Siz quyidagi maqsadlarda Ucell mijozlarni qo‘llab-quvvatlash xizmati bilan hamisha bog‘lanishingiz mumkin:
-
Taqdim etilayotgan xizmatlar, amaldagi tariflar va aksiyalar haqida ma’lumot olish;
-
Kompaniya xizmatlari bo‘yicha ma’lumotlar, maslahatlar va tavsiyalar olish;
-
Raqamning ishlashiga ta’sir etuvchi avariyaviy, texnik va profilaktik ishlarning o‘tkazilishi to‘g‘risida ma’lumot olish;
-
Tarif rejasini boshqasiga almashtirish;
-
Xizmatlarni yoqish/o‘chirish, kontent-xizmatlarni o‘chirish; abonentning raqamlari ro‘yxatini olish;
-
Raqam yo‘qolgan/o‘g‘irlangan holatlarda uni bloklash;
-
SMS-sozlamalar, axborot beruvchi xarakterdagi SMS-xabarlar olish;
-
Kompaniya faoliyati sohasiga oid takliflar va shikoyatlarni operatorlarga yetkazish.
O‘zbekiston Respublikasi bo‘yicha, viloyat, shahar tarmoqlaridan shaharlararo tarifikasiyasiz mijozlarni qo‘llab - quvvatlash markazi bilan bog‘lanishingiz uchun quyidagi raqamlarga qo‘ng‘iroq qilishinghiz mumkin:
Shuningdek quyidagi xizmatlar orqali ham murojaat qilishingiz mumkin:
Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markaziga murojaat etilganida abonentlarni identifikatsiyalash tartibi
Hurmatli Abonentlar!
E’tibor qaratishingizni so‘raymizki, Ucell mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi (Call-center)ga murojaat etishda raqam bo‘yicha barcha ma'lumot va amalga oshiriladigan barcha harakatlar faqatgina abonentlarga – raqam egalariga taqdim etiladi hamda quyidagi hollarda abonentlarni identifikatsiyalash (shaxsini aniqlash) tartibi majburiy hisoblanadi:
Xizmatlar, aksiyalar, tariflar va yangiliklar haqida axborot ko'rinishidagi qo‘shimcha ma'lumot olish uchun identifikatsiya talab qilinmaydi.
Xarajatlar haqida ma’lumot olish uchun:
-
Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab qilinmaydi.
-
Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
abonent raqami;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Xizmatlarni faollashtirish/o‘chirtirish, shuningdek tarif rejasini almashtirish uchun:
-
Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab qilinmaydi.
-
Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
abonent raqami;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Bir Abonent/Mijoz nomiga rasmiylashtirilgan raqamlar haqidagi mavjud ma’lumotni olish uchun quyidagi ma’lumotlar orqali identifikatsiyalash talab etiladi:
-
Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa:
-
abonent nomiga rasmiylashtirilgan Kompaniya raqamlaridan biri;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
-
Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
abonent nomiga rasmiylashtirilgan Kompaniya raqamlaridan biri;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
PIN/PUK kodlar haqida ma’lumot olish uchun:
-
Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
abonent raqami;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
DJ xizmati holatini o‘zgartirish, gudok o‘rniga qo‘yiladigan galereyadagi mavjud musiqalarni almashtirish/belgilash, musiqalarning avtomatik ravishda o‘rnatilishini bekor qilish:
-
Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab qilinmaydi.
-
Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
abonent raqami;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Axborot ko‘rinishidagi SMSni, hamda internet sozlamalarini olish:
-
Agar abonent shu raqamning o‘zidan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, identifikatsiya talab etilmaydi.
-
Agar abonent boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qilayotgan bo‘lsa, quyidagilarni aytishi lozim:
-
abonent raqami;
-
abonent FISh;
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Raqam yo‘qotilganida/o‘g‘irlanganida vaqtincha bloklash.
-
Agar murojaat etuvchi so'rov jo‘natilayotgan raqamdan qo‘ng‘iroq qilsa - xizmat ko'rsatish bekor qilinadi.
-
Agar murojaat etuvchi so'rov jo‘natilayotgan raqamdan qo‘ng‘iroq qilmasa:
-
Abonent raqami
-
Murojaat etuvchining F.I.Sh.
-
abonent pasportining seriyasi va raqami (yoki ulanish uchun foydalanilgan boshqa hujjat raqami).
Abonent qaysi xizmat ko‘rsatish tizimiga (Postpaid yoki Prepaid) mansub bo‘lishidan qat’i nazar, operator quyidagi ma’lumotlarni oshkor etishiga yo‘l qo‘yilmaydi:
-
abonentning pasport ma’lumotlari;
-
kiruvchi/chiquvchi qo‘ng‘iroqlar/SMS-xabarlarning raqamlari va vaqtlari haqidagi batafsil ma’lumot;
-
GPRS-sessiyalarning batafsil vaqtlari, shuningdek voqealarning sanasi va vaqti.
Eslatma:
I Agar suhbat yoki elektron kanallar orqali muloqot jarayonida suhbat, so‘rov mavzusining almashuvi va/yoki ariza to‘ldirish zarurati natijasida qo‘shimcha identifikatsiya qilish kerak bo‘lib qolsa, qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat etgan shaxsdan, yuqoridagi qoidalarga muvofiq, oldin bajarilgan bandlardan tashqari qo‘shimcha ma’lumotlar so‘rab olinadi. Yuqorida ko‘rsatilgan shartlar bajarilmasa, operator murojaat etuvchini bundan xabardor qilgan holda xizmat ko‘rsatishni to‘xtatish, arizani rasmiylashtirmaslik huquqiga ega.
II Qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat etgan shaxs samarasiz identifikatsiyadan so‘ng identifikatsiya uchun boshqa ma’lumotlarni taqdim etishga urinsa, operator xizmat ko‘rsatishni to‘xtatishga haqli. Mazkur shart xizmat ko‘rsatish faqat Abonentning o‘ziga taqdim etilishi mumkin bo‘lgan barcha holatlarda amal qiladi.
III Operator hatto identifikatsiya uchun so‘ralgan ma’lumotlar to‘g‘ri taqdim etilganidan keyin ham Abonent raqami haqidagi ma’lumotlarni taqdim etishga haqqi yo‘q va/yoki xizmat ko‘rsatishni to‘xtatishi lozim, agarda:
- ma’lumot va xizmat ko‘rsatish faqat Abonentning o‘ziga taqdim etilishi mumkin bo‘lgan holatlarda, suhbat jarayonida Murojaat qiluvchining shu Abonent emasligi aniqlansa;
- ma’lumot va xizmat ko‘rsatish faqat Abonentning o‘ziga taqdim etilishi mumkin bo‘lgan holatlarda, Murojaat qiluvchining ovozi shu Abonentning jinsiga mos kelmasa, ya’ni, masalan, murojaat etuvchining ovozi erkakcha, raqam esa ayol kishi nomiga rasmiylashtirilgan bo‘lsa.