqidagi abonent ma’lumotlari faqatgina abonent to‘liq identifikatsiya qilinganidan so‘ng taqdim etiladi. Aks holda yuqorida ko‘rsatilgan ma‘lumotlar taqdim etilmaydi. Shuningdek, ma’lumotlar faqatgina so‘rov jo‘natuvchi raqam haqida taqdim etiladi.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.