Abonentlarga
Xizmatlar
Maxsus takliflar
«Restart» xizmati

«Restart» xizmati

«Restart» xizmati – bu oylik abonent to‘lovining yechilishini mustaqil tarzda tashkillashtirish hamda joriy tarif rejasi bo‘yicha limitlarni olish imkoniyatidir.

«Restart» xizmatini faollashtirish uchun *222# USSD-so‘rovini yuborish lozim.
 



E'tibor bering!

«Restart» xizmatini faollashtirganda:

- oylik abonent to‘lovining yechilish sanasi yangidan (xizmat faollashtirilgan kun qilib) o‘rnatiladi;
- «Active» va «Kayfiyat» tizimlaridagi tarif rejalarida kunlik abonent to‘lovining yechilishi bekor qilinadi va abonent to‘lovining yechilish shartlari o‘zgaradi: oylik abonent to‘lovi har qanday ijobiy hisob holatida to‘liq hajmda yechiladi, ya’ni oylik abonent to‘lovining to‘liq hajmda yechilishi uchun hisobda mablag‘ yetarli bo‘lmasa, abonent to‘lovining yechilishida abonentning hisobi qarzga kiradi va raqam bloklanadi).

«Restart» xizmatidan kalendar kuni (soat 00:00 dan to 23:59 gacha) mobaynida faqat 1 marta foydalanish mumkin.

«Restart» xizmatini faqat o‘z tarif rejasini haqi oldindan to‘lanuvchi boshqa bir ochiq tarif rejasiga almashtirgan holdagina o‘chirish mumkin.

«Restart» xizmati muayyan tarif uchun ishlashining batafsil shartlari o‘sha tarif haqidagi ma’lumotlarda ko‘rsatilgan.

«Restart» xizmatidan foydalanishdan oldin, iltimos, o‘z tarif rejangizda bu xizmat ishlashining aniq shartlari bilan albatta tanishib chiqing:


Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.