Hisobdagi pul miqdori 0 so'mga teng bo‘lganida abonent raqami blokirovka qilinadi.
Raqamning bloklangan holatda bo‘lishning maksimal muddati:
«Kayfiyat», «COSMO» va «Tantana» tizimlari tarif rejalarida va «Ovoz 15» tarif rejasida – 120 kun;
«Diyorim», «Student», «Ko‘proq!», «Marhamat», «Oddiy» va «Start 10» tarif rejalarida – 90 kun;
Sof, Special, Special +, Active tizimlari tarif rejalarida – 150 kun;
Muddatli to‘lovga chiroyli raqam, Sof tariflar uchun Istalgan raqam, Istalgan raqam 2022).
Chiroyli raqam ulatishda – 60 kun (Sizga shuni ma’lum qilamizki, abonent tomonidan Kompaniyaning pulli xizmatlari va to‘plamlaridan foydalanilishi, shuningdek abonent to‘lovi yechilishi tufayli balansdagi mablag‘lar qoldig‘i 4210 so‘m va 631,5 so‘m miqdorga tushganida, kunning qaysi vaqti bo‘lishidan qat’i nazar, unga balansining (abonent raqami shaxsiy hisobining) holati haqidagi SMS-xabarlar tizim tomonidan avtomatik tarzda jo‘natiladi. Tungi vaqtda kiruvchi xabarlar bezovta qilmasligi uchun, telefoningizda ovozsiz rejimni o‘rnatib yoki signal tovushini pasaytirib qo‘yishingizni tavsiya etamiz.
Hisobdagi pul miqdori 0 so‘mgacha pasayganida («Sof» TT uchun – tarif rejasi bo‘yicha oylik abonent to‘lovi yechilishi paytida hisobda yetarlicha mablag‘ bo‘lmaganida) abonent raqami bloklanadi.
Bloklangan holatda:
Eslatma: 8123 raqamiga faqat Ucell abonentlari mobil telefonlari orqali qo‘ng‘iroq qilishlari mumkin.
Ushbu xizmat orqali quyidagi ma‘lumotlarni olishingiz mumkin:
8123 raqamiga qo‘ng‘iroqlar bepul.
Xizmatni ulash narxi -
Agar siz Ucell abonenti bo‘lsangiz, siz tanlangan xizmatni yoqishingiz mumkin.
Buning uchun raqamingiz yoki bir martalik parol kiritib maqsadingizni tasdiqlang
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Xizmatni faollashtirish muvaffaqiyatli bo‘ldi
Bir martalik parol ko‘rsatilgan raqamga SMS orqali jo‘natildi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!