Abonentlarga
Xizmatlar
Maxsus takliflar
«Istalgan raqam» xizmati

«Istalgan raqam» xizmati

«Istalgan raqam» xizmati – shunchaki aloqada qolgan holda chiroyli raqamga ega bo‘lish imkoni!

Endi yangi ulanishda abonentlar chiroyli raqamga ega bo‘lishlari, shuningdek «Sof» va «Doimiy» tizimi tariflaridan o‘zlariga mosini tanlashlari mumkin!

Xizmatga «Bronze», «Silver», «Gold», «Platinum» va «VIP» toifalaridagi raqamlar ulana oladi.

Xizmatning amal qilish muddati chiroyli raqamlar soni bilan cheklanadi.

Xizmat shartlari

Xizmat bo‘yicha ulanishda chiroyli raqamlar toifalariga muvofiq quyidagi tarif rejalarini tanlash mumkin:

Chiroyli raqam toifasi Xizmat bo‘yicha tarif rejasi uchun abonent to‘lovi oylari soni Xizmat bo‘yicha «Sof» tarif rejalari Xizmat bo‘yicha «Doimiy» tarif rejalari
Bronze 6 Sof 40
 Sof 50
Sof 70
 Sof 100
Sof 150
Doimiy 35
Doimiy 50
Doimiy 70
Doimiy 100
Doimiy 150
Silver 6 Sof 40
Sof 50
Sof 70
Sof 100
Sof 150
Doimiy 50
Doimiy 70
Doimiy 100
Doimiy 150
Gold 6 Sof 50
Sof 70
Sof 100
Sof 150
Doimiy 50
Doimiy 70
Doimiy 100
Doimiy 150
Platinum 12  Sof 50
 Sof 70
 Sof 100
 Sof 150
Doimiy 50
Doimiy 70
Doimiy 100
Doimiy 150
VIP 12  Sof 100
 Sof 150
Doimiy 100
Doimiy 150

Ishtirokchi-abonentlar uchun «Shartnomani qayta ro‘yxatdan o‘tkazish» xizmati amal qilmaydi.
 
Qo‘shimcha ma’lumotlar

  1. Xizmat Prepaid tizimining «Sof» va «Doimiy» tarif rejalari abonentlari uchun amal qiladi
  2. Xizmat shartlari faqat yangi ulanishlarga tatbiq etiladi.
  3. Mazkur xizmat doirasida chiroyli raqamlarni Kompaniyaning o‘z ofislarida hamda dilerlik nuqtalarida ulatish mumkin.
  4. Xizmat doirasida chiroyli raqamni ulatishda Ucell tarmog‘iga ulanish narxi va shartlari ulanish vaqtidagi amal qiladigan shartlarga muvofiq bo‘ladi.
  5. «Istalgan raqam» xizmatida «Bronze», «Silver», «Gold», «Platinum» va «VIP» toifalaridagi raqamlar ishtirok etadi.
  6. «Istalgan raqam» xizmati bo‘yicha, agar abonent hisobida tarif bo‘yicha oylik abonent to‘lovini yechish uchun mablag‘ yetarli bo‘lmasa, abonent raqami avtomatik ravishda Bloklangan holatga o‘tadi; bu holatda u 60 kungacha turishi mumkin. Agarda bloklangan paytidan boshlab 60 kun mobaynida abonent raqami Faol holatga o‘tkazilmasa, u holda abonent bilan tuzilgan «COSCOM» MChJ tarmog‘ida uyali radiotelefon aloqasi xizmatlarini taqdim etish Shartnomasi bir tomonlama tartibda bekor qilinadi.
  7. Xizmatga ulangan abonentlarga tarif bo‘yicha oylik abonent to‘lovining har bir samarali yechilishi evaziga 1 Unit belgilanadi.
  8. Xizmatga ulangan abonent tarif rejasi bo‘yicha abonent to‘lovining samarali yechilishlari sonini Kompaniya front-ofisi operatoriga yoki aloqa markaziga murojaat etib tekshirishi mumkin.
  9. Ishtirokchi-abonentlar uchun «Raqamni saqlab qolish» xizmati amal qilmaydi.

 
Tarifni almashtirish

Xizmatga ulangan abonentlar biriktirilgan tarif rejasini xizmat doirasida *120# USSD-so‘rovi yordamida boshqasiga almashtirishlari mumkin.

Xizmatga ulangan, shartlarni bajarmagan ishtirokchilar uchun *120# USSD-so‘rovi yordamida tarif rejasini almashtirish narxlari (shuni hisobga olish lozimki, chiroyli raqamning toifasiga bog‘liq holda tarif rejalariga o‘tish mumkin):

    «Bronze», «Silver» raqam toifalari uchun o‘tishlar (so‘m)
Qaysi tarif rejasiGA o‘tilishi Qaysi tarif rejasiDAN o‘tilishi
Sof 40 Doimiy 35 Sof 50 Doimiy 50 Sof 70 Doimiy 70 Sof 100 Doimiy 100 Sof 150 Doimiy 150
Sof 40 - - 2105 - 2105 - 2105 - 2105 -
Doimiy 35 0 - 0 2105 0 2105 0 2105 0 2105
Sof 50 0 - - - 2105 - 2105 - 2105 -
Doimiy 50 0 0 0 - 0 2105 0 2105 0 2105
Sof 70 0 - 0 - - - 2105 - 2105 -
Doimiy 70 0 0 0 0 0 - 0 2105 0 2105
Sof 100 0 - 0 - 0 - - - 2105 -
Doimiy 100 0 0 0 0 0 0 0 - 0 2105
Sof 150 0 - 0 - 0 - 0 - - -
Doimiy 150 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -

  «Gold» va «Platinum» raqam toifalari uchun o‘tishlar (so‘m)
Qaysi tarif rejasiGA o‘tilishi Qaysi tarif rejasiDAN o‘tilishi
Sof 50 Doimiy 50 Sof 70 Doimiy 70 Sof 100 Doimiy 100 Sof 150 Doimiy 150
Sof 50 - - 2105 - 2105 - 2105 -
Doimiy 50 0 - 0 2105 0 2105 0 2105
Sof 70 0 - - - 2105 - 2105 -
Doimiy 70 0 0 0 - 0 2105 0 2105
Sof 100 0 - 0 - - - 2105 -
Doimiy 100 0 0 0 0 0 - 0 2105
Sof 150 0 - 0 - 0 - - -
Doimiy 150 0 0 0 0 0 0 0 -

<
  «VIP» raqam toifasi uchun o‘tishlar (so‘m)
Qaysi tarif rejasiGA o‘tilishi Qaysi tarif rejasiDAN o‘tilishi
Sof 100 Doimiy 100 Sof 150 Doimiy 150
Sof 100 - - 2105 -
Doimiy 100 0 - 0 2105
Sof 150 0 - - -
Doimiy 150 0 0 0 -

Muhim! Xizmat bo‘yicha tarif rejasi uchun oylik abonent to‘lovining samarali yechilishlari faqat chiroyli raqamning toifasiga bog‘liq.

*120# USSD-so‘rovi yordamida boshqa ochiq tarif rejalariga o‘tish uchun, xizmati ishtirokchisi bo‘lgan abonentlar tarif rejasi bo‘yicha abonent to‘lovining quyidagi jadvalda ko‘rsatilgan miqdorda samarali yechilishi shartlarini bajarishlari lozim:

Toifa Samarali to‘lovlar soni, oy
Bronze 6
Silver 6
Gold 6
Platinum 12
VIP 12

Xizmat shartlarini bajargan ishtirokchilar, «Sof» yoki «Doimiy» tizimi tarif rejalariga o‘tish shartlariga muvofiq boshqa ochiq tarif rejalariga o‘tishlari mumkin.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.