Kompaniya yangiliklari
Matbuot xizmati
Ucell shaffof, ochiq va samarali ishlaydi
25DEK2020

Ucell shaffof, ochiq va samarali ishlaydi



«COSCOM» MChJ (Ucell savdo belgisi) O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi qo‘mitasi huzuridagi Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi veb-saytida chop etilgan «Ilovani yuklab oling, chiroqni ishqalang va sovg‘alarga ega bo‘ling» sarlavhasi ostidagi maqola bilan  tanishib chiqib, materialga bir qator masalalarga oydinlik kiritishni zarur deb hisoblaydi.

Ucell «First IT-Group» MChJ kontent-provayderi bazasida taqdim etilgan Al-Chiroq mobil ilovasi ishida aniqlangan texnik nosozlikni shu kuni, ya’ni 2020 yil 30 sentabrda bartaraf etishni boshladi.

2020 yil 5 oktabr kuni Ucell abonenti tomonidan «Al-Chiroq» xizmatining ishlashi to‘g‘risida shikoyat bilan kompaniyaning Call-markaziga qayta qo‘ng‘iroq kelib tushgan paytda, texnik nosozlikni bartaraf etish bo‘yicha tadbirlar kontent-provayder tomonidan muvaffaqiyatli yakunlandi va Al-Chiroq ilovasining ishlashi to‘liq tiklandi.

Ucell, bozorning mas’uliyatli ishtirokchisi sifatida, texnik nosozliklarni bartaraf etgandan so‘ng, ushbu mobil ilovadan foydalangan Kompaniya abonentlari uchun 30.09.2020 dan 05.10.2020 gacha muddatda bo‘lgan to‘lovlarni qayta hisob-kitoblarni amalga oshirish maqsadida tekshiruv boshladi .
2020 yil 6 oktabrdan 9 oktabrgacha Ucell qayta hisob-kitob qilish uchun tahlil va barcha zarur protseduralarni o‘tkazib, unda Al-Chiroq ilovasi faoliyatidagi texnik nosozlikni bartaraf etish davrida 337 975 Ucell abonenti ushbu dasturdan foydalanganligi aniqlandi. Ushbu abonentlarning hisobidan yechib olingan 97 432 379,33 so‘m miqdoridagi mablag‘ 09.10 kunining oxiriga qadar Ucell abonentlariga qaytarildi.

O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi huzuridagi Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi 337 975 nafar abonentga 97 million so‘mdan ortiq so‘m qaytarilishi haqida faqat 6 noyabr kuni Ucell kompaniyasining agentlikning 02.11.2020 yildagi so‘rov xatiga bergan javobidan so‘ng xabar topgan.

Shu bilan birga, 19 noyabr kuni kompaniya qo‘shimcha ravishda har bir abonentga mablag‘ qaytarilganini tasdiqlovchi 6377 sahifadan iborat hujjatlarni O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi huzuridagi Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligiga taqdim etgan.
Shuning uchun ham, O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi qo‘mitasi huzuridagi Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi tomonidan berilgan maqoladagi «Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish agentligi tomonidan muammoni hal qilish jarayonida tizimdagi (2020 yilning 30 sentabrdan 4 oktabrgacha) uskunalar ishlamay qolganligi sababli aksiya doirasida ishtirok eta olmagan 337 975 ta abonentining foydalanilmagan xizmat kunlari uchun mablag‘lari kompaniya tomonidan to‘liq qaytarib berildi va bu 97 432 379,33 so‘mni tashkil etadi», so‘zlari noto‘g‘ri ma’lumotdir, chunki aslida Ucell O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi huzuridagi Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligidan 02.11.2020 yilda kelib tushgan so‘rovga qadar mablag‘larni qayta hisoblab chiqqan va pullarni o‘z abonentlariga qaytarib berib bo‘lgandi.

Ikki yildan ortiq vaqtdan beri, 2018 yil 5 dekabrdan boshlab MChJ «COSCOM» («Ucell» savdo belgisi) 100% davlatga tegishli kompaniya hisoblanadi. So‘nggi ikki yil ichida 8 million abonentga ega Ucell O‘zbekistonning uyali aloqa bozorida yetakchiga aylandi. Kompaniya mamlakatdagi eng yirik soliq to‘lovchilar qatoriga kiradi va O‘zbekistonning ijtimoiy va iqtisodiy hayotida mas’uliyatli korporativ fuqaro sifatida faol ishtiroki bilan tanilgan.

Ucell har bir abonent bilan shaffof, ochiq, samarali va tiyiniga qadar aniqlikda ishlaydi.
 
Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.