Agar SIM-kartangiz biror bir sababga ko‘ra bloklanib qolgan bo‘lsa, Ucell vakili sizga SIM-kartangizni blokdan chiqarishda yordam beradi.
Eslatib o‘tamiz, SIM-kartalar maxsus PIN va PUK kodlari bilan himoyalangan. Bu kodlar sizning mobil telefoningizni begona shaxslar noqonuniy tarzda ishlatishlarini oldini oladi.
Agar ketma-ket PUK kod raqamini 10 marta noto‘g‘ri tersangiz, SIM-karta tamoman bloklanadi va qayta uni ishlatib bo‘lmaydi. Bunday SIM-kartani almashtirish lozim.
Postpaid abonentlari uchun xizmat narxi - 2 105 so‘m (QQS bilan).
Agar PIN kod raqamini ketma-ket 3 marta noto‘g‘ri kiritsangiz, SIM-kartangiz bloklanadi. Biroq, uni blokdan chiqarish uchun PUK kod raqamini terishingiz lozim. Ucell GSM telefoni – PUK kod raqamini Kompaniya xizmatlariga ulanayotganingizda berilgan SIM-kartangiz konverti ustida ko‘rishingiz mumkin. Bu konvertni saqlab qolmagan bo‘lsangiz unda PUK kod raqamini Ucell Ofislaridan biriga murojaat qilib bilib olishingiz mumkin.
Kompaniya ofislariga murojaat qilganida, quyidagi hujjatlardan birining aslini taqdim etishi kerak:
*Ma’lumotnoma/ №9 shakl – pasport yo‘qotilganda ichki ishlar idoralari tomonidan berilgan fotosuratli ma’lumotnoma, ort tarafida vaqtinchalik yoki doimiy propiska shtampi qo‘yilgan bo‘lsihi kerak. Ma’lumotnoma 6 oygacha bo‘lgan muddatga beriladi.
Kompaniya tomonidan “Qo‘ng‘iroqlar tafsiloti”, “Yangi Shartnoma tuzish”, “Shartnomani qaytadan tuzish” va “Shartnomani bekor qilish” kabi xizmatlar Abonentning ma’lumotnomasi/№9 shakli asosida taqdim etilmaydi..
Xizmatni ulash narxi -
Agar siz Ucell abonenti bo‘lsangiz, siz tanlangan xizmatni yoqishingiz mumkin.
Buning uchun raqamingiz yoki bir martalik parol kiritib maqsadingizni tasdiqlang
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Xizmatni faollashtirish muvaffaqiyatli bo‘ldi
Bir martalik parol ko‘rsatilgan raqamga SMS orqali jo‘natildi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!