Abonentlarga
Xizmatlar
Portallar va ilovalar
Mening kabinetim

"Mening kabinetim"

Onlayn Yordam bu abonentlarga Ucell xizmatlari bo‘yicha yordam ko‘rsatish portal bo‘lib, quyidagi bo‘limlardan iborat:

  • Ma‘lumotlar Bazasi – eng muhim va ko‘p o‘raladigan savollarga javoblar.
  • Mening kabinetim – xizmati orqali siz qo‘ng‘iroq va boshqa pullik amallar ro‘yxatini ko‘rishingiz, qo‘shimcha xizmatlardan foydalanish, bepul SMS yuborish va Kompaniya hodimlariga murojat etish imkoniyatiga egasiz.
  • Abonent Profili – Abonent balansi va barcha ulangan xizmatlar bo‘yicha ma‘lumot olish bo‘limi

Onlayn Yordam xizmati barcha Oldindan to‘lov (Prepaid) tizimi abonentlari uchun amal qiladi.

Mening kabinetim xizmatiga marhamat: my.ucell.uz


Shaxsiy kabinet

Prepaid abonentlar uchun imkoniyatlar:

  • tarif rejasini almashtirish;
  • qo‘ng‘iroqlarning va taqdim etilgan xizmatlar uchun mablag‘lar yechilishining batafsil tarixini ko‘rish;
  • SMS-xabarlar yuborish;
  • Kompaniyaning abonentlar bo‘limiga murojaat yuborish.

Shaxsiy kabinetda ro‘yxatdan o‘tish:
Tizimda ro‘yxatdan o‘tish uchun abonent o‘z telefon raqamini va bir martalik parolni ko‘rsatishi lozim.

 Bir martalik parol – parolni olish uchun abonent ko‘rsatilgan telefon raqamidan terishi va olingan parolni tegishli joyga kiritishi lozim.

Tavsiya etilgan xizmatlar

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.