«Restart» xizmatini faollashtirish uchun *222# USSD-so‘rovini yuborish lozim.
«Restart» xizmatini faollashtirganda:
- oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi yangidan (xizmat faollashtirilgan kun qilib) o‘rnatiladi;
- «Active» va «Kayfiyat» tizimlaridagi tarif rejalarida kunlik abonent to‘lovining yechilishi bekor qilinadi va abonent to‘lovining yechilish shartlari o‘zgaradi: oylik abonent to‘lovi har qanday ijobiy hisob holatida to‘liq hajmda yechiladi, ya’ni oylik abonent to‘lovining to‘liq hajmda yechilishi uchun hisobda mablag‘ yetarli bo‘lmasa, abonent to‘lovining yechilishida abonentning hisobi qarzga kiradi va raqam bloklanadi).
«Restart» xizmatidan kalendar kuni (soat 00:00 dan to 23:59 gacha) mobaynida faqat 1 marta foydalanish mumkin.
«Restart» xizmatini faqat o‘z tarif rejasini haqi oldindan to‘lanuvchi boshqa bir ochiq tarif rejasiga almashtirgan holdagina o‘chirish mumkin.
«Restart» xizmati muayyan tarif uchun ishlashining batafsil shartlari o‘sha tarif haqidagi ma’lumotlarda ko‘rsatilgan.
«Restart» xizmatidan foydalanishdan oldin, iltimos, o‘z tarif rejangizda bu xizmat ishlashining aniq shartlari bilan albatta tanishib chiqing:
Xizmatni ulash narxi -
Agar siz Ucell abonenti bo‘lsangiz, siz tanlangan xizmatni yoqishingiz mumkin.
Buning uchun raqamingiz yoki bir martalik parol kiritib maqsadingizni tasdiqlang
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Xizmatni faollashtirish muvaffaqiyatli bo‘ldi
Bir martalik parol ko‘rsatilgan raqamga SMS orqali jo‘natildi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!