Ma’lumotlar
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi

Siz quyidagi maqsadlarda Ucell mijozlarni qo‘llab-quvvatlash xizmati bilan hamisha bog‘lanishingiz mumkin:

  • Taqdim etilayotgan xizmatlar, amaldagi tariflar va aksiyalar haqida ma’lumot olish;
  • Kompaniya xizmatlari bo‘yicha ma’lumotlar, maslahatlar va tavsiyalar olish;
  • Raqamning ishlashiga ta’sir etuvchi avariyaviy, texnik va profilaktik ishlarning o‘tkazilishi to‘g‘risida ma’lumot olish;
  • Tarif rejasini boshqasiga almashtirish;
  • Xizmatlarni yoqish/o‘chirish, kontent-xizmatlarni o‘chirish;  abonentning raqamlari ro‘yxatini olish;
  • Raqam yo‘qolgan/o‘g‘irlangan holatlarda uni bloklash;
  • SMS-sozlamalar, axborot beruvchi xarakterdagi SMS-xabarlar olish;
  • Kompaniya faoliyati sohasiga oid takliflar va shikoyatlarni operatorlarga yetkazish.
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi Bog‘lanish raqamlari Ishlash tartibi
Ucell abonentlari uchun 8123 24 soat davomida
Boshqa mobil operatorlarining abonentlari uchun +998(93)1800000 +998(93)1810000
Shahar telefonlari uchun 93 1800000 93 1810000

O‘zbekiston Respublikasi bo‘yicha, viloyat, shahar tarmoqlaridan shaharlararo tarifikasiyasiz mijozlarni qo‘llab - quvvatlash markazi bilan bog‘lanishingiz uchun quyidagi raqamlarga qo‘ng‘iroq qilishinghiz mumkin:

Viloyat Bog‘lanish raqamlari
Andijon 93 4108123 
Namangan 93 4007123 
Farg‘ona 93 9808123 
Jizzax 93 9408123 
Samarqand 93 7208123 
Qashqadaryo 93 5258123 
Surxandaryo 93 7908123 
Navoi 93 9508123
Buxoro 93 9608123 
Xorazm 93 9228123 
Qoraqalpog‘iston 93 9208123 

Shuningdek quyidagi xizmatlar orqali ham murojaat qilishingiz mumkin:

Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markaziga murojaat etilganida abonentlarni identifikatsiyalash tartibi

Hurmatli Abonentlar!


E’tibor qaratishingizni so‘raymizki, Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi (Call-center)ga murojaat etishda raqam bo‘yicha barcha ma'lumot va amalga oshiriladigan barcha harakatlar faqatgina abonentlarga – raqam egalariga taqdim etiladi hamda quyidagi hollarda abonentlarni identifikatsiyalash (shaxsini aniqlash) tartibi majburiy hisoblanadi:

Xizmatlar, aksiyalar, tariflar va yangiliklar haqida axborot ko'rinishidagi qo‘shimcha ma'lumot olish uchun identifikatsiya talab qilinmaydi.

Xarajatlar haqida ma’lumot olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab qilinmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Xizmatlarni faollashtirish/o‘chirtirish, shuningdek tarif rejasini almashtirish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab qilinmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Bir Abonent/Mijoz nomiga rasmiylashtirilgan raqamlar haqidagi mavjud ma’lumotni olish uchun quyidagi ma’lumotlar orqali identifikatsiyalash talab etiladi:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa:
    • abonent nomiga rasmiylashtirilgan Kompaniya raqamlaridan biri;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent nomiga rasmiylashtirilgan Kompaniya raqamlaridan biri;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
PIN/PUK kodlar haqida ma’lumot olish uchun:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent FISh.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
DJ xizmati holatini o‘zgartirish, gudok o‘rniga qo‘yiladigan galereyadagi mavjud musiqalarni almashtirish/belgilash, musiqalarning avtomatik ravishda o‘rnatilishini bekor qilish:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab qilinmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Axborot ko‘rinishidagi SMSni, hamda internet sozlamalarini olish:
  • Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab etilmaydi.
  • Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
    • abonent raqami;
    • abonent FISh;
    • abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Raqam yo‘qotilganida/o‘g‘irlanganida vaqtincha bloklash.
  • Agar murojaat etuvchi so'rov jo‘natilayotgan raqamdan qo‘ng‘iroq qilsa - xizmat ko'rsatish bekor qilinadi.
  • Agar murojaat etuvchi so'rov jo‘natilayotgan raqamdan qo‘ng‘iroq qilmasa:
  1. Abonent raqami
  2. Murojaat etuvchining F.I.Sh.
  3. abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Abonent qaysi xizmat ko‘rsatish tizimiga (Postpaid yoki Prepaid) mansub bo‘lishidan qat’i nazar, operator quyidagi ma’lumotlarni oshkor etishiga yo‘l qo‘yilmaydi:
  • abonentning pasport ma’lumotlari;
  • kiruvchi/chiquvchi qo‘ng‘iroqlar/SMS-xabarlarning raqamlari va vaqtlari haqidagi batafsil ma’lumot;
  • GPRS-sessiyalarning batafsil vaqtlari, shuningdek voqealarning sanasi va vaqti.
Eslatma:

I Agar suhbat yoki elektron kanallar orqali muloqot jarayonida suhbat, so‘rov mavzusining almashuvi va/yoki ariza to‘ldirish zarurati natijasida qo‘shimcha identifikatsiya qilish kerak bo‘lib qolsa, qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat etgan shaxsdan, yuqoridagi qoidalarga muvofiq, oldin bajarilgan bandlardan tashqari qo‘shimcha ma’lumotlar so‘rab olinadi.  Yuqorida ko‘rsatilgan shartlar bajarilmasa, operator murojaat etuvchini bundan xabardor qilgan holda xizmat ko‘rsatishni to‘xtatish, arizani rasmiylashtirmaslik huquqiga ega.

II Qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat etgan shaxs samarasiz identifikatsiyadan so‘ng identifikatsiya uchun boshqa ma’lumotlarni taqdim etishga urinsa, operator xizmat ko‘rsatishni to‘xtatishga haqli. Mazkur shart xizmat ko‘rsatish faqat Abonentning o‘ziga taqdim etilishi mumkin bo‘lgan barcha holatlarda amal qiladi.

III  Operator hatto identifikatsiya uchun so‘ralgan ma’lumotlar to‘g‘ri taqdim etilganidan keyin ham Abonent raqami haqidagi ma’lumotlarni taqdim etishga haqqi yo‘q va/yoki xizmat ko‘rsatishni to‘xtatishi lozim, agarda:
- ma’lumot va xizmat ko‘rsatish faqat Abonentning o‘ziga taqdim etilishi mumkin bo‘lgan holatlarda, suhbat jarayonida Murojaat qiluvchining shu Abonent emasligi aniqlansa;
- ma’lumot va xizmat ko‘rsatish faqat Abonentning o‘ziga taqdim etilishi mumkin bo‘lgan holatlarda, Murojaat qiluvchining ovozi shu Abonentning jinsiga mos kelmasa, ya’ni, masalan, murojaat etuvchining  ovozi erkakcha, raqam esa ayol kishi nomiga rasmiylashtirilgan bo‘lsa.

ULTRA KONTENT 998 71-200-05-51
VIVA KONTENT 998 71 200-23-07
Mobistream 998 94 060-98-08
Mobile Solutions Tashkent 998 71 209-86-88
Zamin Mobile 998 71 233-16-36
Speed Network Group 998 71 200-46-00
Mobile ASBT 998 71 207-00-61,
998 71 207-00-62,
998 71 207-00-63
VAS SERVICES 998 71 244-42-93
SYNERIKA 998 71 200-25-80
SMILE MOBILE 998 98 305-13-53
SMART MOBILE GROUP 998 71 205-11-45
EMOTION TRADING 998 71 244-42-93
INTECH MEDIA GROUP 998 95 193-75-05
EIGHT GROUP 998 71 150-82-28
LUX CONTENT 998 78 140-05-01
MOBI TEL INFORM 998 71 200-22-22
Uzbekmobile 998 93 150-50-20
998 97 442-03-04
Interactive Content Solution 998 93 567-74-55
OOO "Sayqal Solutions" 998 71 205-09-16
OOO "PREMIUM CONTENT SOLUTION" 998 78 150-24-35
DIT Systems 998 78 120-97-57
SDS Carrier Solutions 998 71 200-05-20
Level Up Solutions 998 98 121-12-28
Unigate Data Systems 998 71 203-99-91
998 71203-99-93
PLAY MOBILE 998 71 207-11-11
DARS INFO SERVICE 998 71 230-59-86
998 71 230-59-87
STANDART IT-SEKTOR 998 71 200-29-00
CLICK: 998 71 231-08-80
UZCARD 998 71 200-28-28
REAL SOLUTIONS 998 71 200-08-40
KRON TELEKOM NETVORK 998 71 200-45-55
SUNET TECHNOLOGY 998 78 140-11-48
OOO "TRIADA NETWORK" 998 90 026-06-76
BEHAMER 998 78 120-97-37
OOO "ARBOOST" 6767(Разбогатей) 
First IT Group 998 71 205-12-89 (Al-Chiroq)

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.