Ma’lumotlar
FAQ
Abonentlarga xizmat ko‘rsatish
Raqamni va SIM-kartani boshqarish

Raqamni va SIM-kartani boshqarish

Raqamni va SIM-kartani boshqarish

O‘z raqamimni qanday bilishim mumkin?

Ucell mobil ilovasi orqali ...

Nomimga nechta raqam rasmiylashtirilganligini qanday bilishim mumkin?

*360# bepul USSD-so‘rovi orqali ...

SIM-karta yo‘qolganda, raqamimni qanday qilib vaqtincha bloklashim mumkin?

Ucell mijozlarni qo‘llab-quvvatlash markaziga boshqa raqamdan qo‘ng‘iroq qiling ...

«Zaxiradagi SIM-karta» xizmatidan qanday foydalansa bo’ladi?

Istalgan Ucell raqamidan *121*1*(14 ta raqamli maxsus kod)# USSD-so‘rovini yuboring ...

Raqamni qanday qilib boshqa shaxs nomiga o‘tkazish mumkin?

Ucell savdo va xizmat ko'rsatish ofislariga murojaat qiling ...

Raqam qancha vaqt davomida bloklangan holatda qolishi mumkin?

Hisobdagi pul miqdori 0 so'mga teng bo‘lganida yoki ...

Pasportimni almashtirganda shaxsiy ma’lumotlarimni qanday yangilashim mumkin?

Shaxsingizni tasdiqlovchi yangi hujjatning asli bilan Ucell savdo va xizmat ko‘rsatish ofislariga murojaat eting ...

 
 

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.