Ma’lumotlar
FAQ
Abonentlarga xizmat ko‘rsatish

Ko'p so'raladigan savollar

Tariflar

Tarifimning shartlarini qanday bilib olsam bo‘ladi?

4 ta savol

Xizmatlar

Raqamda qaysi pullik xizmatlar ulanganligini qanday bilsa bo‘ladi?

8 ta savol

Mobil internet va internet-xizmatlar

Internet ishlamasa nima qilish kerak?

8 ta savol

  
  
  

Rouming xizmatlari

Rouming xizmatini qanday yoqish yoki o‘chirish mumkin?

5 ta savol

Raqamni va SIM-kartani boshqarish

O‘z raqamimni qanday bilishim mumkin?

11 ta savol

Balans va hisobni to‘ldirish

Raqamimning balansini qanday qilib tekshirsam bo‘ladi?

5 ta savol

  
  
  

Tafsilotlar va xarajatlar

O‘z xarajatlarim haqidagi ma’lumotni qanday olishim mumkin?

2 ta savol

Ucell Mobil ilovasi

Ucell mobil ilovasi qaysi sanadan boshlab abonentlar uchun amal qiladi?

11 ta savol

Bog‘lanish

Xorijda bo‘laturib Ucell mijozlarni qo‘llab-quvvatlash markazi bilan qanday bog‘lanish mumkin?

3 ta savol

  
  

  

Shoshilinch aloqa

Shoshilinch yordamni qanday chaqirsa bo‘ladi?

2 ta savol

  


Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.