O‘z raqamimni qanday bilishim mumkin?
Nomimga nechta raqam rasmiylashtirilganligini qanday bilishim mumkin?
SIM-karta yo‘qolsa nima qilish kerak?
Ucell mijozlarni qo‘llab-quvvatlash markaziga boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qiling ...
SIM-karta yo‘qolganda, raqamimni qanday qilib vaqtincha bloklashim mumkin?
Ucell mijozlarni qo‘llab-quvvatlash markaziga boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qiling ...
SIM-kartani qanday qilib blokdan chiqarish mumkin?
Raqamimni qanday tiklashim mumkin?
Ucell savdo va xizmat ko‘rsatish ofislariga murojaat qiling ...
«Zaxiradagi SIM-karta» xizmatidan qanday foydalansa bo’ladi?
Istalgan Ucell raqamidan *121*1*(14 ta raqamli maxsus kod)# USSD-so‘rovini yuboring ...
Raqamni qanday qilib boshqa shaxs nomiga o‘tkazish mumkin?
Ucell savdo va xizmat ko'rsatish ofislariga murojaat qiling ...
Raqam qancha vaqt davomida bloklangan holatda qolishi mumkin?
eSIMni qanday ulash mumkin?
Ucell savdo va xizmat ko‘rsatish ofislariga murojaat qiling ...
Pasportimni almashtirganda shaxsiy ma’lumotlarimni qanday yangilashim mumkin?
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!