Abonentlarga
Tariflar
Qo‘shimcha ma‘lumot

"Qo‘shimcha ma’lumot"

Hisobdagi pul miqdori 0 so'mga teng bo‘lganida abonent raqami blokirovka qilinadi.

Raqamning bloklangan holatda bo‘lishning maksimal muddati:

  «Kayfiyat», «COSMO» va «Tantana» tizimlari tarif rejalarida va «Ovoz 15» tarif rejasida – 120 kun;

  «Diyorim», «Student», «Ko‘proq!», «Marhamat», «Oddiy» va «Start 10» tarif rejalarida – 90 kun;

  Doimiy, Sof, Special, Special +, Active tizimlari tarif rejalarida – 150 kun;

  Chiroyli raqam ulatishda – 60 kun (Muddatli to‘lovga chiroyli raqam, Istalgan raqam, Istalgan raqam 2022).

Sizga shuni ma’lum qilamizki, abonent tomonidan Kompaniyaning pulli xizmatlari va to‘plamlaridan foydalanilishi, shuningdek abonent to‘lovi yechilishi tufayli balansdagi mablag‘lar qoldig‘i 4210 so‘m va 631,5 so‘m miqdorga tushganida, kunning qaysi vaqti bo‘lishidan qat’i nazar, unga balansining (abonent raqami shaxsiy hisobining) holati haqidagi SMS-xabarlar tizim tomonidan avtomatik tarzda jo‘natiladi. Tungi vaqtda kiruvchi xabarlar bezovta qilmasligi uchun, telefoningizda ovozsiz rejimni o‘rnatib yoki signal tovushini pasaytirib qo‘yishingizni tavsiya etamiz.


Bloklanish shartlari

Hisobdagi pul miqdori 0 so‘mgacha pasayganida («Sof» TT uchun – tarif rejasi bo‘yicha oylik abonent to‘lovi yechilishi paytida hisobda yetarlicha mablag‘ bo‘lmaganida) abonent raqami bloklanadi.

Bloklangan holatda:
- Aloqa xizmatlaridan foydalanish, tarif rejasini almashtirish, qo‘shimcha xizmatlar xarid qilish imkoni yo‘q;
- Bloklangan holatga o‘tgandan keyingi 80 kungacha bepul kiruvchi qo‘ng‘iroqlar va SMS-xabarlar, IVR xizmatiga qo‘ng‘iroqlar, favqulodda chaqiruv raqamlariga va xizmat raqamlariga qo‘ng‘iroq qilish, hisobni to‘ldirish imkoni mavjud (agar muayyan tarif rejasi doirasida qo‘shimcha taqiqlar bo‘lmasa).

Agar abonent bloklash paytidan keyingi 80 kun mobaynida hisobini to‘ldirmasa, 81-kundan boshlab IVR xizmatiga qo‘ng‘iroqlar, favqulodda chaqiruv raqamlariga va xizmat raqamlariga chiquvchi qo‘ng‘iroqlardan tashqari barcha qo‘ng‘iroqlar bloklanadi. Har qanday SMS-xabarlarni qabul qilish imkoniyati saqlanib qoladi.

Agar Bloklangan holatda bo‘lish muddati tugagunga qadar abonent o‘z hisobini to‘ldirmasa, Shartnoma bekor qilinadi va telefon raqami Kompaniya ixtiyoridagi bo‘sh raqamlar ro‘yxatiga o‘tadi.

Bunday holatda, Ucell xizmatlaridan qayta foydalanishi uchun abonent Prepaid tizimiga qayta ulanishi lozim bo‘ladi.

Uyali radiotelefon aloqasi xizmatlarini taqdim etish shartnomasining 3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.3. - bandlariga asosan Kompaniya tomonidan xizmat ko’rsatilishi cheklangan/to‘xtatilgan abonent raqamlarining bloklanish muddati 30 taqvimiy kunni tashkil etadi.

Abonent bloklangan abonent raqamlarini qayta tiklashi uchun, bloklangan vaqtdan e’tiboran 30 kun ichida shaxsini tasdiqlovchi hujjat va bloklangan raqam SIM-kartasi bilan Kompaniya ofislaridan biriga murojaat qilishi kerak.

Agar raqam statsionar tarmoqqa va IP-telefoniya tarmoqlariga shlyuzlar o‘rnatish uchun, kompyuter tizimiga, shuningdek telekommunikatsiya tarmoqlariga noqonuniy (ruxsatsiz) kirish huquqini olish uchun maxsus vositalarni sotish yoki tarqatish maqsadida ishlab chiqarish, o‘rnatilgan himoya tizimlarini aylanib o‘tib xalqaro trafikdan foydalanish va uni o‘tkazish maqsadida telekommunikatsiya tarmoqlariga noqonuniy (ruxsatsiz) kirish, shuningdek, ushbu maqsadlarga mo‘ljallangan maxsus dasturiy yoki apparat vositalarining ishlashi uchun sharoitlar yaratish va ularni saqlash hamda Kompaniya jihozlarining yoki aloqa qurilmalarining ish qobiliyati buzilishiga olib kelishi mumkin bo‘lgan boshqa holatlar uchun ishlatilgan bo‘lsa, u holda bu abonent raqami blokdan chiqarilmaydi. Bloklanganidan keyin 30 kun o‘tgach, mazkur raqam tarmoqdan o‘chiriladi, Shartnoma esa Kompaniya tomonidan bir tomonlama tartibda bekor qilinadi.

Agar abonent raqami lotereyalar, ovoz berishlar, tanlovlar, reklama, so‘rovnomalar, ommaviy tarqatmalar o‘tkazilganligi sabab bloklangan bo‘lsa, u holda abonent raqamini blokdan chiqarishni so‘rab va bundan keyin raqamdan mazkur maqsadlarda foydalanmasligini ko‘rsatib, Kompaniyaga ariza berishi kerak. Kompaniya raqamni blokdan chiqarishni rad etish va bloklangan vaqtdan keyin 30 kun o‘tgach, ushbu abonent raqamini bir tomonlama tartibda tarmoqdan o‘chirish huquqiga ega.

Axborot-ma’lumot xizmati

Eslatma: 8123 raqamiga faqat Ucell abonentlari mobil telefonlari orqali qo‘ng‘iroq qilishlari mumkin.

Ushbu xizmat orqali quyidagi ma‘lumotlarni olishingiz mumkin:

  • kompaniya ofislari va agentlik punktlarining manzillari;
  • kompaniya tarmog‘i holati;
  • xalqaro avtomatik rouming xizmati;
  • barcha xalqaro tariflar;
  • korporativ xizmat ko‘rsatish;
  • valyuta ayriboshlash kursi;
  • kompaniyamizdagi barcha o‘tkazilayotgan tadbirlar va yangiliklar haqida ma‘lumotlar.

8123 raqamiga qo‘ng‘iroqlar bepul.

Tavsiya
Kompaniya qo‘shimcha xizmatlarni soat 05:00 dan 22:00 gacha bo‘lgan davrda faollashtirish/o‘chirishni tavsiya qiladi.
Ushbu tavsiya ishlab chiqarish zarurati tufayli xizmat ko‘rsatish uskunalarida ishlar olib borilishi ehtimoli bilan bog‘liq.
Mazkur ishlarning olib borilishi davomida qo‘shimcha xizmatlarni faollashtirish/o‘chirish imkoni mavjud bo‘lmasligi mumkin.

Limitlar qoldig‘ini tekshirish uchun USSD – *100#, *102#, *103# va *104#.
Taqdim etilgan limitlar qoldig‘i haqidagi aniq ma’lumotlarni bilish uchun USSD-so‘rovni faqatgina barcha faolliklarni (qo‘ng‘iroqlar, internet, SMS) tugatgach jo‘nating.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.